Aihe: Loudness
1 2
Kitaroija
19.11.2005 21:01:30
Kuten jo sanottu niin älytön kitaristi ja soolot oli se juttu mikä kiinnitti mun huomion.
Kitaroija
19.11.2005 21:04:10
En oo tätä uut matskuu kuullu (vielä) mut kuulemma menny aika lail huonompaa suuntaa. Mitä ovat tästä uudesta tuotannosta mieltä sitä kuulleet?
Jormaz
08.08.2006 10:33:56
Mitkäs o parhaat levyt? Yksittäisiä biisejä oon kuullut ja tavaraahan siinä meinaa housuun tulla.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
arppah8
08.08.2006 11:32:40

Mitkäs o parhaat levyt? Yksittäisiä biisejä oon kuullut ja tavaraahan siinä meinaa housuun tulla.

Thunder in the east ja Disillusion, tässä järjestyksessä. Lightning strikes-lätyltä löytyy myös helmibiisejä.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
foetor ex ore
08.08.2006 11:58:50
Mistä tuon Thunder in the Eastin voisi hommata?

Arimanilla näkyi olevan edullisimpaan hintaan.
arppah8
08.08.2006 12:02:23

Juu, Arimanilta löytyy. Kävin sieltä kuolaamassa Loudnessin DVD-tallenteita, hinnat vain ovat köyhälle opiskelijalle kovin suolaisia. Täytyypä alkaa säästämään...
Berserkki
08.08.2006 12:08:15
arppah8
08.08.2006 12:14:40

http://youtube.com/watch?v=PXqBOok0eE0

Tossa Takasakilla on kyllä kauheita keskiäänipörinäsoundeja oikein kunnon arsenaali. Käyttäisi Thunder-aikaista setuppia niin johan ois korvakarkkia. Bändi kyllä toimii kuin hirvi. Ja juuri tuo DVD (The soldier's just come back) ois ekana hankintalistalla. Pirun kova setti tuossa.
Veppis
12.08.2006 20:44:46
Huh, Huh! myspace.com:issa kävin kys. bändiä kuuntelemassa ja kyllä kolahti ja lujaa! Aivan tajutonta meininkiä!!! Kaiken kruunaa loistavat tilusoolot! Miinusta vain laulajan hoonosta englannista, mutta ei se menoa haittaa. Levyjä pitäisi kyllä saada, perhana vaan kun on säästöbudjetti uuteen kitaravahvariin ja kitaraan käynnissä. Mutta eiköhän nyt pariin levyyn aina rahaa jostain irtoa!
Kuuntele musiikkia, se tekee hyvää!
Lento-V-mies
13.08.2006 16:11:03
Laulusta en tykänny siinä, muuten aika perus kasariheviä. En kuuntelemalla kuuntelisi, mutta jos jossain festareilla olisin ne 80-luvulla nähnyt niin olisin varmaan katsonut konsertin loppuun.
-Cale
25.08.2006 18:21:37
Tuossa juuri Youtubella kattelin bändin videoita ja täytyy kyllä sanoa että todella hyvää kasariheviä ovat tehneet. Piru ku en oo huomannu ennemmin tätä bändiä. Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan, täytyypä tutustua bändiin tarkemmin.
-Cale
26.08.2006 15:54:04
Onko tuosta Soldier Of Fortunesta tehty coveri tälläisen bändin toimesta kuin Galneryus? Japsibändi taitaa olla tuokin? Tuollainen biisi eteeni ainakin osui ja esittäjäksi ilmoitettiin tuo kyseinen bändi...
sellisti
26.08.2006 22:50:51 (muokattu 26.08.2006 22:51:05)
Joskus teininä tuli osteltua divareista kaikenlaisia halpoja kasarialbumeita, ja Loudnessit siinä mukana. En tainnut silloin vielä päästä bändin musiikkiin oikein sisälle, mutta onneksi olen kuitenkin säästänyt vinyylit ja kasetit. Jonkun vanhemman Loudness-ketjun innostamana nimittäin kuuntelin jokin aika sitten ne kaikki, ja olinpas pudota pyllylleni kun en muistanut miten hyviä tuotoksia ne oikeasti ovat. Nyt ihmetyttää miksi kuuntelussa oli niinkin pitkä tauko.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)