Aihe: Monty Pythonin Lentävä Sirkus Teemalla alk. 1.9
1 2 3
papitsu
29.08.2006 21:32:19
No voihan.. Menee ikävästi päällekkäin nuo, ja maanantai-iltasin on vähän tyhmä alkaa kattomaan, kun koulu alkaa tiistaina kahdeksalta. Mutta taidanpa jättää tuon S&J:n välistä... Kuitenkin.. Menee vaikeaksi.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42
Veco
30.08.2006 10:30:28
No voihan.. Menee ikävästi päällekkäin nuo, ja maanantai-iltasin on vähän tyhmä alkaa kattomaan, kun koulu alkaa tiistaina kahdeksalta. Mutta taidanpa jättää tuon S&J:n välistä... Kuitenkin.. Menee vaikeaksi.

Hei tärkeysjärjestys! Python ensin.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Rotuvaari
30.08.2006 12:19:49 (muokattu 30.08.2006 12:20:56)

Itselle ei Smith & Jones kolahtanut oikein. Ei se huono ollut, mutta kun on nähnyt kaksikon Ei yhdeksän uutisissa, niin vähän vaisua oli siihen verrattuna. Kaverit tarvitsevat mielestäni jonkun vetämään porukkaa ja briljeeraamaan. Ei yhdeksän uutisissa tuo kaveri oli Rowan Atkinson. Missä ovat muuten Hale & Pace? Voi vitalis siinä oli kipeä kaksikko ja ainakin alkuaikoina tappohauska eikä viimeisilläkään jaksoilla pettänyt. Varsinkin se seniili ukko joka kulki kaduilla eikä tajunnut mistään mitään oli hellyttävä ilmestys.

Kaksi päivää ja sitten..
Hard rock, Veksu hiljaa.
NHR
30.08.2006 13:01:07

Missä ovat muuten Hale & Pace? Voi vitalis siinä oli kipeä kaksikko ja ainakin alkuaikoina tappohauska eikä viimeisilläkään jaksoilla pettänyt. Varsinkin se seniili ukko joka kulki kaduilla eikä tajunnut mistään mitään oli hellyttävä ilmestys.

Ja ne musiikkisketsit nimenomaan oli rautaa, mm. lastenteeveen Billyn ja Johnnyn "Not A Long Song", kuka muistaa? Mulla on joku semmonen spesiaalijakso nauhalla, missä oli pelkästään niitä lauluja ja lyhyitä hevimiessketsejä niitten välissä. Totaalista parhautta oli se.

Sori lievä OT, mut kun ei näy digidigit mulla, niin jää Pythonitkin taas näkemättä. :(
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Deep Shadow
01.09.2006 16:27:32
Noniin!

Otsikon mukaista huumoria siis YLE Teemalla. Nyt vaan dikiboksia hankkimaan!

Tein juuri kuten sanoit. Kävin ostamassa boxin, jotta näkee nämä ja saa talteen.
"Mietin kumpi on yksinäisempää, olla mä vai noi tuolla sisällä..."
timus
01.09.2006 21:29:23
Missä ovat muuten Hale & Pace? Voi vitalis siinä oli kipeä kaksikko ja ainakin alkuaikoina tappohauska eikä viimeisilläkään jaksoilla pettänyt.

ihan parhautta ja parasta ikinä komedian saralla. skottilainen mc hammer, lontoon taksikuskit "large portion yes, geezer", hevimiehet jed and dave... etc...

http://www.bbc.co.uk/comedy/guide/articles/h/haleandpace_7772955.shtml
Morning people don't exist. Coffee does!
wrshredder
01.09.2006 22:41:35
Jäi tämä sitten ,kun tuli selkkauksia. penis
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
texjazz
01.09.2006 22:45:00

Eivät Montyt vanhene. Kestävät katsomista ikuisesti, aiheet ovat ikuisia.

