Herba 08.09.2006 18:21:33 (muokattu 08.09.2006 18:22:19) | |
---|
Kattelin muutaman jakson mut eipä jaksa enää kiinnostaa. Mielummin vaikka soitan tai nukun... e. Tonni täys, jesh. Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja. |
Boldari 09.09.2006 09:52:56 (muokattu 09.09.2006 09:57:24) | |
---|
Laine, ajattele. Koita miltä se tuntuu. |
carnation 09.09.2006 10:54:50 | |
---|
|
Frequency 10.09.2006 18:33:42 | |
---|
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
lethus1 11.09.2006 09:13:54 (muokattu 11.09.2006 09:14:30) | |
---|
Kattelin muutaman jakson mut eipä jaksa enää kiinnostaa. Mielummin vaikka soitan tai nukun... e. Tonni täys, jesh. Tonni tulee täyteen helposti kun kirjoittaa yhtä pitkään mietittyjä ja syvällisiä vastauksia eri aiheisiin... Kakkosiisino alkanut ihan hyvin, tosin pohjustusta on ollut aivan helvetin paljon. "You!". Ok, voidaan siirtyä jo eteenpäin tuosta Jackin heittämästä, kiitos. Vompatti. |
Juugeli 11.09.2006 09:20:27 | |
---|
Musta vähän heikosti alkanut tämä kakkoskausi, ei jotenkin jaksa oikein kukaan noista hahmoistakaan enää erityisemmin kiinnostaa. Ja mietin, että toimisikohan nuo takaumat ehkä paremmin, jos niitä ripoteltaisiin aina silloin tällöin vähän värittämään saaren tapahtumia. Nyt niitä on pakko tulla joka jaksossa ja ne on ärsyttäneet jo 1. kauden puolivälistä lähtien. Ei oikein jaksa nuo mysteeritkään enää liimata ruudun ääreen. Saa nähdä, jääkö tämä kokonaan pois katselusta kun Maikkarilta alkaa samaan aikaan House. Jos se ei kolise, niin katselen korkeintaan sivusilmällä Lostia jatkossa. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
aivokuolio 11.09.2006 12:17:02 | |
---|
. Nyt niitä on pakko tulla joka jaksossa ja ne on ärsyttäneet jo 1. kauden puolivälistä lähtien. Ei oikein jaksa nuo mysteeritkään enää liimata ruudun ääreen. Se täytyy tietysti ymmärtää notta nämä takaumat liittyvät vahvasti sarjan kokonaisjuoneen, ja samalla linkitetään saaren asukkauden elämiä toisiinsa pikkuhiljaa. Tämä ei siis ollut mikään spoileri vaan tätähän on harrastettu jo sarjan alusta asti. Mutta olen samaa mieltä toisaalta tuosta että hieman vähemmän noita voisi tosiaan käyttää. Inhottaa kun juuri säväreitä antanut toimintakohtaus keskeytetään jollain 10min takaumalla. Saa nähdä, jääkö tämä kokonaan pois katselusta kun Maikkarilta alkaa samaan aikaan House. Jos se ei kolise, niin katselen korkeintaan sivusilmällä Lostia jatkossa. Katsele kaikki jaksot tai älä katso sitten ollenkaan. Lostin jaksot kannattaa katsoa vain ja ainoastaan järjestyksessä joka jaksoa myöten. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
jp_one 11.09.2006 18:21:42 | |
---|
Paras takauma tähän mennessä on ollut Hurleyllä ykköskaudella, juuri siksi, että se liittyi niin hyvin saaren tapahtumiin ja oli toisaalta myös hauska. Kaikista rasittavimpia ovat olleet mielestäni Jackin takaumat, uskomattoman tylsää ja vetelää kuten koko hahmokin. |
Kaikista rasittavimpia ovat olleet mielestäni Jackin takaumat, uskomattoman tylsää ja vetelää kuten koko hahmokin. Joo. Jack on koko sarjan ärsyttävin hahmo. Toivon joka vaaratilanteessa sen kuolemaa. Toivottavasti Locke syö sen tai jotain muuta repäisevää. |
punk s blood 11.09.2006 19:32:27 | |
---|
Katsele kaikki jaksot tai älä katso sitten ollenkaan. Lostin jaksot kannattaa katsoa vain ja ainoastaan järjestyksessä joka jaksoa myöten. Ei näin. Lost on juuri sellainen sarja (kuten Salatut Elämät ym.), josta voi jättää jaksoja väliin, eikä mitään menetä. Kärryille pääsee samantien.
