Timo JM 08.09.2006 20:56:11 (muokattu 08.09.2006 21:14:57) | |
---|
Ensimmäinen Comanche oli muuten todella upeata piirrostyötä. Matkan varrella taso laski todella pahasti. Mitähän Hermannille mahtoi tapahtua? Kumma myös, ettei sarjakuvaa esitellä edes miehen sivuilla! http://www.hermannhuppen.com/...siis mun mielestä. |
lurkki 08.09.2006 21:10:59 (muokattu 08.09.2006 21:13:02) | |
---|
"...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..." |
TmuKoo 08.09.2006 21:11:38 | |
---|
Ootte sairaita kaikki...:) |
jPekka 08.09.2006 21:37:10 | |
---|
Didier Comesin kuvakerronnassa on ihan oma rytminsä... Juu, "Lumikko" oli aikanaan melkoinen elämys. "Silencestä" en jaksanut niin innostua, pelaili niin paljon samoja teemoja eikä minusta niin hyvin. Kuka muu täällä diggailee Ralf Königiä? "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
axelsson 08.09.2006 21:53:03 | |
---|
Vittu te olette upeeta sakkia. |
kivi 08.09.2006 22:24:35 (muokattu 08.09.2006 22:26:54) | |
---|
Juu, "Lumikko" oli aikanaan melkoinen elämys. "Silencestä" en jaksanut niin innostua, pelaili niin paljon samoja teemoja eikä minusta niin hyvin. Kuka muu täällä diggailee Ralf Königiä? Königiä? Totta kai! Comesin Lumikko ja Silence oli molemmat valtavia elämyksiä, Eva ei ehkä niinkään ja oikeastaan vasta Humisevien puiden metsä (vai mikä se nyt olikaan) oli musta pelkkää kierrätystä. Mutta näin ranskan tv:stä dokkarin, jonka mukaan Comes tuntuu saaneen minkä tahtoikin; ison talon ja kauniin ateljeen Ardenneilla, ja aika mukavan elämän. Hermann Huppen, joka mun on ollut kunnia tavata ja juoda kanssaan koko ilta, muuttui jossain vaiheessa väärällä tavalla ammattilaiseksi. Silti mä pidän alkupään Bernard Princejä ja Comancheja ihan nerokkaina. Hermann muuten kuului juniorijäsenenä samaan "kerhoon" Morrisin, Peyon ja Macherotin kanssa, näiden entisten animaattoreiden. Timolle tiedoksi: Hermann piirtää mun tietääkseni edelleen koko ajan. Jälki on vain aika tasapaksua. Ootteko muuten nähneet Deribin realistisempaa jälkeä? Jossain vaiheessa Chinook muuttui siitä Yakari-pottunokkatyylistä realistiseksi. |
Notefix 08.09.2006 22:28:54 | |
---|
Juu, "Lumikko" oli aikanaan melkoinen elämys. "Silencestä" en jaksanut niin innostua, pelaili niin paljon samoja teemoja eikä minusta niin hyvin. Kuka muu täällä diggailee Ralf Königiä? König on mahtava! Monet naurut on saatu Königin sarjiksien parissa. Terävää mutta samalla rentoa meininkiä. "Layers of layers of shit!" |
jPekka 08.09.2006 22:36:21 | |
---|
König on mahtava! Monet naurut on saatu Königin sarjiksien parissa. Terävää mutta samalla rentoa meininkiä. Erittäin. On muuten niitä harvoja sarjakuvantekijöitä, joiden työstä on tehty onnistuneita elokuvia. Sekä "Vapautunut mies" että "Tappajakondomi" pelittävät varsin hyvin, omalla halpistyylillään. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
kivi 08.09.2006 22:39:04 | |
---|
Erittäin. On muuten niitä harvoja sarjakuvantekijöitä, joiden työstä on tehty onnistuneita elokuvia. Sekä "Vapautunut mies" että "Tappajakondomi" pelittävät varsin hyvin, omalla halpistyylillään. Ensinmainitusta oon ehdottomasti samaa mieltä, mutta Tappajakondomista en ollut niin innostunut. Se oli ehkä vähän liiankin halpis. |
Conrad Lant 08.09.2006 23:00:22 (muokattu 08.09.2006 23:29:44) | |
---|
On muuten niitä harvoja sarjakuvantekijöitä, joiden työstä on tehty onnistuneita elokuvia. Tästä tuli mieleen että ostin muuten vähän aikaa sitten pitkään karttelemani Immortalin dvd:n, ja hämmästyttävää kyllä sehän oli ihan siedettävä näkymä Bilalin universumiin. Bilal on muuten yksi niistä nimistä joka on lähes jumalan asemassa meidän taloudessamme. Kumpikin raahaa eri kielisiä laitoksia matkoiltaan selkä vääränä... Joakim Pirinen taitaa olla toinen. Lukiossa Pirisen Ville esitteli Sienkiewiczin jonka jälki oli myös aikalailla tajunnan räjäyttävä kokemus - seurauksenan nieltiin yksi sun toinenkin litra maalia puhallusruiskulla opetellessa. No one prayed for Sodom |
Timo JM 08.09.2006 23:02:15 (muokattu 08.09.2006 23:12:10) | |
---|
