Aihe: Eastpack-reput
1
Tietokone
31.07.2006 10:06:41
Niin elikkäs että kohta koulut alkaa ja tulee ajankohtaiseksi erilaisten reppujen käyttö, joten nyt kysynpä teiltä m.nettiläisiltä että mistäpäin Helsinkiä voisi löytää Eastpackin perus reppuja, mustia sellaisia? Näin pikaisten etsintöjen jälkeen en ole mistään löytänyt vaikka nehän ovat sangen suosittuja katukuvassa.
You know what? First came the 80's, and kicked some ass. Then came the 90's, and kicked more ass. And then came the 2000's and now nobody has a clue. - Vinnie Paul
Mimi
31.07.2006 23:59:24
Niin elikkäs että kohta koulut alkaa ja tulee ajankohtaiseksi erilaisten reppujen käyttö, joten nyt kysynpä teiltä m.nettiläisiltä että mistäpäin Helsinkiä voisi löytää Eastpackin perus reppuja, mustia sellaisia? Näin pikaisten etsintöjen jälkeen en ole mistään löytänyt vaikka nehän ovat sangen suosittuja katukuvassa.

Helsingistä en tiedä, mutta urheilukaupoista noita saa. Ja Kuopiossa ainakin Sokokselta, luulisin että isot kauppaketjut pitää tommoisia valikoimissaan. Laukkujen erikoisliikkeet kannattaa tsekata myös (luulisi Helsingin kokoisesta kaupungista löytyvän edes joku). Saakelin kalliita noi reput on, mutta hyvin kestäviä ja muistaakseni niillä on myös aika pitkä materiaalitakuu.
Rock is dead, long live paper and scissors!
Nieby
01.08.2006 00:14:07
menisköhän takuuseen n. 15cm pitkä puukon viilto`?
sartzan
01.08.2006 21:17:53
menisköhän takuuseen n. 15cm pitkä puukon viilto`?

Ehkei... mutta kuka viilsi? Jos joku muu, kuin sinä itse (mikäli omasta laukusta kyse siis), niin koita vihjailla tekijälle että vois ne vahingot korvatakin.
"Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu"
32788
01.08.2006 23:47:54 (muokattu 02.08.2006 18:45:55)
Ainakin tossa lähi-Suomalaisessa kirjakaupassa näytti jotain olevan, en tarkastellut lähemmin, Ja ohan noita kaikissa Prismoissa, Cittareissa, Anttiloissa ja vastaavissa.

EDIT: Eipä ollutkaan, penaaleja vaan.
Nieby
01.08.2006 23:53:16
Ehkei... mutta kuka viilsi? Jos joku muu, kuin sinä itse (mikäli omasta laukusta kyse siis), niin koita vihjailla tekijälle että vois ne vahingot korvatakin.

eeeeii.. kaveri sen teki.. tosin taisimpa itse ekaks viiltää hänen reppunsa auki.. empä muista.. noo, kyllä siellä kirjat viel joteki sisällä pysyy, kastuu vaa perkele vesisateella.
Roitto
02.08.2006 01:00:00
eeeeii.. kaveri sen teki.. tosin taisimpa itse ekaks viiltää hänen reppunsa auki.. empä muista.. noo, kyllä siellä kirjat viel joteki sisällä pysyy, kastuu vaa perkele vesisateella.

KET TAUN, puukkojunkkarit taistelloo!
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Arcane
02.08.2006 20:12:46
Paljonko siinä Eastpackin repussa on takuu? Itse ostin Brunottin vastaavan mallin repun, maksoi noin kolmekymppiä ja takuu 10 vuotta. Ihan tyytyväinen olen.
Ich bin eine Krankenhaus. Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37
carlos
02.08.2006 20:35:09
Paljonko siinä Eastpackin repussa on takuu?

Omassani on ainakin elinikäinen. On mennyt takuuseen vetoketju ja pari muoviosaa.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Mimi
03.08.2006 00:56:38
Paljonko siinä Eastpackin repussa on takuu? Itse ostin Brunottin vastaavan mallin repun, maksoi noin kolmekymppiä ja takuu 10 vuotta. Ihan tyytyväinen olen.

Jansportilla sama kuin Eastpackilla (liikkeessä sanoivat näin silloin 5 vuotta sitten, kun tuon ostin), onko se nyt 10 vai 20 vuotta. Perkele, kun ei löydy kuittia tahi lappuja enää, tosta mun JS:stä on muoviosat kappaleina.
Mikko/DE
06.08.2006 14:02:39

Omassani on ainakin elinikäinen. On mennyt takuuseen vetoketju ja pari muoviosaa.

Kenen eliniästä on kyse? Mä ostan repun jättiläiskilpikonnan poikaselle!
D-Kay
08.08.2006 10:17:21

Eikös kampissa ole ihan eastpack-liike. Sieltä luulisi löytyvän sopiva.
"Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned." -Buddha
Arcane
08.08.2006 19:58:54
Kenen eliniästä on kyse?

Vissiinkin sen repun eliniästä. Okei, oli wanha.
Heimo
08.08.2006 23:32:12
Voi muna, onko niissä elinikänen takuu?

Voimunmunamunamuna. Minä heitin omani roskiin kun ei enää vetoketju kestänyt useiden korjailujen jälkeenkään.

Nyt harmittaa kun se oli muuten vielä hyvässä kunnossa.
mathias
09.08.2006 03:33:51
Suosittelen repun korvaajaksi olkalaukkua. Varsinkin alkoholipitoisia tuoteita kannettaessa kätevämpi. Tuotteet ovat nätisti esillä ja tarvittaessa nopeasti saatavilla. Niin ja kulkeehan tuossa koulukirjatkin.
Mimi
09.08.2006 15:54:19
Suosittelen repun korvaajaksi olkalaukkua. Varsinkin alkoholipitoisia tuoteita kannettaessa kätevämpi. Tuotteet ovat nätisti esillä ja tarvittaessa nopeasti saatavilla. Niin ja kulkeehan tuossa koulukirjatkin.

Hyvä reppu on ergonomisempi ja IMO helpompi käyttää (kirjojen kantamiseen). Itse kannan varsinkin painavat tavarat repussa, tosin jos ei ole paljon tavaraa, niin saatan käyttää myös olkalaukkua. Olkalaukun kanssa on myös hankalampi ajaa pyörällä.
Arcane
11.08.2006 17:22:43

Käytin puolisen vuotta olkalaukkua koululaukkuna, täytyy sanoa että ihan hanurista oli. Tila ei riitä, hankala kantaa kun on niin paljon opuksia... Reppu on kätevämpi.
teemu_joku
12.08.2006 23:11:12 (muokattu 12.08.2006 23:11:53)
Kyllä se reppu pitää olla ei olkalaukulla pärjää olkapäät menee sillee epätasa painoo.
Menestys on ku pieru, muu ku oma ee hyvälle haese.
Hailie
13.08.2006 22:32:29
Itselläni on jo toinen eastpack menossa ja voin sanoa että se on paljon parempi kuin edellinen. Se on nimittäin mustavalkoinen ja Ranskasta asti ostettu :) Se takuu oli muistaakseni 40 vuotta, mutta en mene takuuseen hommasta :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)