|
kyseinen 11.09.2006 22:29:29 | |
---|
Ei näin. Lost on juuri sellainen sarja (kuten Salatut Elämät ym.), josta voi jättää jaksoja väliin, eikä mitään menetä. Kärryille pääsee samantien. Niin mutta sitten sulla jää ymmärtämättä jokin mukahieno detalji joistakin mukanäppäristä hahmojen keskinäisistä suhteista. Näin mä sen näen. Mitään elämää suurempaa tässä hommassa ei kyllä taida olla, vaikka sarjan fanit toista varmasti väittävätkin. Täysin ukotustahan tämä kässärin puolesta tuntuu edelleenkin olevan, mutta en kiellä, etteikö olisi paikoin hyvää TV-viihdettä. Nämä kaksi toisen kauden jaksoa ovat olleet oikein hyviä. Silloin kun on actionia, tämä toimii. Seeisteisempi meininki on enimmäkseen kovin väsynyttä ja kliseistä. Kaikki on suhteellista, myös käsikirjoituksen hienous ja oivaltavuus. Ja man! |
Rattata 14.09.2006 22:00:28 | |
---|
Oli vähän kesy jakso tänään. Aikamoista diipadaapaa. Mutta välillä näin. M.A.C.H.O. #11 |
-Aleksi- 14.09.2006 22:01:06 (muokattu 14.09.2006 22:02:23) | |
---|
Ihan pyllystä, en kato enää ikinä. E: On muuten ärsyttävä näyttelijä se muija joka heitettiin kuoppaan tietoja hakemaan. |
Juugeli 14.09.2006 22:05:14 | |
---|
Oli vähän kesy jakso tänään. Aikamoista diipadaapaa. Mutta välillä näin. Musta taas tämä oli vähän parempi kuin kaksi edellistä. Mutta ei silti "tarpeeksi" hyvä, ensi torstaina sitten House. Ja Jack on ollu mulle aikaisemmin aika neutraali hahmo, nyt jo vähän ärsytti. Sawyeristakin on se tietty hohto vähän hiipunut. Hurley rulaa edelleen. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
greshgurt 15.09.2006 00:55:46 (muokattu 15.09.2006 00:55:59) | |
---|
Mitään elämää suurempaa tässä hommassa ei kyllä taida olla, vaikka sarjan fanit toista varmasti väittävätkin. No ei kai, jos sarjasta ei kummemmin tykkää. Aika loogista. Meille faneille Lost sitten onkin jotain 'elämää suurempaa'. Mulle ainakin. Kakkoskautta katsoville, hei, kyllä se siitä. Kausi tulee koko ajan paranemaan, viimeistään siinä puolivälin tienoilla on pelkkää huippujuttua, koko ajan. Kauden loppupuoli onkin sitten O___O (siis loistavaa) Olen tietoisesti nai(i)vi. |
aikavaikea 15.09.2006 06:55:33 | |
---|
Nyt mulla paloi viimeisetkin käämit tähän. Ihan kuin katselisi jotain Dr. Philiä, missä näytetään ennen mainoskatkoa mitä tulee tapahtumaan, mainoskatkon jälkeen missä äsken mentiin ja ennen seuraavaa mainoskatkoa taas pätkä ihan "reaaliaikaa". Kolmen viikon aikana on samat tapahtumat zoomailtu ties moneenko kertaan. Eipä ihme että sitä kertakatsomista boxilta ylistetään, saapahan painaa forwardia ja skippiä omaan tahtiin. Tämä sarja on valmistettu dementikoita silmälläpitäen. 'ttu mua huvita taas yhtään mikään! Peto minussa on mutta hampaaton |
MV 21.09.2006 22:02:52 | |
---|
heheh, nyt tuli taas Sawyerilta hyvää shittiä:) "You want me? Your gonna have to come and get me....Bitch." "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Tympee Huttunen 21.09.2006 22:06:41 | |
---|
Oliko se bunkkeri (jossa peräpään matkustajat olivat) samanlainen, mitä tämä toinekin? |
DaKiller 21.09.2006 22:26:20 | |
---|
No ei kai, jos sarjasta ei kummemmin tykkää. Aika loogista. Meille faneille Lost sitten onkin jotain 'elämää suurempaa'. Mulle ainakin. Kakkoskautta katsoville, hei, kyllä se siitä. Kausi tulee koko ajan paranemaan, viimeistään siinä puolivälin tienoilla on pelkkää huippujuttua, koko ajan. Kauden loppupuoli onkin sitten O___O (siis loistavaa) Melkoista tuubaa tuo toinen tuokkari enkä kirveelläkään uhaten jaksaisi sitä loppuun asti katsoa. Kauniit ja rohkeat goes havaiji. Melkoista ajan hukkaa jos joutuu katsoa 10 tuntia sontaa nähdäkseen loppupuolella muutaman kiinnostavan jakson? |
sellisti 21.09.2006 23:16:29 | |
---|
Melkoista tuubaa tuo toinen tuokkari enkä kirveelläkään uhaten jaksaisi sitä loppuun asti katsoa. Kauniit ja rohkeat goes havaiji. Melkoista ajan hukkaa jos joutuu katsoa 10 tuntia sontaa nähdäkseen loppupuolella muutaman kiinnostavan jakson? Ehkäpä tämäkin on makuasia..? Toiset katsojat eivät välttämättä odotakaan että joka jaksossa räiskyisi ja paukkuisi ja juostaisiin karkuun milloin mitäkin mörköä. Minusta sarjan hahmojen historiat ja keskinäiset suhteet ovat olleet mielenkiintoista seurattavaa, ja tuntuvat liittyvän aika voimakkaasti saaren tapahtumiin. Ja en siis ole nähnyt toista kautta ennakkoon. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |