Aihe: Tornado of soulsin soolo!!
1 2 3 4
Starlia
04.08.2006 13:15:13
Tästä lähtee:

http://ameba.lpt.fi/~vilkmati/sontaa/starlia_tornado_solo.mp3

Omistettu Juccizelle. On siellä ehkä pari oikeaa nuottia.

Puolustukseksi sanotaan, että eipä ole Megadethin sooloja koskaan tullut soiteltua paitsi Countdownin ja Youthanasian biiseistä.

Niin, ja loppu meni täppingillä :D
Da Make
04.08.2006 13:20:09
Towards the dead endin alkutilut anyone?
Mieluiten TAB:na.

Menen harjoittelemaan pinch harmonicia ovikellolla.
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
gorgonoidi
04.08.2006 13:27:45

Huvittavaa kun porukka vaivautuu tosiaan kirjoittamaan että "ei kiinnosta miten joku soolonsa soittaa". Ihan käsittämätöntä. Jos ei joku kiinnosta, niin SEN VOI JÄTTÄÄ KATSOMATTA JA PITÄÄ OMANA TIETONAAN. Niin helvetin älykästä kuin sen onkin. Pönkitättekö te kaikki omaa egoanne tolla? Eikö siihen egoiluun riitä soittotaito? ...käsittämätöntä on myös se että vaivaudun taas valittamaan tänne tästä. MUT EI VOI MITÄÄN KUN EI MENE JAKELUUN! Ja kaikki tietää (kiitos taas jucciksen) että tabeissa lukee mitä sattuun. Jucciz voisi itse kirjoitella tänne niitä niin mahtavia josta kaikki tuntuu täällä tykkäävän.

Älä ny selitä enää. Tääkin topic on kääntymässä raiteilleen jotein ei oo enää mitään valittamisen aihetta, jookos? Nyt vaa niitä näytteitä ja niitä onkin tullut aika hyvin jo.
Friedman
04.08.2006 13:47:52
Älä ny selitä enää. Tääkin topic on kääntymässä raiteilleen jotein ei oo enää mitään valittamisen aihetta, jookos? Nyt vaa niitä näytteitä ja niitä onkin tullut aika hyvin jo.

Oikeilla jäljillä mennään.
Super-Jari
04.08.2006 16:24:24
Niin. Miltäköhän m.net näyttäisi jos jokaisesta olemassa olevasta soolosta tehtäisiin samanlainen topic?

Eikös tämä aihe liity sitten kitaran soittoon niinkuin alueen nimi vähän enteilee? Mun mielestä on vaan mukava kuunnella toisten soittoa kun mnetissä on kuitenkin niin monenlaista soittajaa.

Lisää vaan pätkiä ja jättäkää threadinatsien kommentit vaan huomiotta.
L4t3
04.08.2006 16:33:36
Mun mielestä on vaan mukava kuunnella toisten soittoa kun mnetissä on kuitenkin niin monenlaista soittajaa.

Juuri näin! Saa itsekkin lisää motivaatiota ja potkua treenaamiseen.
"Basso on helpoin soitin, mutta myös vaikein" / S.M.A.K - Jäsen.
LordWinter
04.08.2006 16:52:25
Eikös tämä aihe liity sitten kitaran soittoon niinkuin alueen nimi vähän enteilee? Mun mielestä on vaan mukava kuunnella toisten soittoa kun mnetissä on kuitenkin niin monenlaista soittajaa.

Lisää vaan pätkiä ja jättäkää threadinatsien kommentit vaan huomiotta.

Mutta ei kai jokaiselle täydy tehdä aina uutta topikkia? Voisihan ne pistää tuonne Aloittelijat soittavat, muut kommentoivat- topikkiin tai vastaavaan.
Tilutan kaikki tiluttajat tiluttamatta suohon.
Super-Jari
04.08.2006 17:45:43
Mutta ei kai jokaiselle täydy tehdä aina uutta topikkia? Voisihan ne pistää tuonne Aloittelijat soittavat, muut kommentoivat- topikkiin tai vastaavaan.

