Aihe: George Kollias
1 2
Ridicilous
25.08.2006 11:41:42 (muokattu 25.08.2006 11:42:45)
Mitäs mieltä olette tästä rumpalista? Omasta mielestäni tämä on aivan mahtava rumpali. :D

www.georgekollias.com
Dont Get Stupid - Get ED
Magiz
25.08.2006 12:04:17
Mitäs mieltä olette tästä rumpalista? Omasta mielestäni tämä on aivan mahtava rumpali. :D

www.georgekollias.com

onhan se rumpali, mutta tarvitseeko siitä ihan oma threadi tehdä..
Keep it Fresh
HeavyMachinery
25.08.2006 12:29:47

No miks ei tarviisi ?

Näppärä kaveri keorke on muttei kyllä sovi meikäläisen top 10 listalle....
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
Kukkis 77
25.08.2006 12:37:07

Kyllähän tuo vitun nopeasti vetää, mutta ei tosiaan ole mikään meikäläisen suosikki.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Magiz
25.08.2006 13:17:32

niin joo tosiaan, m.netissähän ei ole omaa rumpaleistakeskusteluthreadia, kuten hall of fame tmv. threadhan siis on ihan aiheellinen. :)

kollias on kyllä jo ehkä vähän liian nopea. :D alkaa menemään jo sellaisiin nopeuksiin mitä ei välttämättä liikaa tarvitse.. menee vähän härpätihärpätiksi, jota on jo melkeinpä vaikeaa kuunnella. tämä siis vain minun mielipiteeni.
Keep it Fresh
Hakki
25.08.2006 13:21:19
Mitä nyt katselin videoita, niin kyllä kaveri on omassa jutussaan aika kova. En oo levyltä hirveesti kuullut, kun en tuollaista edes itse kuuntele.

Musikaalisuudesta sun muusta kivasta voidaankin sitten tapella kunhan palstapoliisit saapuu paikalle. So not, hyvin grindi kulkee.
while(true) {play(metal);}
Deino
25.08.2006 13:36:54

Yksi suosikeistani. Olen ottanut paljon vaikutteita, ja päihittää mielestäni Roddyn melkein joka osa-alueella.
M.A.C.H.O. # 2 "I can't believe this macho bullshit!"
HeavyMachinery
25.08.2006 14:50:10

Yksi suosikeistani. Olen ottanut paljon vaikutteita, ja päihittää mielestäni Roddyn melkein joka osa-alueella.

Voi deino, miksi en yllättynyt :D

Deino on M.Netin virallinen Plastpiit....

Ei kollias eikä ikein roddykaan kolahda. Vielä vähemmän mangini muut hörhöt jotka on tehneet taiteesta urheilua... Jonain päivänä taidemaaliritkin rupeaa skabaamaan siitä kuka maalaa nopeiten...

Kyllä näille täytyy hattua nostaa koska on se perkeleen vaikeaa soittaa noitakin juttuja mutta aika sieluttomia niiden soitto on.
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
lethus1
25.08.2006 15:30:58
Puhutaankos täällä grindistä vai Wecklistä?

Jos grindistä (Kolliaksesta) niin sellaista jätkää ei monta tällä pallolla ole joka vetää Annihilation of the Wickedin (levyn) ns. nappisuorituksena kuetn Kollias.

Ja nyt saa tietenkin jauhaa prootuulseista ja korjailuista vai mitä ?
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Roberto
25.08.2006 15:40:49

Järkyttävää scheissea. Ootteko havainnut muuten että on olemassa tietty rumpuasiain nopeus jonka ylittyessä kaikenlainen kyrsä katoaa? Tää kama on pari kilsaa siitä yli.
Hakki
25.08.2006 15:41:43
Järkyttävää scheissea. Ootteko havainnut muuten että on olemassa tietty rumpuasiain nopeus jonka ylittyessä kaikenlainen kyrsä katoaa? Tää kama on pari kilsaa siitä yli.

And we have a winner.
while(true) {play(metal);}
Terok
25.08.2006 16:06:48

No huh huh..
Deino
25.08.2006 16:10:06

No huh huh..

Mitä? Sano vaan.
Terok
25.08.2006 16:41:45

Mitä? Sano vaan.

Mulle kai pääasia on että diggaan roddyn läskistä luomu soundista paljon enemmän, ja enpä ole Kolliasta extreme metallin ulkopuolella kuullut vaikka sen varmasi muutakin osaa (ja olen silti jonkun sortin Kollias fani jo äijän mahtavan asenteen puolesta).
J. Cool
25.08.2006 17:10:12

niin joo tosiaan, m.netissähän ei ole omaa rumpaleistakeskusteluthreadia, kuten hall of fame tmv. threadhan siis on ihan aiheellinen. :)

joo tosiaan, näitähän ei ole ainuttakaan nähty.
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
Legatus
26.08.2006 21:34:59
Kollias on perskeleen taitava äijä hevipuolella, miksei se siis osaisi jotain muutakin. Kuulemma ovat kehuneet Kolliasta helvetin mukavaks jannuks, siis ne jotka ovat hänen kanssaan keskustelleet. Nopea jannu mutta ne fillit mitä se vetää, niin tuntuu että sitä samaa fillirallia on joka piisissä. Jostain syystä erilaiset variaatiot jäävät pois kokonaan, mitä en ymmärrä koska varmasti kykenisi parempaankin. Kollias taitaa blast beatin todella nätisti, tykkään.
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
Deino
26.08.2006 21:46:24

Nopea jannu mutta ne fillit mitä se vetää, niin tuntuu että sitä samaa fillirallia on joka piisissä. Jostain syystä erilaiset variaatiot jäävät pois kokonaan

En tiedä mitä biisejä olet kuunnellut, mutta kuvailemasi juttu sopii kyllä Roddyyn 100 prosenttisesti, ei Kolliakseen.
Legatus
26.08.2006 21:56:54
En tiedä mitä biisejä olet kuunnellut, mutta kuvailemasi juttu sopii kyllä Roddyyn 100 prosenttisesti, ei Kolliakseen.

Minusta taas Roddy vetää monipuolisempia kuin Kollias, en tiedä sitten mitä sinä olet kuunnellut.
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
Deino
26.08.2006 22:35:42

Eikun joo, Nilen uusimmalla tekee juuri noin. Mutta niin kyllä Roddykin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)