Hei, joskus ennen oli tuollainen bändi, Siinähän veti mm Jimmy Page ja Paul Rodgers. Eihän kellään satu olemaan bändin levyä tai linkkiä mistä sen vois hankkia? Varmasti, vissiin. |
willie 13.08.2006 21:29:04 | |
---|
|
aikavaikea 14.08.2006 08:40:42 (muokattu 14.08.2006 08:41:59) | |
---|
Eihän kellään satu olemaan bändin levyä tai linkkiä mistä sen vois hankkia? Kane Recordsilta näyttäisi löytyvän Mean Business ja The Firm -levyt 13 euron nimellistä korvausta vastaan. Kanella on ehkä Suomen hitain levyjen toimitus, joten älä pitkästy. :-) http://www.kane.fi/ E: Arimanilla olisi toinen noista, eli Mean Business hintaan 10,70 eur. http://www.ariman.fi/ There ain't no need for ya. Go straight to hell boys! |
Mika Antero 14.08.2006 08:44:13 | |
---|
Minulla on tuo Mean business -lp. Yhdistelmä Page & Rodgers kuulostaa teoriassa todella hyvältä, mutta valitettavasti levy on perin tasapaksua keskivertorokkia. |
Capman 14.08.2006 23:39:48 | |
---|
Yhdistelmä Page & Rodgers kuulostaa teoriassa todella hyvältä, mutta valitettavasti levy on perin tasapaksua keskivertorokkia. Komppaan tätä lausuntoa... Ei iskenyt tuo orkesteri, vaikka Zeppelinit ja Bad Companyt kyllä toimii ihan ok. |
Tankero 15.08.2006 16:49:52 | |
---|
Kiitos lajitovereille avusta. Täytyy hankkia levy ihan vaan uteliaisuudesta. Varmasti, vissiin. |
BigPapa 15.08.2006 19:57:32 | |
---|
Se on vähän niinkuin pilalle prosessoitu, ei soitossa mitään vikaa. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
willie 15.08.2006 20:44:54 | |
---|
Se on vähän niinkuin pilalle prosessoitu, ei soitossa mitään vikaa. No juu, näin se on. Mulla on toi FIRM vinyylinä, tuli hankittua lähinnä Zep ja Free/Bad Company diggarina ja kun olin kuullut tuon avausbiisin Closer. Albumi kokonaisuudessaan aukesi vasta useamman soittokerran jälkeen, vaikkei sitä ahkerasti ole tullutkaan enää soitettua. Kyllä se Mid-Price hintaan tai halvemmalla kannatta hankkia. |
Tankero 15.08.2006 22:29:54 | |
---|
No juu, näin se on. Mulla on toi FIRM vinyylinä, tuli hankittua lähinnä Zep ja Free/Bad Company diggarina ja kun olin kuullut tuon avausbiisin Closer. Albumi kokonaisuudessaan aukesi vasta useamman soittokerran jälkeen, vaikkei sitä ahkerasti ole tullutkaan enää soitettua. Kyllä se Mid-Price hintaan tai halvemmalla kannatta hankkia. Juu, tuosta Zep, Free/Bad Company diggailusta on kyse. Varsinkin meidän kitaristi sitä levyä on haikaillut. Varmasti, vissiin. |