KoskPaavo 19.08.2006 15:15:14 | |
---|
Soundchekissä huomaa rutinoituneen ja aliottelijan eron selkeästi. Rutinoff sanoo tsöh, tsöh ja noviisi vetää koko biisin ja joskus jopa toisenkin. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
baron 19.08.2006 15:29:22 | |
---|
Soundchekissä huomaa rutinoituneen ja aliottelijan eron selkeästi. Rutinoff sanoo tsöh, tsöh ja noviisi vetää koko biisin ja joskus jopa toisenkin. Meillä on sitten "kahden kerroksen väkeä". Mulle riittää, että pianosta tulee ääni ja laulaja haluaa vetää "hermotreenit". "Speaking about music is like dancing about architecture" |
KoskPaavo 19.08.2006 15:48:55 | |
---|
Meillä on sitten "kahden kerroksen väkeä". Mulle riittää, että pianosta tulee ääni ja laulaja haluaa vetää "hermotreenit". Sama täällä, joskus oikein v-taa jossain häissä kun ennen häävalsseja pitää tsekkailla niin pirusti. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
poppamies 19.08.2006 18:14:00 (muokattu 19.08.2006 18:14:45) | |
---|
Meillä on sitten "kahden kerroksen väkeä". Mulle riittää, että pianosta tulee ääni ja laulaja haluaa vetää "hermotreenit". Meidän artistin "keskittyminen" näkyy siinä että häntä ei näykään varttiin ennen keikkaa. Menee omiin oloihinsa keskittymään ja saapuu estraadille täsmälleen oikeaan aikaan. Tapahtuipa kerran niinkin eräässä suorassa TV lähetyksessä että oli sovittu että määrätyssä vaiheessa, juuri ennen meidän tokaa vetoa piti haastatella bändiä ja nimenomaan solista. No aika koitti ja suoran haastattelun piti alkaa. Artistia ei näkynyt missään. Juontajan oli pakko turvautua hätäratkaisuun. Ojensi jo mikkiä kohti minua kun samalla artisti ilmestyy näyttämölle keskittymisreissultaan ja homma meni taas käsikirjoituksen mukaan. Tämä ei ole ainoa kerta kun on mennyt täpärälle. Pikkuhiljaa siihen alkaa tottua mutta kyllä itelläkin menee hermot tiukalle tuon "ticsin" takia. G-strings are for strippers |
paice60 19.08.2006 21:12:47 | |
---|
Soundchekissä huomaa rutinoituneen ja aliottelijan eron selkeästi. Rutinoff sanoo tsöh, tsöh ja noviisi vetää koko biisin ja joskus jopa toisenkin. Tosi on. Me yleensä katotaan että tulee signaali läpi ja ääni kuuluu. Loput hoituu sitten illan aikana, siinä on kuitenkin 6 tuntia aikaa pistää soundit kuntoon. Miks´ mä oon täällä? |
Jonte 19.08.2006 23:17:46 | |
---|
Sama täällä, joskus oikein v-taa jossain häissä kun ennen häävalsseja pitää tsekkailla niin pirusti. Jos tehdään kunnon sound check, niin kai siihen nyt limpparitaukoineen pitää tunti varata. Tosin tanssibändeillä on PA:t samassa timmissä mikä edellisillä keikoilla on pitänyt, ei tarvitse hakea. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
isojussi 20.08.2006 11:53:06 | |
---|
Jos tehdään kunnon sound check, niin kai siihen nyt limpparitaukoineen pitää tunti varata... Kotona harjoitellaan. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Tosi on. Me yleensä katotaan että tulee signaali läpi ja ääni kuuluu. Loput hoituu sitten illan aikana, siinä on kuitenkin 6 tuntia aikaa pistää soundit kuntoon. Hoho, ovat sitten valmiina seuraavalle keikalle.. Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |
Tankero 24.08.2006 01:09:05 | |
---|
Hoho, ovat sitten valmiina seuraavalle keikalle.. No eikös se näin toimi? Varmasti, vissiin. |
Ukko 24.08.2006 17:55:43 | |
---|
No eikös se näin toimi? Toimii. Amatöörit hermoilevat miksauksen suhteen. |
jjussila 24.08.2006 18:00:51 | |
---|
Toimii. Amatöörit hermoilevat miksauksen suhteen. Pärkkele, kun ne on kerran hyvään asentoon nuo nippulat väännetty, niin äkkipikaliimaa väliin ja se on siinnä... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
Rokkimamma75 24.08.2006 18:22:09 | |
---|
Pärkkele, kun ne on kerran hyvään asentoon nuo nippulat väännetty, niin äkkipikaliimaa väliin ja se on siinnä... juujuu, eikös ne tehtaalla laita ne paikoilleen? Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |