faq1 28.07.2006 22:43:07 | |
---|
Editoin juuri veljeni hautajaisia ja kysyn, että onko Erik Satien Gnossienne No 1 ja Lent Trois sopivia kappaleita hautajaisvideoon? Melodialtaan kyllä äärimmäisen surullisia ja toki sopivat. Mutta olisi myös hyvä tietää kappaleiden taustoista, missä yhteydessä ne tunnetaan. En halua kohdata mitään kornia yllätystä. |
sellisti 28.07.2006 22:45:00 | |
---|
Otan osaa veljesi johdosta. Kyllä nuo teokset minusta tunnelman puolesta tilanteeseen sopivat, ja muutenkin. En ainakaan tiedä että niiden taustalla olisi mitään erikoista. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
J.Ahonen 03.08.2006 03:58:39 (muokattu 03.08.2006 04:00:29) | |
---|
Noh gnossienne no1 kertoo käsittääkseni vesijumpasta. EDIT: Elämä ei ole reilua, sielunveli/bänditoveri menehtyi vieraanani junan alle 2 viikkoa sitten.. |
Sävis 03.08.2006 09:36:32 | |
---|
Noh gnossienne no1 kertoo käsittääkseni vesijumpasta. Satien Gymnopediet kertovat vesijumpasta, ei gnossiennet. EDIT: Elämä ei ole reilua, sielunveli/bänditoveri menehtyi vieraanani junan alle 2 viikkoa sitten.. Otan osaa, samoin ketjun aloittajan suruun. |
sellisti 03.08.2006 22:43:21 | |
---|
Noh gnossienne no1 kertoo käsittääkseni vesijumpasta. Ja onko sillä nyt sitten edes väliä, jos kappale muuten sopii tilanteeseen. Osanottoni sullekin. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
J.Ahonen 04.08.2006 00:06:36 | |
---|
Juu ei sillä ole väliä, heh ajattelin automaattisesti että kyse on gymnosta, koska mielestäni se sopisi erinomaisesti videoon. Sori sekaannus. |
Ile- 05.08.2006 00:41:36 | |
---|
Beethovenin sonaatti opus 26 voisi olla aika koskettava. "Never argue with idiots, they just drag you down to their level and then beat you with experience." |
Niin ja Schubertin emotionaalisena keskuksena D 819 kuudessa suuressa marssissa, six Grandes marsches. 20 minuutin mittainen meditatiivinen ja rauhoittava Chopinia ennakoiva, ja Lisztin orkestroima 4-kätinen järkäle hyvin hitaassa tempossa juhlallisena, mutta tuskinpa hänen surumarssiaan oopperasta Paholaisen huvilinna kirkossa tohtisi soittaakaan. Surumusiikkia nonetolle kylläkin muistaakseni e-mollissa D-numeroltaan joitain 79. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |