sellisti 26.08.2006 23:49:19 (muokattu 26.08.2006 23:50:46) | |
---|
Offtopic: tänään vilahti Seppo Räty katsomossa. Oli hieno hetki se, eikä Seppo edes kiroillut (ainakaan sillä hetkellä saati että olisi edes kuulunut). Lisää off-topicia: Oli hauska kun joskus Sepon heittäessä jossain kisoissa jäi kamera kuvaamaan hänen kasvojaan heiton jälkeen, ja vaikka mitään ei kuulunut oli huulilta selvästi luettavissa sanat "LENNÄ SAATANA!!" Ja seppomaisen vihainen katse perään. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Rotuvaari 27.08.2006 00:12:50 | |
---|
Lisää off-topicia: Oli hauska kun joskus Sepon heittäessä jossain kisoissa jäi kamera kuvaamaan hänen kasvojaan heiton jälkeen, ja vaikka mitään ei kuulunut oli huulilta selvästi luettavissa sanat "LENNÄ SAATANA!!" Ja seppomaisen vihainen katse perään. Jatketaan vielä viestin verran: Sepon 'huulisynkka' oli muutenkin hyvin havaittavissa, tai ainakin mitä tuli kirosanoihin. Rumasana nyt tuli suorituksen kuin suorituksen jälkeen, oli hyvä tai ei, mutta joskus saattoi nähdä pienen hymyn onnistuneen heiton jälkeen (mm. Atlanta 96). Iso mies siellä kentällä tirautti melkeinpä kyyneleen, vaikka kiroilikin kasvonsa säästäen. Mainittakoon vielä tuosta em. Atlantan olympialaisten viimeisestä, pronssimitaliheitosta, että sehän oli teknisesti surkea, mutta voimaa niin helketisti takana, että lensi. Lensi siis tyylilleen uskollisesti korkeuksiin ja sieltä melkein tikkana alas, päälle kasikympin. Kerran olen pikkupoikana Sepolta nimikirjoituksen hakenut ja Seppo näytti siltä kuin olisi halunnut syödä minut. Kilpailun jälkeen taisi vähän hiukoa. Hard rock, Veksu hiljaa. |
sellisti 27.08.2006 00:18:24 | |
---|
Mainittakoon vielä tuosta em. Atlantan olympialaisten viimeisestä, pronssimitaliheitosta, että sehän oli teknisesti surkea, mutta voimaa niin helketisti takana, että lensi. Lensi siis tyylilleen uskollisesti korkeuksiin ja sieltä melkein tikkana alas, päälle kasikympin. Kilpakumppanithan joskus ihmettelivätkin, että miten voi mies heittää tollasella tekniikalla noin pitkälle, melkein pelkällä raa'alla voimalla. Seppohan oli ruumiinrakenteeltaan sellainen tynnyri, että siitä kehosta sitä voimaa irtosi. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Kukkis 77 28.08.2006 01:33:13 | |
---|
Onnenpyörä-ohjelmassa tehtävän ratkaisu oli suunnilleen seuraava: "Vuosittain miljoona kiinalaista kuolee nälkään" Kilpailija: "Haluaisin ratkaista tehtävän. Vuosittain miljoona kiinalaista kuolee nälkään" Janne Porkka: "Ja se on OIKEIN!!" "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
Alpha 28.08.2006 01:39:53 | |
---|
Janne Porkka: "Ja se on OIKEIN!!" Elämä on...:o) Tuolla joku ihmetteli sitä, että kun Saukkonen repeili ruudussa, niin taisipa olla Martikainen nakannut jotain takavasemmalta. |
NHR 28.08.2006 02:19:27 | |
---|
Tuolla joku ihmetteli sitä, että kun Saukkonen repeili ruudussa, niin taisipa olla Martikainen nakannut jotain takavasemmalta. Niillä on vissiin aina ollu jotain pientä keskinäistä naljailua ja huulenheittoo. Muistan eräänkin kerran, kun oli just ollut joku sikajuttu loppukevennyksessä, ja Martikainen lopetteli uutislähetyksen tulosruutua odotellessa: - Ja seuraavaksi päivän urheilu-uutiset meille kertoo, ei suinkaan sika, vaan Mika! - Upi, ulkona nähdään... Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Alpha 28.08.2006 06:40:08 | |
---|
Niillä on vissiin aina ollu jotain pientä keskinäistä naljailua ja huulenheittoo. Muistan eräänkin kerran, kun oli just ollut joku sikajuttu loppukevennyksessä, ja Martikainen lopetteli uutislähetyksen tulosruutua odotellessa: - Ja seuraavaksi päivän urheilu-uutiset meille kertoo, ei suinkaan sika, vaan Mika! - Upi, ulkona nähdään... Toinen joka on jääänyt hyvin mieleen on se, kun kevennyksessä oli juttua joistain saukon/minkin/kärpän/tjsp poikasista, jonka jälkeen Upi lohkaisi: -Näistä pienistä ja karvattomista suutaan aukovista rääpäleistä tulikin mieleeni, että seuraavaksi on vuorossa Saukkosen Mika... |
Loijaa 28.08.2006 08:15:14 | |
---|
Onnenpyörä-ohjelmassa tehtävän ratkaisu oli suunnilleen seuraava: "Vuosittain miljoona kiinalaista kuolee nälkään" Kilpailija: "Haluaisin ratkaista tehtävän. Vuosittain miljoona kiinalaista kuolee nälkään" Janne Porkka: "Ja se on OIKEIN!!" Kaverin kanssa naurettiin joskus, kun eräs kilpailija sanoi tehtävän ratkaistuaan kylmän viileästi "Olkaamme hedelmällisiä". Meni siinä Porkaltakin pasmat hetkeksi sekaisin. "Saattaa olla, että riipasen kovan kännin tänään" - Mies MTV3:n uutisista |
