Aihe: EM-yleisurheilu
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15
HaloOfFlies
11.08.2006 21:36:52

Ei tullut Kajsalle mestaruutta.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Alpha
11.08.2006 21:37:41
AUTS! Mutta olipa mukavaa kuulla Maammelaulu, vaikkei tullutkaan kuoron esittämänä...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Deep Shadow
11.08.2006 21:39:58 (muokattu 11.08.2006 21:43:56)
Ei tullut Kajsalle mestaruutta.

Ei tullut ei.. No pronssia kuitenkin.

e: Onnea vaan Tialle.

e: Ja nyt 200...
"Mietin kumpi on yksinäisempää, olla mä vai noi tuolla sisällä..."
HaloOfFlies
11.08.2006 21:46:18

Gevaert voitti.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Alpha
11.08.2006 21:46:40 (muokattu 11.08.2006 21:48:56)
Onnea vaan Belgiaan...

E:Mahtavaa, kun Hellebaut tuli lipun kanssa Keevarttia vastaan...:o)
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
aikavaikea
11.08.2006 21:47:13
Mä missasin Keskisalon juoksun. Tulin saunasta ja katsoin että mikäs hemmetin palkintojenjako tuolla on kun joku Suomi-verkkareissa on eksynyt ykköspallin taakse. Ihan uskomatonta!

Hellebaut on myös loistava. Onneksi Kajsa Anka ei saanut sitä mitä "piti".

Belgian ilta näemmä tänään. Agfa-Gevaert rocks!
There ain't no need for ya. Go straight to hell boys!
HaloOfFlies
11.08.2006 21:50:12 (muokattu 11.08.2006 21:56:00)

Onnea vaan Belgiaan...

E:Mahtavaa, kun Hellebaut tuli lipun kanssa Keevarttia vastaan...:o)

Juu. Kim on söpö.

Itsekin olin lähellä missata tuon Keskisalon loppukirin. Lähdin monivetokuponkia viemään kun puolimatkassa huomasin että kuponki jäi kotia. Oli kyllä pakko nipistää itseään etten nähnyt unta. Enkä nähnyt.
tigrushka
11.08.2006 21:50:33 (muokattu 11.08.2006 21:51:25)
Woo-Hah! Tia "Rehtorin luiseva Salli" Hellebaut yllätti! Hienova!

Onneksi Kajsa Anka ei saanut sitä mitä "piti".

Juurikin näin! :D
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Those who know do not tell, those who tell do not know."
Jani The Rock
11.08.2006 21:54:54

Joo, siinä oli se Kajsan varma mestaruus sitten. Hienoa kun Tia voitti.

Mutta Blanka sai nelossijan lisäksi ihq-palkinnon, ja ne mitalikahvit juodaan täällä meillä...
"En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan".
aikavaikea
11.08.2006 21:59:03
... ja ne mitalikahvit juodaan täällä meillä...

*tulee kastamaan nisua kermakaffiin, mutta piilottaa mahdolliset rusinat tassin alle*
HaloOfFlies
11.08.2006 22:04:05 (muokattu 11.08.2006 22:12:06)

Huh, ihan kylmät väreet meni kun katsoi tuota Keskisalon juoksua uusintana. Siinä oli sitä kuuluisaa suomalaista sisua.

Iltalehdestä tuossa luin että Belgia on näissä kisoissa saanut ensimmäisetä mitalinsa 35 vuoteen. Kim Gevaertin satasen voitto oli ensimmäinen belgialaisnaisen mitali arvokisoissa ikinä.
carlos
11.08.2006 22:04:46
Aika puun takaa tuli kyllä Keskisalo. Way to go!
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Ritsie
11.08.2006 22:19:19
Way to go!

Pääshän se maaliin asti.
Onks se Webster joku sukkis? -Maistro
rc
11.08.2006 22:29:59 (muokattu 11.08.2006 22:30:12)
Tämä korvasi pitkämäen epäonnistumisen!

Minkä helvatan epäonnistumisen?

Oli kyllä aika epätodellinen olo...olin veneellä, tulin takaisin ja iskin teksti-TV:n auki ja olin sitten notta WTF?????? Kiva ylläri kyllä tuo Keskisalon temppu...
Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei
Alpha
11.08.2006 22:33:58
Minkä helvatan epäonnistumisen?

Täällä porukka vaan odottaa sitä kultaa, eikä hopea EM-skaboissa tunnu miltään. Tero heitti hyvin, eikä epäonnistunut missään, perkele...
aikavaikea
11.08.2006 22:58:58
Kyllä siellä osataan.

"Tuurilla ne suurekki lavat seilaa." Eikö? Jookosta? No höh!
sellisti
11.08.2006 23:00:35
"Tuurilla ne suurekki lavat seilaa." Eikö? Jookosta? No höh!

Tiettyyn pisteeseen asti sitä haluskin tuurilla selittää muttei oikeen enää kehtaa...
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
muulipetteri
11.08.2006 23:07:21

Ei sääh!!!

Muahahah, tälläin ei voi kommentoida ku mnetis!!1=)
Wickerman
11.08.2006 23:24:40
Täällä porukka vaan odottaa sitä kultaa, eikä hopea EM-skaboissa tunnu miltään. Tero heitti hyvin, eikä epäonnistunut missään, perkele...

Juu minäkin olen sitä mieltä että Tero heitti rankinginsa mukaisen sijoituksen ja hyvä niin. Turska on tällä hetkellä ykkönen ja Pitkämäki kakkonen, siinä lähtökohdat tuleville vuosille. Ja perussyy on siinä, että turska on teknisesti Pitkämäkeä sen askeleen edellä. Ei keihäs hirveästi laahaa, vaan menee aika usein lähes "putkena". Ja myös heiton vedon pituus on aina hyvä. Kun taas Terolla keihäs tuppaa laahaamaan ja myös, niinkuin nyt finaalissa, veto lähti ennen tukijalkaa, jolloin voimaa menee hukkaan. No niin, se siitä.

Mitä tulee Keskisalon mestaruuteen, Superia!

Mitä tulee tähän ainaiseen narinaan siitä että miksi hurrit, miksei myö, niin siihen löytyy syyt tuolta ihan pikkuseuratasolta. Osaaminen ja halu tehdä hommia on naapurissa ihan eri kuosissa seuratasolla kuin Suomessa, jossa ei oo (muka) rahaa, eikä oo osaamista (ainakaan kohta enää). "Muka rahaa" siksi, että aina löytyy rahaa lennättää kaikki liiton ja tarvittaessa olympiakomitean kermaperseet joka vitun kissanristiäisiin pitkin palloa, mutta sitten kun tulee puheeksi kenttätyön arki ja resurssit, ni sit se raha on tiukalla. Tästä yhtälöstä on helppo ratkaista se, että aika kovapää ja lahjakas ihminen pitää olla se, joka noista lähtökohdista sukkuloi maailmanlistalle 10. joukkoon, missä tahansa yleisurheilulajissa (tai olympialajissa ja sit myös menestyy itse kisoissa). If you ask me, Tero on sellainen.

No niin, lopetetaan vuodatus ja lähetään paariin...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)