Stalkah 12.08.2006 11:57:20 | |
---|
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana! |
kh 203 12.08.2006 12:14:25 | |
---|
Että semmosta. Toisaalta esimerkiksi Ripper vetelee Live Meltdown 98 -levyllä todalla asiallisen suorituksen ja bändikin soittaa hyvin. Live In London on ihan kuraa alusta loppuun. Koko bändi Ripperiä myöten ihan kuutamolla. Hirveät sounditkin vielä, saatana. Tuolla levyllä jopa The Sentinel kuulostaa huonolta. Ite ainakin tykkäsin live in london lätystä, koska niis saundeis oli munaa!! Kerranki käytetty munakasta saundia ja sit viel hieman nopeammassa tahdissa vedetyt biisit. Tietenkin jotkut biisit ois voinu korvata kyllä toisilla mutta kyllä sieltä onneks ne legendarisemmat kipaleet löyty : ) Unelmani olisi soittaa ruotsalaisessa naisbändissä, ei sillä musiikilla niin väliä... |
rheinone 12.08.2006 13:36:06 | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Nieby 12.08.2006 13:37:36 | |
---|
Hä? Must toi oli ihan hauska. giv sam rispekt foor te metalgaads!! |
Lento-V-mies 13.08.2006 16:16:59 | |
---|
No siinähän luki että kyseessä on maailman paras hevibändi, siinä videossa siis. Toi on ihan huumorimielessä tehty, ei ole tehty halventamaan Priestiä :) Priestissä on se ikävä puoli että ne joutuu joka kiertueilla soittaa ne samat wanhat klassikot. Minä esim. en enää siedä Breaking the Lawsia yhtään, mutta ymmärrän miksi Priest sen aina soittaa: a) Moni fani haluaa kuulla sen (vanhatkin fanit, jostain ihmeen syystä) b) Aina tulee uusia faneja joille tuo kappale on vielä ihan tuore Mutta olisi kiva jos ne tekisi saman kuin Iron Maiden, eli soittaisivat vain alkupään biisejä jollain kiertueella. |
Maardi 13.08.2006 17:34:56 | |
---|
Todellakin. Kyllä kelpais jos setissä ois vaikka One for the road, Rocka rolla, Cheater, Never satisfied, Tyrant, Genocide yms.! |
Spiral 13.08.2006 17:44:24 | |
---|
Rocka rolla, Cheater, Tyrant, Genocide Nämä ois kyllä hieno kuulla. |
Jannipaali 13.08.2006 17:49:54 | |
---|
Todellakin. Kyllä kelpais jos setissä ois vaikka One for the road, Rocka rolla, Cheater, Never satisfied, Tyrant, Genocide yms.! Ja sekaan vielä The Sentinel ja Between The Hammer & The Anvil. M.A.C.H.O. # 6 "Don't disturb my friend.
He's dead tired."
In GOTOH We Trust.
THV-Klubi #40 |
A_rocker 13.08.2006 20:30:24 | |
---|
Run Of The Mill settiin, olis kova. I'm screaming for vengeance |
sellisti 13.08.2006 20:48:02 | |
---|
Mutta olisi kiva jos ne tekisi saman kuin Iron Maiden, eli soittaisivat vain alkupään biisejä jollain kiertueella. Kaikkia ei vaan voi tasapuolisesti miellyttää. Pientä offtopicia, mutta YUP:han taannoin teki kiertueen jolla soitti pääasiassa vanhoja, siis todella vanhoja biisejä. Kun aina on toivottu että soittasitte nyt enemmän niitä vanhoja hyviä. Olin tällaisella keikalla, ja poismennessä kuulin parinkin uudemman fanin manailevan, että "olis varmaan ollu hyväkin keikka jos olis tuntenu yhdenkin biisin". Aina joku on tyytymätön. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Super-Jari 13.08.2006 20:50:03 | |
---|
Oulussa ainakin setti oli tehty hyvin. Oli uutta, vanhaa, sinistä ja lainattua + Metal God-kävely. |
Lento-V-mies 14.08.2006 10:59:52 (muokattu 14.08.2006 11:01:30) | |
---|
