Aihe: Treeneissä täysillä vai puoliteholla?
1 2
Henko
09.08.2006 17:30:19

Oikeestaan aina täysillä, mutta riippuu vähän siitäkin, reenataanko studioa vai keikkoja varten.
M.net onkin ämmien net.
konehes
09.08.2006 20:46:49
Riippuu aika lailla siitäkin, että minkä bändin treenit on kyseessä. Nyhväyspoppia soittaessa ei muutenkaan hirveesti riehuta. Edes keikalla. Vaihtoehtokaaosrok-bändini harjoituksissa kyllä annetaan kaikkemme. Kieliä ja rumpuja sitten kuluukin aika tiuhaan tahtiin.
cherub with heavy metal machine
J.Ahonen
09.08.2006 23:30:55
Riippuu meiningistä. Ei meillä ole ainakaan koskaan niin että yksi on ihan liekeissä, ja muut on puolikkaita. Menee jotenkin hmmm.... telepaattisesti. Sillä saa meininkiä, kun ottaa nauhalle (yleensä).

Minua henk.koht viduttaa, kun jotkut olettaa että naaman vääntely/heiluminen on merkki meiningistä. Itse olen aika ilmeetön, ja en heilu kauheasti. Silti voin olla "silent riot" kuosissa.

Se on taas sääli, kun otetaan kolikon toinen puoli, eli tyypit jotka eivät vältämättä jaksa kauheasti soitosta innostua, ja heiluvat kuin mitkäkin henkat ja hankit...SItten idiootit luulee että "wow vähän on äijä messissä, ihan helvetin kovaa kamaa".

Jos nyt mitään mistään tajuaa, niin kyllähän sen kuulee kun bändi diggaa. Itse en pääse "transsiin" heilumalla. Se vie multa keskittymistä. Noh, toiset vapautuu fyysisesti, ja toiset henkisesti. Ei sen kummempaa.
Jani The Rock
09.08.2006 23:35:15

Noh, toiset vapautuu fyysisesti, ja toiset henkisesti. Ei sen kummempaa.

"Free your mind and your ass will follow", noin se ainakin mulla menee. Ja sitä ei saa aikaan mikään muu kuin musiikki.
"En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)