Tapio79 28.08.2006 13:56:50 (muokattu 28.08.2006 13:57:41) | |
---|
Onnenpyörä-ohjelmassa tehtävän ratkaisu oli suunnilleen seuraava: "Vuosittain miljoona kiinalaista kuolee nälkään" Kilpailija: "Haluaisin ratkaista tehtävän. Vuosittain miljoona kiinalaista kuolee nälkään" Janne Porkka: "Ja se on OIKEIN!!" Minä muistan tuon. Tehtävä liittyi mielestäni jotenkin Hitleriin ja juutalaisvainoihin. Itse hämmennyin kovasti kerran katsoessani Onnenpyörän jaksoa, jossa yhdestä tehtävästä oltiin ratkaistu kaikki kirjaimet viimeistä lukuun ottamatta. Vihjeriveillä luki "JARI LITMANEN AJA_". (Litti pelasi tuolloin vielä Ajaxissa). Joku arjen sankari sitten halusi ratkaista tehtävän ja vastasi "Jari Litmanen ajaa". Derekit eivät pakene. |
carlos 28.08.2006 14:12:40 | |
---|
Kaverin kanssa naurettiin joskus, kun eräs kilpailija sanoi tehtävän ratkaistuaan kylmän viileästi "Olkaamme hedelmällisiä". Meni siinä Porkaltakin pasmat hetkeksi sekaisin. Ei hemmetti! Nyt lensi mehut näytölle, itsekin muistan tapauksen! :D! !!! + + + + Exoskeletal junction at the railroad delayed |
AP 28.08.2006 14:14:57 | |
---|
Joku arjen sankari sitten halusi ratkaista tehtävän ja vastasi "Jari Litmanen ajaa". Eihän? Ei saatana, hoho!
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
slowdive 28.08.2006 14:38:44 | |
---|
Itse hämmennyin kovasti kerran katsoessani Onnenpyörän jaksoa, jossa yhdestä tehtävästä oltiin ratkaistu kaikki kirjaimet viimeistä lukuun ottamatta. Vihjeriveillä luki "JARI LITMANEN AJA_". (Litti pelasi tuolloin vielä Ajaxissa). Joku arjen sankari sitten halusi ratkaista tehtävän ja vastasi "Jari Litmanen ajaa". Julkkisjaksossa myös Carmen Mäkinen(?) hämmensi vastaamalla vihjeeseen "ELMO EDUSTAA KAINALNIEMEN HIKE_" että "elmo edustaa kainalniemen hikeg" (Toki Onnenpyörässä oli säännöt että millon piti sanoa vokaali ja milloin konsonantti, mutta sillonhan me ollaan tyhmiä kun nauretaan pelaajille jotka pelas ihan oikein.. eli unohdetaan ne niin voi ilkkua vapautuneemmin!) "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Juugeli 28.08.2006 14:48:10 | |
---|
Julkkisjaksossa myös Carmen Mäkinen(?) hämmensi vastaamalla vihjeeseen "ELMO EDUSTAA KAINALNIEMEN HIKE_" että "elmo edustaa kainalniemen hikeg" Hohoh, tuon muistan minäkin! Taisi olla jostain syystä jopa nauhallakin joskus tuo kohta, kun muistan nähneeni tuon ainakin muutamaan kertaan, hmm. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
Exhausted 28.08.2006 14:48:17 | |
---|
Onnenpyörä oli kyllä ihan paras ohjelma |
katsonautiotahiekkarantaa 28.08.2006 14:57:39 | |
---|
Onnenpyörä oli kyllä ihan paras ohjelma Nyt muistat väärin. |
Veikko 28.08.2006 15:09:10 | |
---|
Nyt muistat väärin. Jep, paras oli Jorma Pulkkisen vetämä Ruutuysi. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Kukkis 77 28.08.2006 16:03:59 | |
---|
Jep, paras oli Jorma Pulkkisen vetämä Ruutuysi. HAHA! Todellakin. Siinähän oli se joku muijakin. Oliksse nyt Pirkko Liimanaama vai mikä.. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
Ei mulla muuta kuin että perkeleen hauska ketju! Monet naurut... |
Rotuvaari 28.08.2006 16:21:38 | |
---|
Onnenpyörä pitäisi kyllä saada uusintana alusta alkaen tai vähintään dvd:lle (muutama niitä sitten tulisikin). Mieleenpainuvin jakso oli joskus joku niistä julkkisjaksoista, jossa oli mukana Aarne Tenkanen. Ensin nauroin varmasti viisi minuuttia että eihän kukaan voi näyttää tuolta. Sitten Aarne avasi suunsa ja nauroin toiset viisi minuuttia että eihän kukaan voi kuulostaa tuolta. Sitten tulikin ensimmäinen mainoskatko ja sain taas happea jota hengittää. Aarne heitteli vielä kirjaimia tyyliin: S -niinkuin separaattori ja sitä rataa. Kim Florin ajoista en sitten muista paljoakaan. Siitä nimestä tulee muutenkin mieleen Juha Föhr enkä haluakaan muistella. Hard rock, Veksu hiljaa. |
Isodee 28.08.2006 16:25:45 | |
---|
HAHA! Todellakin. Siinähän oli se joku muijakin. Oliksse nyt Pirkko Liimanaama vai mikä.. Sirpa Viljamaa ja sen koirat. Ja unohtumaton pantomiini jos joku oli niin pösilö ettei tunnistanut kuvaa |