Kirk_Hammett 23.08.2006 17:07:58 | |
---|
kitaraa tuli joskus käytettyä vakituisesti pullonavaajana. saankos kysyä että miten toi oikein toimii noin käytännössä? You know it's sad but true... |
Q-re 24.08.2006 00:54:45 | |
---|
Nuottitelineellä olen joskus kuivattanut sukkia/alusvaatteita/jotain muita pieniä vaatteita, jotka ei ole mahtuneet pyykkinarulle. Toimii hyvin. Toimii. Tuon lisäksi olen pari kertaa joutunut ripustelemaan alushousuja ja sukkia bassojen viritystappeihin, kun _kaikki_ muu ripustelutila on ollut käytössä. |
Sahanpurija 24.08.2006 08:10:12 | |
---|
saankos kysyä että miten toi oikein toimii noin käytännössä? Straton bodyn takalevyn (se minkä läpi kaulan pultit tulevat) kulmaan lyömällä. Eipä ole muuta vahinkoa tullut kuin kaljanmakuinen kitara. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
We're going to Level Five to see One More Red Nightmare.
But first you must eat your Cat Food. |
Leikari 24.08.2006 08:40:06 | |
---|
Jaspersin A-mallinen neljän synan teline on toiminut tilapäisenä pyykinkuivaustelineenä Soitetaan jamia! |
jPekka 24.08.2006 09:02:57 | |
---|
Kaveri oli joskus 80-luvun alkaessa jättänyt Vox AC-kolmekymppisensä ainejärjestön (Limes ry) kerhohuoneelle Uudella ylioppilastalolla. Vox on juuri sen kokoinen, että se alkoi palvella nojatuolin vieressä sivupöytänä, johon bileissä jokainen istuja laski kalja- ja viinipullonsa ynnä eväänsä. Voxin yläpinnassa on tuuletusaukot. Useampaa vuotta myöhemmin tarvitsimme vahvistinta ja sähkölaitteita tunteva kaveri aukaisi sen tarkistakseen kondiksen. Sisältä löytyi paksu, tahmeanruskea kerros, joka ei enää suostunut lähtemään irti. Ei ihme, että Vox oli tuoksahdellut aika tanakasti aina kun se laitettiin päälle ja putket pääsivät lämpenemään. Omista kamoistani vanha pyörällinen studioräkki toimii tällä hetkellä kellarissa eräänlaisena päältä ja edestä avoimena rojunsäilytyskaappina. Mikrofonisalkku on usein kirjoituspöydän alla jalkatukena. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
Vibrakammella on kiva raapia esimerkiksi selkää taikka munia (housujen päältä kuitenkin vielä toistaiseksi). Ei tule käytettyä tuota kampea soittamiseen. Onneksi. Ilman soossia ei rässi soi. |
rymy 24.08.2006 15:50:51 | |
---|
puomillista peltitelinettä olen käyttänyt talon remppahommissa 500w:n halogeenitelineenä. On muuten siihen hommaan helvetin kätevä. Saa näppärästi valon vaikka kulman taakse. Suosittelen. Ei se oo ny niin v...n tarkkaa. |
Räbbänä 24.08.2006 16:30:36 (muokattu 24.08.2006 16:31:18) | |
---|
No kaveri ei kuulemma ollut tiennyt kitaran saatuaan, mitä virkaa kammelle niin hän kaivoi sillä korvia. Myöhemmin ihmetteli kun selitin sen oikean tarkoituksen, nykyään hän on siirtynyt bassoon vaikka soittaakin aina veljeni kamoilla reeneissä. Kitaravahvarin päällä näyttäs olevan tollanen himalajan luokkaa oleva sukkapino. Vois viedä pyykkiin tuossa jossain vaiheessa. "Hattu pois päästä!" |
Jonte 26.08.2006 10:51:17 | |
---|
