Niskamies 06.08.2006 18:37:33 | |
---|
virityksen jälkeen löysäät jotaki niistä ruuveista niin siitä se tulee että ei jää soimaan Toihan on täyttä bullshittiä. Jos sä virität vireessä olevasta tomista yhden ruuvin pieleen, saat pitkään ja epävireisesti soivan tomin. More is more. |
Sandwich 06.08.2006 19:37:22 (muokattu 06.08.2006 19:37:56) | |
---|
Toihan on täyttä bullshittiä. Jos sä virität vireessä olevasta tomista yhden ruuvin pieleen, saat pitkään ja epävireisesti soivan tomin. kerro sitte omat bullshitit. sehän kysy että miten sen saa ettei se soi kauan vaan bongahtaa ja mulle se kyllä toimii että löysää vähän yhtä ruuvia niin se bongahtaa i rather die standing than live on my knees |
Niskamies 07.08.2006 00:25:07 | |
---|
kerro sitte omat bullshitit. sehän kysy että miten sen saa ettei se soi kauan vaan bongahtaa ja mulle se kyllä toimii että löysää vähän yhtä ruuvia niin se bongahtaa Opettele kirjottamaan kunnolla. Eihän tosta tekstistä saa mitään selkoa. Mitä tarkoittaa bongahtaminen? Jokatapauksessa, kysyjä halusi lyhyttä sointia. Sitä ei todellakaan saa sun menetälmällä, paitsi basariin. More is more. |
Sandwich 07.08.2006 08:50:40 | |
---|
no niin eiköhän tämäki mene kohta lukkoon (toivottavasti) i rather die standing than live on my knees |
moderndrummer88 07.08.2006 10:42:29 | |
---|
Mää haluisin tietää miten tomeihin saa napakan ei liian kauan soivan mutta silti syttyvän äänen. eli sellanen nopea *boung* : D Lyönti- ja resokalvot samaan vireeseen ja sitten vielä vähän nostat resokalvon virettä, toimii hyvin ambassador clear ja emperor clear yhdistelmällä HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Niskamies 07.08.2006 12:44:40 | |
---|
no niin eiköhän tämäki mene kohta lukkoon (toivottavasti) Älä nyt tälle linjalle lähde. Joko väitellään, tai sitten tunnustat tappiosi. Saat ihan itse valita. More is more. |
Sandwich 07.08.2006 22:34:20 (muokattu 07.08.2006 22:36:04) | |
---|
Älä nyt tälle linjalle lähde. Joko väitellään, tai sitten tunnustat tappiosi. Saat ihan itse valita. kuhan väitellään rehellisesti :) no ei kai mutta mulla kyllä sointi mene lyhkäseks ku vähän löysäät yhtä ruuvia i rather die standing than live on my knees |
Jaren 10.08.2006 20:16:48 | |
---|
kuhan väitellään rehellisesti :) no ei kai mutta mulla kyllä sointi mene lyhkäseks ku vähän löysäät yhtä ruuvia Kyllähän se sointikin saattaa lyhetä, mutta ainakin minulla tälläinen toimepide aiheuttaa soinnissa epävireistä ulinaa, jota ei jaksa erkkikään kuunnella. Ps: tuskin tämä ainakaan lukkoon menee, kyseessähän on faq. "...No, no, baldrick, thats the most ridiculous thing i'v ever hea....Aah! Baldrick, I have a cunning plan...." -Prince Edward |
Sandwich 10.08.2006 22:33:39 | |
---|
Kyllähän se sointikin saattaa lyhetä, mutta ainakin minulla tälläinen toimepide aiheuttaa soinnissa epävireistä ulinaa, jota ei jaksa erkkikään kuunnella. Ps: tuskin tämä ainakaan lukkoon menee, kyseessähän on faq. siinäpä se, kuinka paljon löysäät ei sitä tarvi paljoa viritys on vähän tieteellistä i rather die standing than live on my knees |
Jaren 10.08.2006 23:22:25 | |
