sn 12.08.2006 16:41:02 | |
---|
Kappas taas. En odottanut Suomen ryhmältä mitään, mikäs sen hauskempaa kuin yllättyä positiivisesti. Onnea vaan kuuroille korville! |
Iso D 12.08.2006 20:31:56 | |
---|
O-P:n finaalista näin vain viimeisen kierroksen, mutta Keskisalon juoksun katoin kokonaan. Ääni melkein lähti viimesen kierroksen kannustuksen ansiosta. Oli se vaan niin hienoa. Ihan menee sinne penkkiurheilu-urani muistojen kärkipäähän. Aivan sinne Seppo Rädyn kisojen rinnalle. Kyllä meinasi raavaalla miehellä tulla tippa silmään kun Jukka meni koko porukan ohi. Uskomaton juoksu. Vedestä nousee kasvi! |
Vaikka mitalia ei tullut, Janne Holmen juoksi hienon maratonin. Keihäsnaiset olivat surkeita. Ei se keppi lennä, vaikka kuinka nypläisi sitä keihään kahvaa. |
Jani The Rock 13.08.2006 16:47:44 | |
---|
Hieno juoksu Holmenilta ja Monoselle komea nelostila. Mutta maratoonari-Maldini lauloi hienosti! "En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan". |
sellisti 13.08.2006 21:19:48 | |
---|
Hieno juoksu Holmenilta ja Monoselle komea nelostila. Mutta maratoonari-Maldini lauloi hienosti! Harmi, yksi pudotus aloituskorkeudesta pudotti Monosen mitaleilta. Mutta hieno suoritus silti. Maldini veti hymnin siihen malliin ettei ole ennen kuultu! Jestas sentään, laulu-ura odottaa urheilu-uran päätyttyä! :) "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
DaKiller 13.08.2006 21:20:08 | |
---|
Mutta maratoonari-Maldini lauloi hienosti! Niin muuten teki! Jotenkin hieno fiilis katsoa, kun toinen lauloi sydämensä kyllyydestä kansallislauluaan.
|
Jani The Rock 13.08.2006 21:28:39 | |
---|
Tuli Maldinista mieleen eräs Gennaro Gattuso, joka myöskin lauloi aina antaumuksellisesti... 8) Oli muuten tosi hienot kisat. Jännitystä riitti joka lajissa ja mitaleita tuli enemmän kuin kukaan olis osannut kuvitella! "En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan". |
KädetönRumpali 14.08.2006 10:20:50 | |
---|
Mitäs muuten olette: kenestä suomalaisesta voisi olla kisojen positiiviseksi yllättäjäksi? Itse mietin juuri Keskisaloa. Miekkonen on jättänyt itsestää fiksun juoksija kuvan meikäläiseen ja kuntokin alkaa sentään olemaan kohtuullinen, vaikka hän ei itse siihen ihan tyytyväinen viimeksi ollutkaan. Mutta siinä on sellainen sälli, joka tuskin ainakaan pettää, kilpailijan lahjoja on sen verran suotu. Pakko lainata omaa kirjoitustani tuolta alkupäästä. Kyllä minä tiedän nämä asiat. :) |
aikavaikea 14.08.2006 13:09:48 | |
---|
There ain't no need for ya. Go straight to hell boys! |
Jani The Rock 14.08.2006 13:20:49 | |
---|
"En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan". |
JC 25.08.2006 20:54:38 | |
---|
Tarvainen on usein heittänyt yleiseen tasoonsa nähden yhden tosipitkän heiton kesässä. Vielä ei ole tänä kesänä lentänyt. Ehkäpä se huomenna osuu arvokisoihin. Eipä osunut arvokisoihin, vaan Suomi-Ruotsi -otteluun. |