Muusikothan ovat tunnetusti luovia ihmisiä ja rojua pyörii nurkissa jos jonkin näköistä. Vaan ovatko musakamat olleet teillä aina pyhitettyinä musakäyttöön vai onko niistä ollut hyötyä myös arkisemmissa askareissa? Itse olen kuivattanut pyyhettä mikkiständillä ja kerran tehtiin nopsaan tarjoilupöytä kahvikekkereille synan x-jalasta ja jostain levystä. Liina päälle ja hyvin pelitti =) Äiti tuossa vähän katseli 4x12 kaappia sillä silmällä että siihen päälle voisi hyvin laittaa pari kukkasta.. Minä en ollut ihan samaa mieltä.. Mites muilla? Nuottivalo toimisi lukulamppuna aika hyvin sängyn päädyssä. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
moikki 26.08.2006 12:49:49 | |
---|
Kitaralaukku oli joskus pöytänä kahen jakkaran päällä. Eipä oikeen muuta. Tietysti kaikennäköstä romua vahvistinten päällä on säilytetty. Kissa kyllä tykkäs loikoilla putkinupin päällä sillon joskus kun himassa asuin. Ja aina jos oli kitaralaukku auki jossain niin se oli siellä kohta nukkumassa. Kissa täälläkin viihtyy kitarasalkussa nukkumassa. Rock like FUCK! |
moderndrummer88 26.08.2006 14:24:07 (muokattu 26.08.2006 14:41:31) | |
---|
Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
Lennu 26.08.2006 17:18:56 | |
---|
Kissa täälläkin viihtyy kitarasalkussa nukkumassa. Meillä se varmaan kusis sinne. Kevyt piss-tulehdus painaa päälle. Aika mielenkiintosta syöttää sille antibioottia. Mitähän mä selitän??... menen pois. |
Minä! 26.08.2006 20:43:18 | |
---|
Plektraa on tullut käytettyä ruuvimeisselinä. |
Tuomas. 26.08.2006 20:48:28 | |
---|
V.U.K #34? |
Stalkah 27.08.2006 21:12:53 | |
---|
Magee matto. näin on! mut ihme niksipirkkailua tää... "Vittu ja Paska!" - Marco Hietala |
Hannu H. 27.08.2006 21:25:59 | |
---|
näin on! mut ihme niksipirkkailua tää... No ei sentää.. sit ku joku perustais "mitä kaikkea olet tehnyt jeesusteipillä ja nippusiteillä" -säikeen niin siinä olis niksipirkkailua =) |
Herba 28.08.2006 10:13:48 | |
---|
tuolla ekalla sivulla olikin jo noista kitarankielistä, kokovartalopeilin on saanut A kielellä ripustettua ja hyvin pysyy. Die Giraffe sei ein Verhextes Pferd. |
Spike 28.08.2006 10:24:28 | |
---|
Kissa kyllä tykkäs loikoilla putkinupin päällä sillon joskus kun himassa asuin. Ja aina jos oli kitaralaukku auki jossain niin se oli siellä kohta nukkumassa. Hahaa, sama juttu mulla. http://muusikoiden.net/dyn/members/372.jpg Clearly motivated by an unholy alliance. |
Lennu 28.08.2006 11:05:08 | |
---|
No ei sentää.. sit ku joku perustais "mitä kaikkea olet tehnyt jeesusteipillä ja nippusiteillä" -säikeen niin siinä olis niksipirkkailua =) Mnetissä olis hyvä olla semmonen Niksinurkka- osio. |
Saikkonen 28.08.2006 12:15:07 | |
---|
Mikkiteline, jossa klipsipidike on sopiva ilmapistooliammuntaharjoittelun tauluteline. Kerran volvosta repsahti kuskin penkki siten, että kääntyi maksimiasentoon seljälleen. Väliin tungettu Quick-Lock -kitarateline antoi avun, oli jopa kaltevuussäätö ja kaikki. Peräänajotilanteessa olisi voinut antaa mukavan pistemäisen tärskyn selkärankaan... Mitä eroa on huilistilla ja pianistilla? No huilistilla in pilli kuonon alla ja pianistilla... |