Mille ihmeen jokaiselle? Kysykää ylläpidon mielipide ja annetaan heidän päättää. Ei tämä ole teiltä pois, eihän?
Harvestman
04.08.2006 22:35:50
Tästä lähtee:

http://ameba.lpt.fi/~vilkmati/sontaa/starlia_tornado_solo.mp3

Omistettu Juccizelle. On siellä ehkä pari oikeaa nuottia.

Puolustukseksi sanotaan, että eipä ole Megadethin sooloja koskaan tullut soiteltua paitsi Countdownin ja Youthanasian biiseistä.

Niin, ja loppu meni täppingillä :D

Tuohan oli jees. Siis ei mitään puhtainta menoa mutta jotenkin tykkäsin soundista ja "fiiliksestä".
Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä.
Starlia
04.08.2006 23:01:17
Tuohan oli jees. Siis ei mitään puhtainta menoa mutta jotenkin tykkäsin soundista ja "fiiliksestä".

No ei ihan puhdasta ollut, ei. Olisi varmaan parempikin ollut yhdellä otolla, mutta piti ottaa osissa kun vaikea lennosta scrollata Guitar Proon sivua alaspäin kun soittaa. Hymiö. Nopeampia/vaikeampia kohtia en edes viitsinyt lähteä koittamaan. Olisi mennyt henki ja terveys siinä. Sen takia korvasin ne kohdat epäpuhtailla signaturesweepeilläni (tm) ja -täppingillä (tm). Hymiö.
Anselmi83
05.08.2006 03:55:42
http://mp3.mikseri.net/hifi/s/sekal … ista_soittoa_-_sielujentornaato.mp3

mä en ole kovinkaan kummoinen hevikitaristi mutta tossa on noin vuosi sitten nauhoitettu räpellys.
Friedman
05.08.2006 09:36:08
Meinaan et useat tai melkeinpä kaikki on vetänyt oman versionsa siit mikä on tietenkin hyvä,mut oisko ketään joka on reenannut sen "kunnolla".

Se on mielestäni soolon vaikein kohta.
Nieby
05.08.2006 10:44:26
http://www.cc.jyu.fi/~mkkoykka/guitar.html -> Tornado of Souls (0:53)

sanoisinko että tuo kuulosti helvetin hyvältä! se loppu oli lähes identtinen alkuperäisen kanssa!
Friedman
05.08.2006 11:47:10
No ei se nyt nii identtinen ollu. Kyl siin oli jotain omaa tilua mukana.
Starlia
05.08.2006 12:11:13

Vähän niinku Friedman itsekin vetää identtisesti?
http://youtube.com/watch?v=whGfBGoFrO8

Itkuhan tuossa pääsee.. Karsean kuuloista.
Friedman
05.08.2006 13:45:39
Vähän niinku Friedman itsekin vetää identtisesti?
http://youtube.com/watch?v=whGfBGoFrO8

Itkuhan tuossa pääsee.. Karsean kuuloista.

Ai jai jai...miten hän saattoi :D :D...
Vannoin ittelleni et opettelen sen perin pohjaisesti.
Nieby
05.08.2006 14:19:16

no okei, olen siis taas väärässä, se olikin kai sitten ihan paska :)
Bonesaw
05.08.2006 14:44:54
Al Pitrellin olen nähnyt vetävän tuon livenä paremmin,kuin Friedmanin koskaan.
Stalkah
05.08.2006 14:53:52 (muokattu 05.08.2006 14:59:13)

Al Pitrellin olen nähnyt vetävän tuon livenä paremmin,kuin Friedmanin koskaan.

heh, joo. tuota en usko. paitsi jos...

EDIT: oon kyllä levyn ostosta lähtien pitäny tota yhtenä kaikkien aikojen saatanallisimpana soolona.
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)