Aihe: The Firm
1
Tankero
13.08.2006 21:22:31
Hei, joskus ennen oli tuollainen bändi, Siinähän veti mm Jimmy Page ja Paul Rodgers. Eihän kellään satu olemaan bändin levyä tai linkkiä mistä sen vois hankkia?
Varmasti, vissiin.
aikavaikea
14.08.2006 08:40:42 (muokattu 14.08.2006 08:41:59)
Eihän kellään satu olemaan bändin levyä tai linkkiä mistä sen vois hankkia?

Kane Recordsilta näyttäisi löytyvän Mean Business ja The Firm -levyt 13 euron nimellistä korvausta vastaan. Kanella on ehkä Suomen hitain levyjen toimitus, joten älä pitkästy. :-) http://www.kane.fi/

E: Arimanilla olisi toinen noista, eli Mean Business hintaan 10,70 eur. http://www.ariman.fi/
There ain't no need for ya. Go straight to hell boys!
Mika Antero
14.08.2006 08:44:13
Minulla on tuo Mean business -lp. Yhdistelmä Page & Rodgers kuulostaa teoriassa todella hyvältä, mutta valitettavasti levy on perin tasapaksua keskivertorokkia.
Capman
14.08.2006 23:39:48
Yhdistelmä Page & Rodgers kuulostaa teoriassa todella hyvältä, mutta valitettavasti levy on perin tasapaksua keskivertorokkia.

Komppaan tätä lausuntoa...

Ei iskenyt tuo orkesteri, vaikka Zeppelinit ja Bad Companyt kyllä toimii ihan ok.
Tankero
15.08.2006 16:49:52
Kiitos lajitovereille avusta. Täytyy hankkia levy ihan vaan uteliaisuudesta.
Varmasti, vissiin.
BigPapa
15.08.2006 19:57:32

Se on vähän niinkuin pilalle prosessoitu, ei soitossa mitään vikaa.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
willie
15.08.2006 20:44:54
Se on vähän niinkuin pilalle prosessoitu, ei soitossa mitään vikaa.

No juu, näin se on. Mulla on toi FIRM vinyylinä, tuli hankittua lähinnä Zep ja Free/Bad Company diggarina ja kun olin kuullut tuon avausbiisin Closer.

Albumi kokonaisuudessaan aukesi vasta useamman soittokerran jälkeen, vaikkei sitä ahkerasti ole tullutkaan enää soitettua. Kyllä se Mid-Price hintaan tai halvemmalla kannatta hankkia.
Tankero
15.08.2006 22:29:54
No juu, näin se on. Mulla on toi FIRM vinyylinä, tuli hankittua lähinnä Zep ja Free/Bad Company diggarina ja kun olin kuullut tuon avausbiisin Closer.

Albumi kokonaisuudessaan aukesi vasta useamman soittokerran jälkeen, vaikkei sitä ahkerasti ole tullutkaan enää soitettua. Kyllä se Mid-Price hintaan tai halvemmalla kannatta hankkia.

Juu, tuosta Zep, Free/Bad Company diggailusta on kyse. Varsinkin meidän kitaristi sitä levyä on haikaillut.
Varmasti, vissiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)