---|
siinäpä se, kuinka paljon löysäät ei sitä tarvi paljoa viritys on vähän tieteellistä Löysäsipä yhtä viritysruuvia kuinka vähän tahansa, se aiheuttaa väistämättä epäpuhdasta sointia. Minä en todellakaan tykkää sellaisesta. Rumpujen tulee soida ja puhtaasti sittenkin. "...No, no, baldrick, thats the most ridiculous thing i'v ever hea....Aah! Baldrick, I have a cunning plan...." -Prince Edward |
wavelength 11.08.2006 09:53:28 | |
---|
Minä en todellakaan tykkää sellaisesta. Rumpujen tulee soida ja puhtaasti sittenkin. Nii-i, se on siitä kiinni mistä itse tykkää. Joku saattaa haluta tominsa sanovan vaikka BÄYY, mutta ei se ole minulta pois. |
Simbe 11.08.2006 10:03:17 (muokattu 11.08.2006 10:05:17) | |
---|
kuhan väitellään rehellisesti :) no ei kai mutta mulla kyllä sointi mene lyhkäseks ku vähän löysäät yhtä ruuvia No onhan toi vanha ja tunnustettu kikka. Tuloksena on tomi jolla on tunnistettava nuotti, mutta se ei soi pitkään. Tätä voisi verrata siihen, että koko kalvo on ihan rypyillä ja sävelkorkeutta on vaikea määrittää tai sitten se on käyttökelvottoman matala. Vain vähän ruuvia kääntämällä tulee varmasti epävireistä sointia. Jos ruuvia kuitenkin kääntää melkein koko kierroksen häviää siitä kyllä epävireinen sointi ja muukin sointi. Ei kannujen todellakaan aina tarvitse soida pitkään! Toinen keino jonka olen itse havainnut ehkä paremmin toimivaksi, on virittää kahta ruuvia löysälle. Ne eivät saa kuitenkaan olla vierekkäin, vaan pitää jättää yksi väliin. Näin ei tarvitse pelätä sen yhden ruuvin löystymistä ja helisemistä eikä kalvoonkaan tule niin selkeitä ryppyjä. Näkisin tekniikan yhtenä demppaamisen muotona, hieman erilaisena ja erisoundisena vain. Saman soinnin vähennyksen saamiseksi samalla sävelkorkeudella pitäisi soivaan rumpuun pistää niin paljon demppiä, että siitä häviää yläpää. Soundista tulee vain pyöreä kumahdus. |
Mr. Morrow 13.08.2006 23:09:04 | |
---|
Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki Hevi käy! |
Mikäköhän ois hyvä 14'' tama swingstar virvelin lyöntikalvo vähän ''hevimpään'' menoon? |
Mr. Morrow 19.08.2006 12:16:45 (muokattu 19.08.2006 12:18:05) | |
---|
e: ei mitn... Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki Hevi käy! |
moderndrummer88 19.08.2006 18:03:03 | |
---|
Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
Niskamies 20.08.2006 12:48:53 | |
---|
http://www.riffi.com/riffi064/pannut.htm Aika jees sivu. En tiedä, onko monelle tuttu, mutta ite eksyin vasta äsken. Have fun! =) Ihan hyvä sivu muuten, mutta lähes kaikki tominäytteet ovat hirveässä epävireessä. More is more. |
Sandwich 20.08.2006 15:16:44 | |
---|
Ihan hyvä sivu muuten, mutta lähes kaikki tominäytteet ovat hirveässä epävireessä. no laitappa ääniä tänne että miten tomit pitää kuullostaa i rather die standing than live on my knees |
markkuliini 20.08.2006 17:43:49 | |
---|
Ihan hyvä sivu muuten, mutta lähes kaikki tominäytteet ovat hirveässä epävireessä. Anteeksi kuinka?! www.vasamayhtye.com |
nikkenakkertton 20.08.2006 18:11:31 | |
---|
niskamies sä et ees ansaitse elää. taidat tykätä pojista! ei käy |