Aihe: CD-WOW.fi Kilpailu tekee hyvää hinnoille?
1 2 3
Legatus
28.08.2006 11:27:53
Olen kyllä tilannut tuolta Nordean Visa Electronilla.

Kysyin tuolta ja sanoivat että Visa Electron käy jos pankkisi tukee WorldPay syteemiä. Kuka tietää tukeeko osuuspankki tuota WorldPay systeemiä?
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
pardy
28.08.2006 15:37:58

Kysyin tuolta ja sanoivat että Visa Electron käy jos pankkisi tukee WorldPay syteemiä. Kuka tietää tukeeko osuuspankki tuota WorldPay systeemiä?

Sen tiedän että oma paikallissäästöpankkini kortti ei tue. Tiedä sitten päteekö kaikissa Aktian/Säästöpankin korteissa.
Wahi
28.08.2006 17:25:28

Tuli mieleen semmonen villi idea että jos soittasit sen oman pankin asikaspalvelunumeroon (tai vastaavan)?
Shine on You crazy Diamond.
MadMatt
28.08.2006 18:02:09 (muokattu 29.08.2006 21:17:44)

Hyviä blues ja jazz levyjä näyttäis tuolta löytyvän. Pähkäilin tulli yms. asioiden kanssa ja jos tilauksen kokonais arvo jää alle 38.05 euroa ei maksuja menisi. Hong Kongistako nuo levyt sitten tulee eli eu:n ulkopuolelta. mitenkä käytännössä onko keneltäkään jäänyt levyjä tulliin?

Tullilaskuri löytyy tuolta:

http://www.dvdhohto.fi/media/laskuri.php

E: pistin kokeeksi levyn tilaukseen. Tilaus vahvistuksessa sanotaan että jokainen tuote pakataan ja lähetetään erikseen eli ei tule tulli ongelmia tuli levyt sitten mistä päin maailmaa tahansa tahansa.
anttipi
29.08.2006 02:38:58 (muokattu 29.08.2006 02:42:18)

mitenkä käytännössä onko keneltäkään jäänyt levyjä tulliin?

Minulle kaikki CD-WOW.comista aikanaan tilaamani levyt tulivat jostain syystä aina Malmön postileimoilla (ilmeisesti niillä oli joku varasto siellä), joten tullivaraa ei ollut. DVDPlaza.fi -sivuilta löytyi (löytyy?) vieläpä alennuslinkkejä, joilla irtosi punnan alennus jo valmiiksi halvoista hinnoista (taisi Kentin uusin irrota heti ilmestyessään apaut yhdellätoista eurolla posteineen, jos en väärin muista).

Nämä CD-WOW.fi -sivujen kautta tehdyt tilaukset ilmeisesti lähetetään postileimojen perusteella Suomesta, vaiko?
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
sellisti
29.08.2006 23:42:43
Nämä CD-WOW.fi -sivujen kautta tehdyt tilaukset ilmeisesti lähetetään postileimojen perusteella Suomesta, vaiko?

Mulle tuli eilen sähköposti, jossa kerrottiin että tilaamani levy on postitettu ja että toimitus kestää n. 7-10 päivää. Jos tuo pitää paikkansa, niin tuskin lähetetään Suomesta.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Paby
30.08.2006 00:11:09 (muokattu 30.08.2006 00:11:43)
Mulle tuli eilen sähköposti, jossa kerrottiin että tilaamani levy on postitettu ja että toimitus kestää n. 7-10 päivää. Jos tuo pitää paikkansa, niin tuskin lähetetään Suomesta.

"CD WOW:n omistaa ja sen toimintaa pyörittää Music Trading Online (HK) Limited (Hong Kongissa sijaitseva yritys).

Head Office
Music Trading On-Line (HK) Ltd
14th Floor, Lu Plaza
2 Wing Yip Street
Kwun Tong
Hong Kong"

http://www.cd-wow.fi/tac.php

Ei varmaan ihan Kiinasta asti lähetä, mutta joo. Laittakaahan tietoa missä kunnossa sitten tulivat perille ja oliko oikeat tuotteet, niin tietääpi uskaltaako tuolta tilata. Ilmainen postitus kyllä nostaa kiinnostusta kyseistä lafkaa kohtaan.
Christ, what would rock and roll be without feedback?
McNulty
30.08.2006 00:13:46
Hmmm... pari kysymystä:
Onko kukaan tilannut tuolta DVD-julkaisuja?
Ovatko kannet suomi-versioita vai jotain hurrikamaa kuten cdon.comin DVD:t?
Luotettavuus?
These pretzels are making me thirsty!
Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head.
rather be dead
30.08.2006 14:04:40
Englantilaiset kotelot niis suurimmaks osaks on. Jos R3-levyjä, niin saattaa olla jotkut pingpong-kannet. Tekstityksiä ei läheskään kaikissa ole suomeksi, ja vaikka lukiskin, et on, niin kannattaa varmistaa jostain luotettavammasata lähteestä. (Dvdcompare, etc.)

