lord of this world 01.08.2006 18:53:41 | |
---|
Helpolla pääsee kun käyttää kaikesta raskaasta musasta nimitystä hard rock :) Lordista puheenollen, en osaa sanoa mihin se kuuluu.. musiikki on tavallaan jotain poppia, mutta siinä on hieman enemmän säröä ja lauluääni on sitten kanssa ihan oma juttunsa.. heavy pop? Joo! sitä se on, hehe Hard rock on aika imelä, ja Cher oli aikoinaan tätä! METAL on p***immillaankin parasta =) LOrdi on disco metal. Mä tuun munakennottaan sua! |
Ile- 02.08.2006 11:25:16 | |
---|
Mun mielestä se tuplabasarin käyttö rajaa meleko hyvin. Ei tietenkään täydellisesti, koska kyllähän nyt Iron Maiden heavy metallia on. |
C 02.08.2006 12:36:49 | |
---|
Helpointa olisi vain sanoa Vanhan-(70/80-luku) ja Uuden-(90/2000) liiton hevi. Näin. Tai vanhan/uuden koulun (koulukunnan) hevi. Tämän mukaan Purplet ja Zeppelinit ovat heviä, mutta vanhan koulun sellaista. Jos hard rockista puhutaan, niin ZZ Top on tyypillistä sitä. Ja "hevi metallista" on ihan turha jauhaa, hevi on heviä! Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
salmivaara 02.08.2006 15:19:36 | |
---|
Hard rock on aika imelä, ja Cher oli aikoinaan tätä! METAL on p***immillaankin parasta =) LOrdi on disco metal. ++++ Jätkä tietää! Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Maardi 03.08.2006 15:35:50 | |
---|
Mun mielestä se tuplabasarin käyttö rajaa meleko hyvin. Ei tietenkään täydellisesti, koska kyllähän nyt Iron Maiden heavy metallia on. Myös sillä on vaikutusta, että käyttääkö rumpali puu- vai metallivirveliä. Ja lisäksi kitaran väri on yksi olennaisimpia seikkoja. |
lord of this world 03.08.2006 17:35:22 | |
---|
++++ Jätkä tietää! Koppi ja palo Mä tuun munakennottaan sua! |
King Coal 04.08.2006 11:56:16 (muokattu 04.08.2006 12:12:01) | |
---|
Kysymys on mielenkiintoinen ,koska nimim.Kärpäsruoska totesi edellisellä sivulla mm.death- ja black-metallin eron olevan selkeä.Ja muuallakin olen nähnyt näin todettavan.Minähän en moista erota - silleen olen ollut tajuavani ,että black-metallin sanoitusten pääosissa esiintyy vanha vihtahousu - death-metallissa taasen välttämättä ei. Tästä sais muuten joku oivan väitöskirjan aiheen: Heavygenretieteen tohtori :-) Pläkki on tota "saatana voittaa ja kaikki on ihan perseestä,ukko ylijumala tulee ja rankaisee, tarvii tappaa ittensä,kaikki on ihan perseestä" hommaa,ja deathi sitä"silvomme ihmisiä ja syötämme heidän sydämensä heidän äideilleen"(noin yleistettynä).Aika lapsellista touhua siis,jos mulla ny on varaa sanoo |
täällä nyt kun vähän lordista on puhuttu, niin luokitteletteko sen hevi metalliksi, vai hard rockiksi? joku muu? onko se kaupallista paskaa. jo multa kysytään niin kaupallista hard rock paskaa. =) anteeksi kaikki lordin ihailijat(onko täällä niitä/teitä??) hmphrmph |
Super-Jari 04.08.2006 17:15:06 | |
---|
Pläkki on tota "saatana voittaa ja kaikki on ihan perseestä,ukko ylijumala tulee ja rankaisee, tarvii tappaa ittensä,kaikki on ihan perseestä" hommaa,ja deathi sitä"silvomme ihmisiä ja syötämme heidän sydämensä heidän äideilleen"(noin yleistettynä).Aika lapsellista touhua siis,jos mulla ny on varaa sanoo Hienosti yleistit kieltämättä. täällä nyt kun vähän lordista on puhuttu, niin luokitteletteko sen hevi metalliksi, vai hard rockiksi? joku muu? onko se kaupallista paskaa. jo multa kysytään niin kaupallista hard rock paskaa. Onko tuo kaupallisuus sun mielestä huono juttu vain Lordin kohdalla kun sulla tuo bändilista näyttää olevan täynnä epäkaupallista ug-musaa? |
