Aihe: Rumpaleita miittiin?
1 2
Pieni rumpalipoika
05.08.2006 02:52:06

Pari ajatusta:
1) Ei alaikäisiä, jengiä alle 15, aikaa vähän=baariin
2) Alaikäisiä, paremmin aikaa, mökille, jengiä alle 15
3) Kaiken ikäsiä, paljon jengiä, rahaa ja joku seurojentalo vuokralle
4) Kaiken ikäsiä, kaunis ilma, rantsuun
5) HC-kinkerit isoon taloon soittomahdollisuudella, porealtaalla, vkl aikaa ja isohko "pantti" rahana, joka palautuu seuraavan päivän vauriotsekissä.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Pieni rumpalipoika
05.08.2006 02:55:12

Niin joo. Jos on pääkaupunkiseudun kulmilta heppua, joka vois alkaa asiaa tarkemmin organisoimaan, niin pikaviestiä kehiin. Kovin massiivista ei varmastikaan kannata ensin ajatella, vaan pienestä vauhtiin.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Bacchus
05.08.2006 09:58:44
Pari ajatusta:
1) Ei alaikäisiä, jengiä alle 15, aikaa vähän=baariin
2) Alaikäisiä, paremmin aikaa, mökille, jengiä alle 15
3) Kaiken ikäsiä, paljon jengiä, rahaa ja joku seurojentalo vuokralle
4) Kaiken ikäsiä, kaunis ilma, rantsuun
5) HC-kinkerit isoon taloon soittomahdollisuudella, porealtaalla, vkl aikaa ja isohko "pantti" rahana, joka palautuu seuraavan päivän vauriotsekissä.

Hyviä ideoita, meikäläinen on ainakin mukana jos pk-seudulla liikutaan. 1-4 on suhteellisen helppo toteuttaa, 5:ssa pitää ehkä nähdä jo hieman vaivaa...;)
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
drum-monkey
06.08.2006 01:03:22
Mä saattaisin olla kiinnostunut vaikka vääntäytymään rumpalimiittiin... Joku voisi opettaa mulle että miten niitä rumpsuttimia nyt sitten soitetaan.
"Men are like steel. When they lose their temper, they lose their worth." -Chuck Norris
Danko
06.08.2006 14:57:05

kyllähän mä sinne tuun. saattaapi olla että otan rolanditkin mukaan niinkuin viimevuonnakin

Taisivat sit olla koko ajan auton perässä. Oli hauska tavata.
Mietin mitä voisi sanoa. Päädyin tulokseen: "En pitäisi sinua noin nättinä, ellet olisi niin miellyttävä".
Mietin että sen lausahduksen voisi kyllä ottaa ennemmin loukkauksena, joten olen ehkä sittennin hiliaa. -kokarek
Youni
06.08.2006 19:16:18 (muokattu 06.08.2006 19:17:04)
Paras olisi, jos saisi isomman tilan vuokralle niin, että halukkaat saisivat ottaa settinsä mukaan. Nukkumismahdollisuus plussaa.
E: Mahdollisesti se tila jostain pääkaupunkiseudulta, mutta hieman syrjemmästä > halvemmat hinnat.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)