Aihe: Telecaster-variaatiot, mistä löydän omani?
1 2
Kuha
22.08.2006 13:04:13

Miten itse löysin tämän:

"(Gloss Polyurethane Finish)"

Katsoin täältä:
http://www.sweetwater.com/store/detail/TeleCPBjDS/
Muistakaa venytellä.
pliksu
22.08.2006 13:08:56
Paras Telekaula on subjektiivinen käsite. Oletko koittanut 50's Classicia tai '52 RI'tä? Puolen tunnin soittelun jälkeen et enää halua ohuempaa kaulaa!

Komppaan. Omassa '52 reissuessa on se kuuluisa 'half of a Louisville slugger', enkä muuta halua. '62 straton kaula on ärsyttävä tikku telellä soittelun jälkeen. Kyllä siinä on tekemisen meininki kun on jotain, jota puristaa.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
ninos
22.08.2006 16:29:01

Katsoin täältä:
http://www.sweetwater.com/store/detail/TeleCPBjDS/

Fenderin sivuilla luki kiiltäväpintainen lakka ja tuolla kahta eri tietoa. Ensiksi satiini ja sitten kiiltävä. Hoho, mutta luotan Fenderin sivuihin enempi. Lisää vaihtoehtoja jos vain löytyy!
Miksi alle? Miksei päälle? Osta Peavey HP Signature EXP!
Jungleman
22.08.2006 18:16:39
Pitkään olen jo etsinyt sitä oikeaa Telecasteria itselleni, mutta ei tunnu löytyvän. Kyseisen Telecasterin tulisi siis täyttää nämä kriteerit:

...

Aika lähelle menee Highway 1 Texas Tele. Vaahterakaula, satiiniviimeistely, isohkot nauhat. Radius taitaa olla 12" jos oikein muistan, profiili ei ehkä ole kaikkein ohuin mahdollinen. Minä olisin melkein jo ostanut tuon itselleni, jos radius olisi se perinteinen...
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
ninos
22.08.2006 21:10:40

Aika lähelle menee Highway 1 Texas Tele. Vaahterakaula, satiiniviimeistely, isohkot nauhat. Radius taitaa olla 12" jos oikein muistan, profiili ei ehkä ole kaikkein ohuin mahdollinen. Minä olisin melkein jo ostanut tuon itselleni, jos radius olisi se perinteinen...

Vaikuttaa kiintoisalta. Pitänee poiketa F-Musiikissa.
Miksi alle? Miksei päälle? Osta Peavey HP Signature EXP!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)