Aihe: Kilpailujen kriteerit (Live Talent)
1
Bonham
03.11.2003 17:43:16
Kuten todettu ennenkin; bändin musiikkia on helpompi muokata mieleiseksi kuin ulkonäköä... riippuu siis siitä, mitä järjestäjä hakee.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Jami
03.11.2003 19:48:26

Rock-SM Seinäjoella joskus kauan sitten. Kisan voitti bändi jota mä en noteerannu ollenkaan. Panivat halvasta mankasta tai jostain lelusta jonkun luupin pyörimään ja soittelivat niitänäitä päälle. Basisti intoutui vaeltelemaan pitkin lavaa jollain eteerisellä ihmetyylillä. Hiippailua lähinnä.

Valittivat välillä liian hyvästä äänentoistosta kun ei saanu sellaista kellarisoiton rähinää ja sekameteliä aikaan. Fiilis kuulemma kärsi. Mä pidin koko sakkia kisaan ala-arvoisena vitsinä.

Ja se otti ja voitti koko kisan. Ja raadissa oli sentäs Jussi Raittinenkin. Olin tyrmistynyt.

Nyt vois ajatella että se olin minä joka ei mistään tajunnut kun tuo bändi oli 22Pistepirkko. En tosin ole vieläkään heidän erinomaisuuttaan tajunnut mutta nykyään ne kuitenkin soittaa. Ja ovat vissiin kulttibändi maailmalla.

Paljon nykyään huudetaan sen persoonallisuuden perään. Musa on mitä on ja kaikki on jo moneen kertaan tehty. kaikki osaa suht siedettävästi soittaa. Persoona näkyy varmaankin sitten parhaiten asuissa ja olemuksissa. Kannattaako sitä nykyäänkään muuta arvioida?

Ps. Kiva kuulla Tellustakin pitkästä aikaa.
Tellervo
04.11.2003 09:44:47
Musa on mitä on ja kaikki on jo moneen kertaan tehty. kaikki osaa suht siedettävästi soittaa. Persoona näkyy varmaankin sitten parhaiten asuissa ja olemuksissa.

Tuota minäkin mietin. Rockmusiikissa on hemmetin vaikea enää erottua millään tavalla, ja kuulostivatpa tämänkin kilpailun bändit lähinnä esikuviensa mukaan muotoilluilta. Mitään TODELLA persoonallista ei siis kuultu, vaan lähinnä taitavaa ja osaavaa jäljittelyä niin biisien kuin soiton/laulun/esiintymisen suhteen. Jos siellä olisi joku Pistepirkkojen kaltainen hämäräryhmä haahuillut, minä olisin tod.näk. antanut kannatukseni sille. Olisipa ainakin ollut jotain oikeasti erilaista!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)