Aihe: Sähkörumpujen osto
1
mokoma palikkaköökinklopinklappi
27.08.2006 19:19:40

Mietinpä, että josko ryhtyisi soittamaan rumpuja hieman muun musiikkitoiminnan lisäksi. Sähörummut olisi kotiin parhaimmat, mutta hirveän kallista settiä ei viitsisi ostaa kun omaksi ilokseni soittelisin.

Katselin thomannilta nuita settejä ja pystyisikö joku kertomaan, että olisiko tässä hyvä setti aloittaa?

http://www.thomann.de/thoiw3_millen … 100_edrum_starter_set_prodinfo.html

btw. mitkä lähetys kustannukset saksasta suomeen on?
NO NII JUSTIISA!!! Missä antti?!?
Kukkis 77
27.08.2006 19:26:00

Aiheesta lienee ollut 100 keskustelua, haulla löytänet. Mutta Millenium on paskaa, älä ainakaan sitä osta.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
.Fisu.
27.08.2006 19:27:56
Aiheesta lienee ollut 100 keskustelua, haulla löytänet. Mutta Millenium on paskaa, älä ainakaan sitä osta.

Aivan.

Eli asiasta löytyy älyttömästi tietoa ja faktaa on että milleniumit ovat leikki kaluja.
Moni kakku päältä kaunis"
Nolte
27.08.2006 19:34:01
Olet näemmä ollut palstoilla jo pari vuotta. Voisi olettaa, että osaat käyttää hakua. Jos et, mm. tästä löytyy infoa:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=116127
Hyvät kamat - huono soittaja!
K.Suninen
27.08.2006 19:47:41
Mä käytän tätä mun vakiofraasia: "tollaset paskat hajoaa jo pelkästään hapen kanssa reagoidessaan."
wavelength
27.08.2006 19:58:36

Peicco
28.08.2006 09:24:50
Sähörummut olisi kotiin parhaimmat, mutta hirveän kallista settiä ei viitsisi ostaa kun omaksi ilokseni soittelisin.

Omaksi ilokseen kannattaa ostaa sellaset joista myös tykkää. Muuten se ilosuus haihtuu viimeistään pakettia avattaessa.
Noi Milleniumit rupee laatunsa puolesta ketuttamaan aika nopeasti.
Mulla on MPS-300 (nykyään hieman modifioituna ja lisävarusteluna) -setti ja kyllä se siinä alkuperäisessä muodossaan on varsin aneeminen.

Thomannilta toimituskulu on muistaakseni kiinteä 50e. Kato sieltä sivuilta.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
Paas
28.08.2006 09:54:45
Thomannilta toimituskulu on muistaakseni kiinteä 50e. Kato sieltä sivuilta.

20€.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Youni
28.08.2006 21:04:55
Omaksi ilokseen kannattaa ostaa sellaset joista myös tykkää. Muuten se ilosuus haihtuu viimeistään pakettia avattaessa.
Noi Milleniumit rupee laatunsa puolesta ketuttamaan aika nopeasti.
Mulla on MPS-300 (nykyään hieman modifioituna ja lisävarusteluna) -setti ja kyllä se siinä alkuperäisessä muodossaan on varsin aneeminen.

Säkös se triggasit Millet uudelleen?
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
Peicco
29.08.2006 06:23:40
Säkös se triggasit Millet uudelleen?

Jep. Mun näkökulmasta siinä ei ole muuta vaihtoehtoa. Soittotuntuma oli aika karsea ja aiheutti suorastaan nivelten kipeytymistä. Pannuihin kun saa aika vaivattomasti vaihdettua Rolandin triggerit ja mesh-kalvot.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
gulfstream650
29.08.2006 08:44:22

Millenium brändinä ei ole sama kuin paskaa. Jotkin Millenium-tavarat ovat oikeasti hyviä. Niissä ei maksa merkistä latiakaan. Elektroniikasta minulla ei ole kokemusta.
Svengaa kuin kauris.
wavelength
29.08.2006 14:15:09

Jotkin Millenium-tavarat ovat oikeasti hyviä.

Anna toki esimerkkejä Millen käyttökelpoisista kamoista, niin voidaan porukalla tsekata ja säästää monia euroja.
Jeltz
29.08.2006 14:27:30 (muokattu 29.08.2006 14:27:46)
Anna toki esimerkkejä Millen käyttökelpoisista kamoista, niin voidaan porukalla tsekata ja säästää monia euroja.

Kitaraständi, lattiamallinen. Toimivuudessa ei valittamista, tosin tuo onkin oikeasti Warwickin Rockstand, joka vain myytiin Milleniumin nimellä.

Milleniumin rumpukamat on tosiaan sitten aika syvältä.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
gulfstream650
29.08.2006 21:08:22

Esimerkiksi vaahterarumpukapulat ovat lujia ja etenkin minun käteeni sopivan painoisia sekä pituisia. Niin ikään pro-puomiständit ovat edullisia ja tanakoita. Rumpupenkitkin ja pro-sarjan hardware on hyvälaatuista. Caseissani on DW:täkin, joten vertailukohtia löytyy. Nämä ovat omia kokemuksiani. Milleniumin ständejä olen käyttänyt keikoilla ja styydiolla eikä ongelmia ole ollut.

Tuohon Milleniumin elektroniikkapuoleen en osaa ottaa kantaa (sähkörummut jne)...
Svengaa kuin kauris.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)