fox 01.06.2006 03:30:46 | |
---|
Heh. Niin siis oletin, et jengi tietää muusikoiden.netin miitin. Ja sit kelasin josko rumpaleiden omaa ryyppäjäistä pitäis vaik zadin kauniilla rannoilla. Ja pori jazzia ei tueta. Mhh.. pitäs vissiin tuonne Mikkeliin koittaa vääntyä, jos omais-hoidolta pääsee.. pidätän itelläni oikeuden sunnunta-aamun klassiseen blues-jamiin kera Ossin, muuten pitäydyn perkka-vehkeitten parissa.. 8) Saattaapa olla et tuon sinne aidot SynDrumit, nuo diskon ihme-muljuttimet 80-luvulta.. Vähä riippuu.. Mikäs Porissa vikana? Tosin mun timbalekset on ollu siel useammin kuin minä... :( |
Pieni rumpalipoika 05.08.2006 02:52:06 | |
---|
Pari ajatusta: 1) Ei alaikäisiä, jengiä alle 15, aikaa vähän=baariin 2) Alaikäisiä, paremmin aikaa, mökille, jengiä alle 15 3) Kaiken ikäsiä, paljon jengiä, rahaa ja joku seurojentalo vuokralle 4) Kaiken ikäsiä, kaunis ilma, rantsuun 5) HC-kinkerit isoon taloon soittomahdollisuudella, porealtaalla, vkl aikaa ja isohko "pantti" rahana, joka palautuu seuraavan päivän vauriotsekissä. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Niin joo. Jos on pääkaupunkiseudun kulmilta heppua, joka vois alkaa asiaa tarkemmin organisoimaan, niin pikaviestiä kehiin. Kovin massiivista ei varmastikaan kannata ensin ajatella, vaan pienestä vauhtiin. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Bacchus 05.08.2006 09:58:44 | |
---|
Pari ajatusta: 1) Ei alaikäisiä, jengiä alle 15, aikaa vähän=baariin 2) Alaikäisiä, paremmin aikaa, mökille, jengiä alle 15 3) Kaiken ikäsiä, paljon jengiä, rahaa ja joku seurojentalo vuokralle 4) Kaiken ikäsiä, kaunis ilma, rantsuun 5) HC-kinkerit isoon taloon soittomahdollisuudella, porealtaalla, vkl aikaa ja isohko "pantti" rahana, joka palautuu seuraavan päivän vauriotsekissä. Hyviä ideoita, meikäläinen on ainakin mukana jos pk-seudulla liikutaan. 1-4 on suhteellisen helppo toteuttaa, 5:ssa pitää ehkä nähdä jo hieman vaivaa...;) "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
drum-monkey 06.08.2006 01:03:22 | |
---|
Mä saattaisin olla kiinnostunut vaikka vääntäytymään rumpalimiittiin... Joku voisi opettaa mulle että miten niitä rumpsuttimia nyt sitten soitetaan. "Men are like steel. When they lose their temper, they lose their worth."
-Chuck Norris |
Danko 06.08.2006 14:57:05 | |
---|
kyllähän mä sinne tuun. saattaapi olla että otan rolanditkin mukaan niinkuin viimevuonnakin Taisivat sit olla koko ajan auton perässä. Oli hauska tavata. Mietin mitä voisi sanoa. Päädyin tulokseen: "En pitäisi sinua noin nättinä, ellet olisi niin miellyttävä". Mietin että sen lausahduksen voisi kyllä ottaa ennemmin loukkauksena, joten olen ehkä sittennin hiliaa. -kokarek |
Youni 06.08.2006 19:16:18 (muokattu 06.08.2006 19:17:04) | |
---|
Paras olisi, jos saisi isomman tilan vuokralle niin, että halukkaat saisivat ottaa settinsä mukaan. Nukkumismahdollisuus plussaa. E: Mahdollisesti se tila jostain pääkaupunkiseudulta, mutta hieman syrjemmästä > halvemmat hinnat. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |