Aihe: Timo "Törrö" Tapaninen Popedan kitaristina
1
aikavaikea
23.08.2006 06:58:38
Olipas mukavaa lukea taas kenkkusen pohdintoja. Kiitos. Törrö on kyllä kovasti sympaattisen oloinen häiskä muutenkin. Itselläni Popedan kuuntelu loppui Harasoohon ja Suksiin, mutta sitä aiempia levyjä (kasetteja) tulee kyllä pyöriteltyä epätasaisin väliajoin soittimessa. Oma suosikkilevyni on edelleen Raswaa koneeseen.
Don't believe me if I tell you. Not a word of this is true.
Mika Antero
23.08.2006 08:09:00
Olipas mukavaa lukea taas kenkkusen pohdintoja.

Däng juu.

Sen verran pitää tuota sepustusta korjata, että Ilikeesti kiitää -kirjan mukaan Tapaninen taisi itse erota bändistä, eikä varsinaisesti saanut siis kenkää.
Sarko
23.08.2006 11:52:55
Täällä Oulussahan mies asustaa tätänykyä, vetää Törrö & Sininen Rytmiluu-orkesteriaan ja pitelee studiota.
Stakes are high, but so am i.
yellow
23.08.2006 13:20:14 (muokattu 23.08.2006 13:20:26)
Törröä olin kerran hänen soolokeikallaa katselemassa. Hyvin äijä bluesia vetää. Kuitenkin Costello on vienyt Popedan minua itseäni miellyttävään suuntaan elikkä hevimpään. Arwon ajan boogiemeininki oli hyvää sekin, mutta ei kaikkein lähinnä omaa makuani.

Silloin kun Costi-Törrö kaksikko kitaroi Popedassa, keikat olivat jostain syystä löysempiä kuin nykyään yhden kitaran vetämänä. Niin kuin Costi on todennut, ei Blackmore ja Thorogood oikein sovi samaan bändiin. Costin nykyinen livesoundi on stanan raaka ja siitä mä tykkään.
sirdickyj
23.08.2006 13:25:49
Tapaninen sai kenkää Popedasta. Costellon sanoin: "Samassa bändissä ei voi olla sekä Blackmore, että Thorogood."

Sen "Ilikeesti kiitää" kirjan mukaan ei ollu tkengän saannista kyse, vaan siitä että ukko ite uhkaili aina lähtevänsä, ja snoi sitten kerran että "nyt tää on mun osalta ohi", sopivat että näin on. Sit oliki alkanu perumaan, että ei hän nyt lähdekään, kun oli ollu jotain hyvää meininkiä siinä. Costi oli sanonut, että kyllä sä nyt lähdet, noilla asioilla ei leikitä. Että kenkää ja kenkää...

Hyvä että lähti, mun mielestä, ei tosiaan oikein sopinut Popedaan Törrö. Tai sit ois pitäny Costellon lähteä.
Pataan!
Mika Antero
23.08.2006 13:37:27
Että kenkää ja kenkää...

Näin oli juu, korjasinkin muistivirheeni tuossa vähän ylempänä.
sirdickyj
23.08.2006 13:47:23
Näin oli juu, korjasinkin muistivirheeni tuossa vähän ylempänä.

kas pärkle, niinpä teitkin!
Pataan!
aikavaikea
28.08.2006 08:30:32
Ei ihan liity otsikkoon, mutta Popedaan kuitenkin. Vaimo oli perjantaina Popedan keikalla ja Pate oli estynyt saapumasta sairastapauksen vuoksi, mutta vaimo oli sitä mieltä, että serkkupoika veti vähintäänkin yhtä hyvin vokaalit.

Se taas ei liity aiheeseen, että minä olin sillä aikaa seitsemän tenavan kanssa kotona (viisi tyttöä + kaksi poikaa = väistämätön tappelu ennen pitkää) ja vaimo oli kotiin pyöräillessään (ei kännissä, yksi olut alla) väistänyt hiirtä, lentänyt tangon yli ja katkaissut puolitoista etuhammasta.
Found a strange fascination with a liquid fixation, alcohol can thrill me now. It's getting late in the game to show any pride or shame, I just burn a little brighter now, burn a little brighter now, yeah. - Derek W. Dick
Umpihullu
28.08.2006 10:48:47 (muokattu 28.08.2006 10:49:12)
Joo ei enää lisää bluesia, Popeda toimii parhaiten hevinä. Kaasua levy raapii komeasti vieläkin vaikka siellä hieman sinistä southernia vilahtaakin. Itse toivoisin että soittaisivat vieläkin hevimpää settiä, ei oikein nämä makkaraa ja kossua hilipatihei, tissit näkyy puska kasvaa -bluesit innosta. Ei oo valoo, jolla Törrö rappas on kyllä ihan ok albumi, mutta Popedalle sopisi heavy kuin nyrkki silmään.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Epämuusikko
28.08.2006 17:21:46
"Saanks mä kertoo sulle yhden jutun..."
"I'm Dead!"
"Hei, tiiäks mitä"
"Onko rytmi tilassa vai tila rytmissä"
"I fuckin' know these things, you know"

Tiedätte mitä oottaa jos miehen kanssa baariin eksytte. Selvinpäin siedettävä ja omalla sarallaan ihan asiantunteva musiikkielämän vaikuttaja täälläpäin.
I absolutely Weckl. Bustard #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)