No niinpä, kaikkia ei voi miellyttää, mutta tavallaan tylsää kun yrittävät miellyttää kaikkia yhtä aikaa. Se on ymmärrettävää kyllä. Moni vanha fani vaan haluaisi joskus kuulla muitakin kappaleita kuin aina ne samat. Tai niinkuin kerran ehdotin: Priestin pitäisi tehdä live DVD:tä joissa ne soittaa vaan tietyltä aikakaudelta biisejä, esim. ekassa DVD:ssä vaikka vuodet 1975-1979 jne. Näin niiden ei tarvitsisi vetää isoja kiertueita joissa ne soittaisivat vanhoja kappaleita. Mun mielestä kuitenkin tosifani ei pety vaikka kuulisi harvinaisempaakin Judas Priestiä vaihteeksi. |
Viceroy 14.08.2006 11:41:45 | |
---|
Run Of The Mill settiin, olis kova. Metallibändille hieman vaikeampi nakki. Run of the Millhän on hyvä, psykevaikutteinen kappale, mutta toivottoman 70-lukulainen ja täten soveltumaton Priestin keikkasettiin ;) |
Lento-V-mies 15.08.2006 09:13:45 (muokattu 15.08.2006 09:14:06) | |
---|
Joo, voit olla oikeassa. Eipä silti, ne vois heittää ne kukkapaidat taas päälle ja alkaa vetää 70-luvun malliin, hehe. Se ois muuten aika kova veto |
zentinel 20.08.2006 00:24:33 | |
---|
Olen pitkään miettinyt, kuinka ihmiset hehkuttaa Stained class- levyä- valittinpa se jonkin lehden äänestyksessä historian parhaaksi heavy metal- levyksi. Olen kuunnelut sen läpi uudelleen ja uudelleen, mutta yksikään biisi ei uppoa, kun taas muut priestin levyt ( ehkä RID poislukien) on jokainen kolahtanut enemmän kuin miljoona volttia. Junnaavia riffejä ei vaan jaksa sietää. |
Olen pitkään miettinyt, kuinka ihmiset hehkuttaa Stained class- levyä- valittinpa se jonkin lehden äänestyksessä historian parhaaksi heavy metal- levyksi. Olen kuunnelut sen läpi uudelleen ja uudelleen, mutta yksikään biisi ei uppoa, kun taas muut priestin levyt ( ehkä RID poislukien) on jokainen kolahtanut enemmän kuin miljoona volttia. Junnaavia riffejä ei vaan jaksa sietää. Stained classilla on muutama kova biisi , mutta esim. Sad wings of destiny päihittää sen kyllä kokonaisuutena. SC:n aikoihin Priest alkoi siirtymään nahka/niitti-kuteisiin ja sai siitä myös huomiota osakseen. Ehkä vähän yliarvostettu levy kuitenkin. Joka tapauksessa Priest oli kova bändi jo 70-luvulla. |
Maardi 20.08.2006 02:10:26 | |
---|
Mitä helvettiä?? Jos ei esim. levyn avausbiisi EXCITER saa munia pomppimaan lahkeessa niin olet pahasti väärillä teillä. Nyt otat kyllä sen levyn vielä kuunteluun. |
Pelsi 20.08.2006 02:47:50 (muokattu 20.08.2006 02:48:14) | |
---|
Mitä helvettiä?? Jos ei esim. levyn avausbiisi EXCITER saa munia pomppimaan lahkeessa niin olet pahasti väärillä teillä. Nyt otat kyllä sen levyn vielä kuunteluun. Ja itselleni kyllä maistuvat myös nimibiisi, Better By You, Better Than Me sekä Beyond the Realms of Deathkin. Muut biisit ovatkin sitten omasta mielestäni aika tasapaksuja, joten kokonaisuutena häviää miltei kaikille muille Priest-älpyille. Mä mustat velhot oon! |
dunlop 21.08.2006 19:22:05 | |
---|
Mitä mieltä ootta tosta essential kokoelmasta? Onko ostamisen arvoinen? |
Pelsi 21.08.2006 20:20:30 (muokattu 21.08.2006 20:23:35) | |
---|
Mitä mieltä ootta tosta essential kokoelmasta? Onko ostamisen arvoinen? Pikaisella kappalelistan silmäyksellä vaikuttaa ehdottomasti bändiin tutustuvalle ostamisen arvoiselta. Kovia biisejä. Mä mustat velhot oon! |