Levyt, joita minä ja tutut on tilanneet, niin on tullut hyvässä kunnossa ja nopeasti. Mieluummin/varmemmin tuolta tilaa kun Anttilasta, vaikka hinnat oiskin samat. Kaverilla on muutamat levyt kadonnut matkalla, mut aina on tullu korvaavat tilalle. Ja jos jotain ropleemia muuten tulee, niin Luottokunta avuks vua.
anttipi
31.08.2006 21:20:42

Levyt, joita minä ja tutut on tilanneet, niin on tullut hyvässä kunnossa ja nopeasti.

Samat kokemukset. En ole vähään aikaan tilaillut, mutta pehmustetussa kuoressa aina tulivat n. viikossa ja erikseen pakattuina. Tuo erikseen pakkaaminenhan tarkoittaa sitä, että tulliriskiä ei käytännössä ole kuin joissakin DVD-bokseissa.

Kertokaapa sitten, kun saatte pakettia, että onko kuoressa Malmön (vaiko nykyään Hong Kongin tai vastaavan EU:n ulkopuolisen alueen) leimat?

Ja mitä luotettavuuteen tulee, niin ei ole ollut valittamista.
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
kimurantti1
31.08.2006 21:30:58
Minäkin laitoin tilaukseen pari levyä, raportoin jahka saapuvat.
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
sellisti
01.09.2006 22:11:40
Ei varmaan ihan Kiinasta asti lähetä, mutta joo. Laittakaahan tietoa missä kunnossa sitten tulivat perille ja oliko oikeat tuotteet, niin tietääpi uskaltaako tuolta tilata. Ilmainen postitus kyllä nostaa kiinnostusta kyseistä lafkaa kohtaan.

Tänään kolahti Maidenin uusin postilaatikkoon eli nopeammin tuli kuin tuo luvattu 7-10 päivää. Tuote oli oikea, kannet ja levy ehjä ja soi soittimessa ongelmitta. Eli enpä tähän hätään keksi mitään moitittavaa.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Paby
01.09.2006 23:11:27
Tänään kolahti Maidenin uusin postilaatikkoon eli nopeammin tuli kuin tuo luvattu 7-10 päivää. Tuote oli oikea, kannet ja levy ehjä ja soi soittimessa ongelmitta. Eli enpä tähän hätään keksi mitään moitittavaa.

Oorait. Täytyypä tilata tuolta heti kun on varaa/tarvetta. Ilmeisen pätevä pulju.
Christ, what would rock and roll be without feedback?
Kozelek
01.09.2006 23:17:34
Olen tilannut tuolta about 20-25 levyä, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Ei hajonneita levyjä tms. Ja postitusaika ollut käytännössä suunnilleen 3-5 päivää, eikä 7-10 päivää.
Ziggy Bubba
01.09.2006 23:27:16

Mulle tuli Thom Yorken soolo ja Pink Floydin Pulse DVD jopa yllättävän nopeesti. Oisko noissa menny semmonen viikko... Eli samoissa mennään CDONin kanssa. Hinnat ja postikuluttomuus erottavat kyllä CD-WOW:n. Toisaalta taas ne valikoimat menee CDONille :)
www.mikseri.net/sigkk My musique
zekeode
02.09.2006 00:39:39

Olen tilannut tuolta about 20-25 levyä, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Ei hajonneita levyjä tms. Ja postitusaika ollut käytännössä suunnilleen 3-5 päivää, eikä 7-10 päivää.

3-5 arkipäivää on ollut itselläkin tuo yleisin toimitusaika.
And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
petrutsi
02.09.2006 11:40:44
Melko pieni valikoima näyttää olevan tuolla mitä pikaisesti koitin plärätä. Ei löytynyt oikein mitään.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
Keimo76
02.09.2006 15:14:32
CD-WOW.COMista olen jonkin verran tilaillut. Muistaakseni paketeissa on ollut esim. Singaporen postileimoja. Viimeksi tilattuani sieltä kävi niin että alkoi outoja laskuja tulla luottokunnalta. Muissa verkkokaupoissa en ollut visaani käyttänyt. Eivät siis taida olla kovin turvalliset nuo sivut. Onkohan minkäänlaista salausta..? Enhän minä niitä outoja laskuja joutunut maksamaan, mutta vaivaa siitä koitui. En luottaisi luottokorttinumeroani noille sivuille enää.
sikanaama
02.09.2006 17:12:30
Piitlesii 12 euroon. Se tuntu halvalta. Mutta muuten ei mitään mulle.
jussiohmanin penis on erektiossa n. 36cm
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)