Hermann Huppen, joka mun on ollut kunnia tavata ja juoda kanssaan koko ilta, muuttui jossain vaiheessa väärällä tavalla ammattilaiseksi. Vau! Mä olen kade. Vaan kuinka väärällä tavalla ammattilaiseksi? Silti mä pidän alkupään Bernard Princejä ja Comancheja ihan nerokkaina. Joo, silkkaa taidetta. Ootteko muuten nähneet Deribin realistisempaa jälkeä? Jossain vaiheessa Chinook muuttui siitä Yakari-pottunokkatyylistä realistiseksi. Siis tää Buddy Longway? Joo mulla taitaa olla niistäkin kaikki Suomessa julkaistut. Hienoa kerrontaa. Prkl, tässähän ihan innostuu. Kohta täytyy lähteä kaivamaan Ruudut, Non Stopit ja Zoomit esille. Onko muuten kukaan lukenut Olsenin piirtämiä Morgan Kaneja. Niissä on musta hieno runollinen fiilis, niin kuvan kuin kerronnankin osalta. En ole kyllä koskaan kuullut niitä sarjakuvapiireissä kehuttavan. Länkkäreistä Jonah Hex on silti ylitse muiden :-D (Eh eh!) ...siis mun mielestä. |
Vau! Mä olen kade. Vaan kuinka väärällä tavalla ammattilaiseksi? No, noi Liken julkaisemat Hermann-albumit varmaan vastaa paremmin kuin osaisin itse sanoa. Erittäin mukava mies kyllä. Tapasin muuten taannoin (yllättäen saunassa) toisen samanikäisen sarjakuvantekijäsankarini, Van Hammen, ja sanoakseni jotain mitä hän ei oo aikaisemmin kuullut, avasin keskustelun: "Vau! Kuinka te oikein teette sen tempun, missä te hyppäätte liikkuvan auton tuulilasista läpi?" :-) Onko muuten kukaan lukenut Olsenin piirtämiä Morgan Kaneja. Niissä on musta hieno runollinen fiilis, niin kuvan kuin kerronnankin osalta. En ole kyllä koskaan kuullut niitä sarjakuvapiireissä kehuttavan. Totta kai. Niissä on myös joitain aivan upean psykedeelisiä maisemakuvia, joista saattaisi epäillä piirtäjän olevan värisokea. ;-) |
Aki 09.09.2006 03:49:17 (muokattu 09.09.2006 03:53:21) | |
---|
Hulvatonta... Jätkät, ootte kingejä! :oD Minusta tämän ketjun kääntyminen sarjakuviin osoittaa hienosti, kuinka ponnettomasta ja biisimateriaaliltaan keskinkertaisesta levystä onkaan kysymys. Siinä ei olisi mitään pelastettu hyvällä masteroinnillakaan.Eiei, biisit on hyvä. 4 miljoonaa kärpästä jne... :oP Silti en ollenkaan ymmärrä miten tämä nyt näin kääntyi. Haluisinpa olla näkemässä heppujen ilmeitä, kun hakevat asiaa RHCP:stä, ja löytävät tämän aiheen... :oP Mutta eikö kukaan muu diggaillut Anu & Antti -sarjakuvaa? Jonkinlainen Tintti-klooni se kait oli, mutta niillä mut on kasvatettu. :oD Akkareiden lisänä, tietty. Edit: Anu ja Antti = belgialainen "Suske en Wiske", by Willy Vandersteen. http://www.helsinki.fi/~lakoma/comics/anujaantti/anujaantti1983.htmlhttp://fi.wikipedia.org/wiki/Anu_ja_Antti"C7:n tulee kuulostaa aivan erilaiselta jos sen soittaa Stadian Pop-Jazzilainen tai Pop-Jazz Konsalainen." -Pekka Korhonen, Stadia |
Halsu 09.09.2006 10:28:59 | |
---|
Tuolta ameriikan puolelta pitää mainita Shelton ja Friikkilän veljekset, kun kerran suosikkeja luetellaan. Nerokkuutta, parhaimmillaan. CU
--
Eki |
Raimo 09.09.2006 11:55:33 | |
---|
Mutta eikö kukaan muu diggaillut Anu & Antti -sarjakuvaa? Jonkinlainen Tintti-klooni se kait oli, mutta niillä mut on kasvatettu. :oD Akkareiden lisänä, tietty.
Kyl mulla niitä pari on... :P Mut joo, tästä keskustelusta on herännyt pieni kipinä että pitäiskö noita hyviä vaan lähteä shoppaamaan... Siitä on tovi kun Pratteja yms. kirjastosta lainailin. Ja Tinttejä pitäis ostaa, mulla on vaan pari!
Uutta näytettä... |
superfly 09.09.2006 12:34:43 | |
---|
Otsikko on melko kaukana tästä keskustelusta nyt :) "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Puavali 09.09.2006 13:48:53 | |
---|
Otsikko on melko kaukana tästä keskustelusta nyt :) Tän vois vaihtaa studio- tai sarjakuva-dadaksi. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
kivi 09.09.2006 15:33:32 (muokattu 09.09.2006 15:34:33) | |
---|
Mutta eikö kukaan muu diggaillut Anu & Antti -sarjakuvaa? Jonkinlainen Tintti-klooni se kait oli, mutta niillä mut on kasvatettu. :oD Mä luin puoli vuotta sitten Anut&Antit kaikki läpi, ja kyllä ne oli oikeasti aivan kammottavan huonoja, sori vaan. :-) Mulla on yhdessä vanhassa passissani koko aukeaman kokoinen Gilbert Sheltonin piirros ja omistus. Kaikki Friikkilän pojat löytyy lehtinä (sekä us että uk -sarjat) ja albareina. |
dewil 09.09.2006 17:11:06 | |
---|
Anut ja antit oli junnuna tosi rok, mut nyt kun jokin aikaa sitten ostin divarista muutaman, niin eihän niitä voinu lukea. Ihan hirveetä kuraa :´( Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
koponen 09.09.2006 18:47:43 | |
---|
Yleisö ei ollut vielä herännyt Blood Sugar Sex Magicin aikoihin, ja siitä eteenpäi kaikki on ollutkin alamäkeä :-) Kyllä se alamäki alkoi jo Mothers Milkistä :) http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182 |