ThreeQ on asiallinen laitos, mutta soundi varsin mielenkiintoinen. Siis siinä kompurassa. Se on jokseenkin vaikea käyttää, lieneekö se vahva ominaissoundi ja mielenkiintoinen toimintaperiaate syynä, kun on tottunut tälleen digiaikana neutraalin kuuloiseen lyttäämiseen. Varsinaisesti etusen hommassa mä sitten taas oon käyttänyt sitä niin vähän, etten osaa oikein mitään syväluotaavaa sanoa. Kohina on ihan hyvällä tasolla ja soundi melkolailla miellyttävä, mikään ei ota korvaan. Uskaltaisin väittää, että aavistuksen parempi soundi kuin noissa mun kahdessa Behkun ADA:ssa ja Alton pikkumikserissä. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Tubepac:in edustusta hoitaa tällä palstalla tietääkseni Kivi. Venaillaan sitä:) Käh käh:-) Molemmat ovat hyviä, mutta aivan erilaisia. Art värittää puhtaammin, se on oikeastaan lämmitin. JoeMeek soundaa ...hm... just siltä kuin JoeMeekien kuuluukin soundata - mä tykkään, mutten oikein osaa kuvailla sitä niin ettei se kuulostaisi haukkumiselta* ;-) (* Sellaisia adjektiiveja kuin likainen, rupinen, räkäinen, pölyinen, tahmea, nasaali... kun ei yleensä pidetä kauhean myönteisinä. Mutta ans olla kun tarviit sitä soundia, sellaista tiettyä räyhää, mihis sitten mennään?) |