zodoff 04.08.2006 17:28:29 | |
---|
Vieläkö joku haluaa kertoa meille jotain? KIRJOITTAKAA KANSALLISUUDET PIENELLÄ ALKUKIRJAIMELLA VITUN URPOT! |
Jomped 04.08.2006 17:31:22 | |
---|
Onko tuo kaupallisuus sun mielestä huono juttu vain Lordin kohdalla kun sulla tuo bändilista näyttää olevan täynnä epäkaupallista ug-musaa? No, eipä mulla mitään ole sitä vastaan että hirviöt soittaa lapsille hard rokkia, mutten perusta tuohon että asia bändistä tehdään kaupallinen tavaramerkki. hmphrmph |
sellisti 04.08.2006 17:50:33 | |
---|
No, eipä mulla mitään ole sitä vastaan että hirviöt soittaa lapsille hard rokkia, mutten perusta tuohon että asia bändistä tehdään kaupallinen tavaramerkki. Tuskin Lordi itse on kohdeyleisökseen lapsia valinnut. Euroviisumenestys toi luonnollisesti mukanaan kaupalliset ilmiöt, mutta eiköhän suurin kohu pikkuhiljaa laannu... "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Super-Jari 04.08.2006 17:54:43 | |
---|
No, eipä mulla mitään ole sitä vastaan että hirviöt soittaa lapsille hard rokkia, mutten perusta tuohon että asia bändistä tehdään kaupallinen tavaramerkki. Hehe. Niin. Dimmu Borgir: - Hirviöt soittaa lapsille rokkia - kaupallinen tavaramerkki |
lord of this world 04.08.2006 19:40:52 | |
---|
täällä nyt kun vähän lordista on puhuttu, niin luokitteletteko sen hevi metalliksi, vai hard rockiksi? joku muu? onko se kaupallista paskaa. jo multa kysytään niin kaupallista hard rock paskaa. =) anteeksi kaikki lordin ihailijat(onko täällä niitä/teitä??) Musa muuttuu kaupalliseksi tasan silloin kun bändi tekee tuotteen kaupanhyllylle, ja urheiluksi siinä vaiheessa kun otetaan tilu-skaboja tai mennään euroviisuihin. Dimmu Borgir: myyneet sielunsa jo ennen levynjulkkareita tai/ja ehkäpä juuri sen takia Mä tuun munakennottaan sua! |
salmivaara 04.08.2006 20:45:19 | |
---|
Voe tokkiisa! :---------------D Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
zodoff 04.08.2006 21:33:36 | |
---|
Voe tokkiisa! :---------------D Sitä samaa minäkin, vaikka olenkin vain neljännesosasavolainen. KIRJOITTAKAA KANSALLISUUDET PIENELLÄ ALKUKIRJAIMELLA VITUN URPOT! |
rheinone 05.08.2006 01:01:18 | |
---|
Vieläkö joku haluaa kertoa meille jotain? Tuskin. Eiköhän täräytetä lukkoa ennenku tää menee raskaamman musiikin dada-ketjuks. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Super-Jari 05.08.2006 01:51:04 | |
---|
Tuskin. Eiköhän täräytetä lukkoa ennenku tää menee raskaamman musiikin dada-ketjuks. Miksi ei saisi mennä kun useammalla muullakin palstalla on omansa? |
rheinone 05.08.2006 19:03:51 | |
---|
Miksi ei saisi mennä kun useammalla muullakin palstalla on omansa? Offtopic-dada rules! Kaikin mokomin. Tarkoitin vain että itse aiheesta tuskin saa kovin paljoa enempää irti, vaikka ketjun varrella yritettiinkin puolitosissaan saada vähän ryhtiä keskusteluun. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
ANtTIKRISTUS 05.08.2006 19:05:56 | |
---|
Tuhansia vuosia sitten alkuihminen löi luulla kiveen ja siitä kuului ääni. Sen jälkeen kaikki musiikki on ollut kaupallista paskaa. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |