Aihe: EM-yleisurheilu
1 2 3 4 5 611 12 13 14 15
Veikko
04.08.2006 14:35:55
Ihmeellistä päänsilittelyä nämä dopingtuomiot. Mun mielestä kiinnijääneelle pitäisi saman tien laittaa elinikäinen kilpailukielto. Ja jos jää kiinni vaikkapa olympilaisissa niin koko maan edustajat pitäisi lähettää kotio. Loppuisi tuollainen kusetus.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
sellisti
04.08.2006 17:47:29
Herää kysymys millä keinoin on aika monet suomalaisetkin 70-80-lukujen huipputulokset tehty. Urheilulehti tilastoi, että nykyisillä suomenennätyksillä oltaisiin Göteborgissa mitaleilla 14 lajissa. Niistä ennätyksistä aika monet on tehty ajat sitten eikä nykyisin päästä lähellekään.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Jani The Rock
06.08.2006 22:19:34

Huomenna alkaa kinkerit sitten. Miten käy kuulamiesten karsinnassa? Eiköhän Tiisanoja ja Carlsson mee jatkoon, veikkaan mä.
Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista!
sellisti
06.08.2006 22:59:59
Huomenna alkaa kinkerit sitten. Miten käy kuulamiesten karsinnassa? Eiköhän Tiisanoja ja Carlsson mee jatkoon, veikkaan mä.

Kyllä niiden pitäis. Vasarakin jos iloisesti yllättää. Toivottavasti keihäsmiehistäkin muillakin kuin Pitkämäellä on karsinnassa mahkuja.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Jani The Rock
07.08.2006 00:06:09

Toivottavasti keihäsmiehistäkin muillakin kuin Pitkämäellä on karsinnassa mahkuja.

Eiköhän ne karsinnasta mee. Paljonkohan mahtaa karsintaraja olla?

Seittenottelukin alkaa heti aamupäivällä. Moniottelut on aina tosi kiinnostavia, toivottavasti niitä seurataan kunnolla eikä näytetä vaan yhtä hyppyä täältä ja yhtä heittoa tuolta.
aikavaikea
07.08.2006 10:39:04
Kyllä niiden pitäis. Vasarakin jos iloisesti yllättää.

http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=7259 Jäämme odottamaan. :-)
Avajaiset tuli eilen YLE24:lta. Pääasiassa kamalia esityksiä, mutta se norjalainen siiselisopraano oli aika ihanainen. http://www.sissel.net/
I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man.
Jani The Rock
07.08.2006 11:10:40

Jumakauta Tiisanoja! Ekalla jatkoon. Jes!
leka
07.08.2006 11:42:55
Naisten moukarin karsinta... ihania neitoja.
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus!
DJKaaos
07.08.2006 12:12:46

Avajaiset tuli eilen YLE24:lta. Pääasiassa kamalia esityksiä

Ei helvetti, että oli irvokkaat avajaiset. Minkä perkeleen tähden piti tunkea joku euroviisu-teema noihin avajaisiin.

Miesten keihään karsintaraja on 81 metriä.
Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä.
HaloOfFlies
07.08.2006 18:03:21 (muokattu 07.08.2006 18:05:18)

Miesten satasella nähtiin positiivinen yllätys, kaikki kolme suomalaista jatkoon. En olisi tätä päivää uskonut näkeväni, että suomalainen johtaa EM.kisoissa miesten satasen matkaa. No, johtihan se 60 metriin asti, sitten tuli tyypillinen hyytyminen.

Sini Pöyry.... en käsitä. Miksi piti lähettää kisoihin, jos ei koko talvena ole ollut aikaa harjoitella?
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Jani The Rock
07.08.2006 18:13:11

Miesten satasella nähtiin positiivinen yllätys, kaikki kolme suomalaista jatkoon. En olisi tätä päivää uskonut näkeväni, että suomalainen johtaa EM.kisoissa miesten satasen matkaa. No, johtihan se 60 metriin asti, sitten tuli tyypillinen hyytyminen.

Hienosti juoksivat kaikki kolme, ei voi muuta sanoa. Pääsisköhän joku välieriin asti?

Ja vielä veikkaus Tiisaojan sijotuksesta... Sen verran kevyesti meni karsintaraja aamulla että ihan hyvältä näyttää. Seitsemäs, sanotaan vaikka silleen.
I drive a Rolls Royce `cause it`s good for my voice.
Alpha
07.08.2006 18:16:12 (muokattu 07.08.2006 18:16:40)
Miä luotan ruåttalaisiin...:

Klüft, Bergqvist, Olssonn, Holm...

Kultaa naapureille.

E:Niin ja vielä Kallurin tytöt...
Jani The Rock
07.08.2006 18:20:56

E:Niin ja vielä Kallurin tytöt...

Ei! Siis mitä muuta hyvänsä mutta ei mitaleja niille pullanaamoille.
Jani The Rock
07.08.2006 22:16:02

Ei Tiisanoja ei näin. Miten voikin taso tipahtaa noin roimasti vajaassa seitsemässä tunnissa?

Joo, hohhoijaa. Että semmonen kisapäivä. Puhtaat paperit Frösenille, ottelijoille ja Pitkämäelle. Sprintterimiestenkin hyvin alkanut taival katkesi kuin entisen kanan lento. Ei olis ihmeitä vaadittu välieriin.

Norjan plikka järkkäs kyllä yllätyksen kymppitonnilla.
sellisti
07.08.2006 22:56:44
Hitto että piti sen Barberin mennä jalkansa telomaan, eihän noista muista taida olla huomenna juurikaan vastusta Klüftille. Meni jännitys siitäkin lajista, tosin suomalaisia pitää kannustaa ja toivoa että edes joku kykenee haastamaan Karuliinan.
M-Juhana
08.08.2006 11:13:06

Säälittäviä vässyköitä suomalaiset yleisurheilijat.
Krice
08.08.2006 11:48:53

Laura Raittila on söpö. Se sekoaa sanoissa niiiin ihanasti.
Jani The Rock
08.08.2006 13:36:57

Säälittäviä vässyköitä suomalaiset yleisurheilijat.

Joo. Suomalainen yleisurheilija ei arvokisoissa veny, noin yleisesti ottaen. Säälittävin esimerkki tästä on jo lähes perinteisesti ollut O-P Karjalainen. Tälläkin kerralla suurin jännityksen aihe Löysä-Karjalaisen suhteen lienee se, pystyykö hän karsinnassa heittämään pidemmälle kuin David Söderberg.

Mutta ilolla on saanut seurata Suomen seitsenottelijoiden suorituksia! Siellä on tullut omaa ennätystä ja kauden parasta lähes joka lajissa.

Ja niin vaan Merlene Ottey meni alkueristä jatkoon..
I drive a Rolls-Royce `cause it`s good for my voice.
aikavaikea
08.08.2006 14:10:29
Mutta ilolla on saanut seurata Suomen seitsenottelijoiden suorituksia!

Ja ilolla niitä seuraa muutenkin. Miten se Maijan jalka kun sitä eilen kakssatasen jälkeen teippailtiin? Salla Käppi on kiva nimi.

Ja niin vaan Merlene Ottey meni alkueristä jatkoon..

Se on aina ollut Euroopan parhaimmistoa. ;-)
I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)