The mountains are lofty...
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist."
LiiMaNHeNKi
01.09.2006 22:46:16
Jäi tämä sitten ,kun tuli selkkauksia. penis

Sama kävi ittellekin. Hain sitten ekan jakson netistä. Ois kai ne voinut noutaa kaikki, muttei jaksa, kun ne kerran töllöstä tulevat.
Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen?
Jarkko G.
01.09.2006 23:25:08
Sama kävi ittellekin. Hain sitten ekan jakson netistä. Ois kai ne voinut noutaa kaikki, muttei jaksa, kun ne kerran töllöstä tulevat.

mutta mutta uusinnat maanantaisin .. ei waretella :(
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
wrshredder
01.09.2006 23:28:04
mutta mutta uusinnat maanantaisin .. ei waretella :(

ahaa , pitääkin muistaa (99% unohdan) , mutta löytyyhän nämä kirjastostakin videoina ,että näen kyllä jos vaan haluan.
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
sartzan
02.09.2006 00:37:12
Tämä on juuri tämmöistä "voi möhnä"-osastoa. Kun olen niin odottanut, että nuo tulisi telkusta, niin sitten kun ne tulevat niin tulevat just digiltä. Eikä minulla ole digiboksia. Pska.:( Mistä halvalla ja nopeasti dvb-c -boksi...
"Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu"
aikavaikea
02.09.2006 09:15:51
Tänä iltana lisää Python-herkkua Teemalla.

20:00 Pythonin hännällä

Legendaarisen brittiläisen komediaryhmän Monty Pythonin huumori on monin tavoin vaikuttanut myös suomalaiseen tv-viihteeseen. Omasta Monty-suhteestaan kertovat mm. ohjaaja Neil Hardwick, Alivaltiosihteerin Frangen ja Heikura, Lapinlahden lintujen Timo Eränkö ja Ranuan kummien Mari Perankoski.

20:30 Monty Python Hollywoodissa (Live at the Hollywood Bowl, Englanti 1982, 77').

Ja sitten klo 21:45 "Brianin elämä"

Komedia Juudeassa vuonna 0 syntyvästä miehestä, jonka elämä sivuaa omituisesti Jeesuksen vaiheita.
Found a strange fascination with a liquid fixation, alcohol can thrill me now. It's getting late in the game to show any pride or shame, I just burn a little brighter now, burn a little brighter now, yeah. - Derek W. Dick
Jkob
02.09.2006 09:20:33
Tänä iltana lisää Python-herkkua Teemalla.

20:00 Pythonin hännällä

20:30 Monty Python Hollywoodissa (Live at the Hollywood Bowl, Englanti 1982, 77').

Ja sitten klo 21:45 "Brianin elämä"

Life of Brian on parasta Pyhtonia jota nähnyt olen, menee vaan Puola-Suomi pelin kanssa päällekkäin. Noh, jatkan dvd:n etsimistä. Live at the Hollywood Bowlia kerkiää katselemaan hetkisen
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
RocknRoll
02.09.2006 11:30:12
Katos vain, Live at the Hollywood bowl on paras.
carnation
02.09.2006 11:34:14
Katos vain, Live at the Hollywood bowl on paras.

"Bruce I: All right! Now, the reason we do this, ladies and bruces, is frankly over here we find your American beer is a little like making love in a canoe!

Bruce III: Making love in a canoe?

Bruce I: It's fucking close to water!"
RocknRoll
02.09.2006 11:36:24 (muokattu 02.09.2006 11:40:00)
Albatross! get your albatross!
Dacatch
02.09.2006 12:27:11
Jeps, Live At Hollywood Bowl on ihan parhautta. Ja Life of Briania löytyy ainakin Kokkolan Anttilasta huimaan 7,95 euron hintaan.

"What the devil made you paint 28 apostoles?!?!"
"Wish in one hand, shit in the other, see which fills up first" - Old Wilkinson family saying
juici
02.09.2006 13:12:01

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!...Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

"Thät is nöt fänny...eehehehe..."
"vitturallaatirullaa" -WM
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)