Aihe: Mitenkä kuvailisitte rutiinin ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
KoskPaavo
19.08.2006 15:15:14
Soundchekissä huomaa rutinoituneen ja aliottelijan eron selkeästi. Rutinoff sanoo tsöh, tsöh ja noviisi vetää koko biisin ja joskus jopa toisenkin.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
baron
19.08.2006 15:29:22

Soundchekissä huomaa rutinoituneen ja aliottelijan eron selkeästi. Rutinoff sanoo tsöh, tsöh ja noviisi vetää koko biisin ja joskus jopa toisenkin.

Meillä on sitten "kahden kerroksen väkeä". Mulle riittää, että pianosta tulee ääni ja laulaja haluaa vetää "hermotreenit".
"Speaking about music is like dancing about architecture"
KoskPaavo
19.08.2006 15:48:55
Meillä on sitten "kahden kerroksen väkeä". Mulle riittää, että pianosta tulee ääni ja laulaja haluaa vetää "hermotreenit".

Sama täällä, joskus oikein v-taa jossain häissä kun ennen häävalsseja pitää tsekkailla niin pirusti.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
paice60
19.08.2006 21:12:47

Tosi on. Me yleensä katotaan että tulee signaali läpi ja ääni kuuluu. Loput hoituu sitten illan aikana, siinä on kuitenkin 6 tuntia aikaa pistää soundit kuntoon.
Miks´ mä oon täällä?
Jonte
19.08.2006 23:17:46
Sama täällä, joskus oikein v-taa jossain häissä kun ennen häävalsseja pitää tsekkailla niin pirusti.

Jos tehdään kunnon sound check, niin kai siihen nyt limpparitaukoineen pitää tunti varata. Tosin tanssibändeillä on PA:t samassa timmissä mikä edellisillä keikoilla on pitänyt, ei tarvitse hakea.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
isojussi
20.08.2006 11:53:06
Jos tehdään kunnon sound check, niin kai siihen nyt limpparitaukoineen pitää tunti varata...

Kotona harjoitellaan.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Rokkimamma75
20.08.2006 18:59:21
Tosi on. Me yleensä katotaan että tulee signaali läpi ja ääni kuuluu. Loput hoituu sitten illan aikana, siinä on kuitenkin 6 tuntia aikaa pistää soundit kuntoon.

Hoho, ovat sitten valmiina seuraavalle keikalle..
Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon!
Tankero
24.08.2006 01:09:05
Hoho, ovat sitten valmiina seuraavalle keikalle..

No eikös se näin toimi?
Varmasti, vissiin.
Ukko
24.08.2006 17:55:43

No eikös se näin toimi?

Toimii. Amatöörit hermoilevat miksauksen suhteen.
jjussila
24.08.2006 18:00:51
Toimii. Amatöörit hermoilevat miksauksen suhteen.
Pärkkele, kun ne on kerran hyvään asentoon nuo nippulat väännetty, niin äkkipikaliimaa väliin ja se on siinnä...
... ja kyllä jämpti on näin!?..
Rokkimamma75
24.08.2006 18:22:09
Pärkkele, kun ne on kerran hyvään asentoon nuo nippulat väännetty, niin äkkipikaliimaa väliin ja se on siinnä...

juujuu, eikös ne tehtaalla laita ne paikoilleen?
Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)