Aihe: Kitaranrakennus..junnulle?
1
NickBitch
03.11.2003 19:57:40
Aihe: Kitaran rakentamisesta..pikkujunnulle? 1
NickBitch
03.11.2003 19:45:53

ennenkuin ryntään suinpäin kirjastoon lainailemaan alan opuksia niin.. ongelma ois tää, tahtoisin rakentaa pojalle kitaran. tahtoo kauheesti soittaa vaikka on vasta 4. Mut mun kitara on hiukka iso sille, mietin tossa miltä mahtais soittaa läskibasso kaulassa?

No anyway, mitäs jos tekisin semmosen vähän pienemmän sähkökitaran?
Onko kellään kokemusta ja paljonkohan tommoset halvimmat mikit/nauhat/nupit ja tallat mahtaa kostaa? Sen ei tarvii soida kun unelma..kuhan on parempi kun lelukaupan "soittimet".
__
elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja.
Gypsy
03.11.2003 23:42:20
SP elektroniikasta saa nykyään kitaran osia. Yks kelaset mikit jotain 16 euroo ja kakskelaset reilu 20 euroo. Ite kun ostin kitaraani nauhatankoja musalikkeestä, ne makso jotain 20 euroo koko kitaraan. Sp elektroniikasta saa nauhojakin. Tallat tais olla tuolla reilu 10 eurosta ylöspäin.

Sieltä sivuilta saa kyllä pdf kuvaston ja sille hinnaston ladattua.

Tommonen Fernandes nomad vois olla pikkumiehelle kanssa hyvä (japanissa fernandes Zo): http://electric-guitars.the-guitar- … com/Fernandes-electric-guitars.html
NickBitch
04.11.2003 00:40:13
kiitoksia jo näistä infoista...homma saattaa siis päästä aluilleen.
elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja.
Sami Koivisto
04.11.2003 11:41:14

Käypä kattoon kitarafaktorin sivuilta ( www.kitarafaktori.com )
Harrin vekarakitaroita!
"This goes to eleven"
Snowblind
04.11.2003 17:58:07

Sellainen pieni "matkakitara" voisi olla hieno tehdä.
Ottaisi vain mukaan sellaisen ja vaikka sellaisen marsun ministackin ja voisi soittaa missä vain, eikä tarvitsisi normaalikokoisia kitaroita kantaa mukana.
Pelasta lukutaidottomat, vastusta allekirjoituksia! Eiku...
Antti1
04.11.2003 18:14:39
Sellainen pieni "matkakitara" voisi olla hieno tehdä.
Ottaisi vain mukaan sellaisen ja vaikka sellaisen marsun ministackin ja voisi soittaa missä vain, eikä tarvitsisi normaalikokoisia kitaroita kantaa mukana.

Mä oon monestikin suunnitellut, että tekisin sellasen sähkärin, jonka runko on niin pieni, että siihen mahtuu juuri ja juuri pieni kaiutin, mikki, volapotikka, talla, paristo ja parin watin vahvari. Nauhojen määrästäkin voisi vähän karsia pois. Saisi mukavan matkapelin, josta löytyy vahvistinkin omasta takaa. Mutta ei taida kannattaa tuollaista ritsaa tehdä, kun ei sillä kuitenkaan mitään käyttöä olisi.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Sami Koivisto
05.11.2003 10:39:04

Oon itte tekemässä mini-flying-V skebaa. Piti tehä kaverille 30-v lahjaks, mut perkule jäi kun tuli kaikkee muuttohässäkkää. Otelauta rehevästi padoukkia ja runko ameriikan leppää. =D kolme kieltä ja itte käämitty turbosinglecoil-mikki! hehe..
"This goes to eleven"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)