Mikä versio sulla on Auditionista? Ainakin versiossa 2.0 on vst-tuki. Tuo Wavesin Musicians II -paketti on kyllä mielestäni hinta/laatu-suhteeltaan varsin mainio. mulla on just se vanhempi versio missä ei sitä tukea ole.. en nyt kehtaa alkaa päivittään, kun maksaa niin paljon. Ei o keltään pois mun mielipide.. http://www.myspace.com/muusikkimies |
mulla on just se vanhempi versio missä ei sitä tukea ole.. en nyt kehtaa alkaa päivittään, kun maksaa niin paljon. DX-tuki tuli tosiaan vasta versioon 1.5. Löytyiskös jostain jotain halpaa DirectX-VST-wrapperia, jolla saisit VST:t Auditionin kanssa käyttöön? En ole viime aikoina niiden tilannetta seurannut, joten en tiedä. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
DX-tuki tuli tosiaan vasta versioon 1.5. Jännä havainto muuten: kun versio 1.5 tuli markkinoille, Adobe tarjosi muutaman päivän ajan ilmaista päivitystä ykkösestä tuohon. Siitä ei mainittu missään, mutta esimerkiksi mä onnistuin huomaamaan tuon ajoissa, kun kirjauduin tunnuksillani sisään. Sivuilla kysyttiin vain ykkösversion sarjanumeroa ja piti olla rekisteröitynyt käyttäjä, jonka jälkeen ton sai ilmaiseksi. En tiedä oliko joku bugi sivujen suunnittelijalta, mutta ihan tyytyväisin mielin tuota hyödynsin sillon, kun tota softaa vielä käytin. ASIO-ongelmien ja MIDI-työskentelyn tultua enemmän kuvaan siirryin Sonariin, enkä osaisi kuvitella ihan heti palaavani tuon käyttöön. Se wav-editori oli kyllä jokseenkin lähes tuon mun nykyisen Sound Forgen veroinen, joten sinänsä harmillista hankkia kaksi erillistä softaa yhden tilalle. Siihen sitten päälle vielä tuo DFH Superior ja Drumagog 3, ei tullut halvaksi tämä päivitys. :| Miten tämä liittyi kysymykseen, en tiedä. Netissä kuitenkin on jaossa ilmainen vst-wrapper, jota mä käyttin ykkösversiolla. Se toimii ihan jees, joskin hukkaa asetuksia satunnaisesti ja välillä kaatoi koko systeemin. Kannattaa nyt ainakin koittaa. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |