Demostudio 30.10.2003 00:52:28 | |
---|
|
Burner 30.10.2003 09:29:53 | |
---|
Yhtä kovaa laatua kuin teidän muukin kama viime aikoina. Bra pojkar! Minulle sitten sitä EP:tä kunhan ilmestyy. Support your local deathcore dealer!! http://www.scorched.org/audio |
_Petri_ 30.10.2003 15:51:23 | |
---|
Todella rokkaavaa! Tykkäsin. Ihan valmista kamaa, demostudion parhaimmistoa. |
fortu 30.10.2003 17:01:28 | |
---|
aika mahtipontista meininkiä! vitun kova! |
Biisi lähtee hienosti ja saundit on hyvät. Laulajan äänestä pidän; ei ihan perus rääkymistä. Riffit ovat myös tosi hienoja. Ainoa asia, mitä oikeastaan jäin kaipaamaan, oli koukkujen turhan vähäinen määrä. Arvosanaksi antaisin 8. Jos suomirokki kiinnostaa, niin käykää kuuntelemassa noi Häiriön biisit. |
ten 31.10.2003 09:46:40 | |
---|
Mä tykkään tästä, ihan niinkuin muustakin teidän tuotannosta. Teemulla on hyvä ääni ja biisi on kiva! o/ Vaikka Meshuggahia onkin kuunneltu, niin ei tämä nyt ihan samaan sarjaan mene... onneksi. Tuo kohta missä tulee puhetta kuulostaa häiritsevästi PTW:ltä. Lopun synat ja "kitarasoolo" kuulostaa hyvältä. Pogomosh! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
the jokke 31.10.2003 14:35:35 | |
---|
jees, hyvää oli. vähän ehkä turhan pitkä biisi.. alkaa toistaa itseään keskivaiheilla. |
superfly 01.11.2003 00:20:20 | |
---|
Teemun laulu kuulosti paljon paremmalta kuin aikaisemmila pätkillä mitä olen kuullut, tosin ne oli jotain livevideoita ne. Ihmettelen vaan, että miten niin rauhallisen oloinen mies kuulostaa noin kiukkuselta:) Rok! Ei ole mun musaa, mutta kyllä tää toimi. Harppu on alaston piano |
Vilhelmus 01.11.2003 01:02:30 | |
---|
Mä en saa vieläkään tähän mitään otetta, vaikka haluaisin. valitan. Hyvää Tonee. |
WyW 03.11.2003 08:01:54 | |
---|
Tännehän on tullut iloisesti palautetta! Kiitoksia. EP:stä kiinnostuneille voisin heittää väliaikatietona, että lähtee varmaan tällä viikolla painoon. Pööp. |
Naguaali 03.11.2003 08:56:44 | |
---|
Uujee. Mieletöntä räimettä. Ja tuhtia poljentoa. Pää menas hajota thanneksi kappaleeksi, mutta se vissiin on tälläisen musiikin tarkoituskin. Meikäläinen on sen verran vanha karju, että alkaa puremaan enempi sellainen lempeempi osasto. Mutta tää oli kovaa kamaa, mun mielestä älyttömän hyvin duunattua. Uppoo takuu varmasti kovempaakin umpiluuhun. Meikäläisen pää on vaan vanhetessa muuttunut umpiluusta hauraaksi pehmopareiksi ja tälläinen räime saa sen sekaisin. Jos mun lapset haluu mut pahalle tuulelle, niin ne täräyttää tälläistä ilmoille ja takuuvarmasti mun pää menee sekaisin,. Eli toimiii....... |
Rituaalimurha 10.11.2003 23:07:26 | |
---|
Muuten tiukka, mut lisää botnee tohon örinään. Smak sak, som man säger tietysti... Vihreän tietty sävy... |
hermanhez 11.11.2003 02:01:57 | |
---|
iha jees! mitäs sitten jos en ole...ihminen!!!!....mitä siitä sitte!!! |
vexu 11.11.2003 09:10:13 | |
---|
Kieltämättä hyvä veto ja rokki soi. Ei tässä voi kauheasti enää lisätä moniin noista aiemmista kommenteista, mutta se on kyllä totta, että pituutta on ehkä hivenen liikaa. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
Jami 13.11.2003 01:53:29 | |
---|
Tämä on laatukamaa genressään. Kaikenlaista plussaa vois tästä kertoa. Asetun vanhan kalkkiksen rooliin ja meen nukkumaan. Tästä on kaikki jo sanottu. Oon samaa mieltä. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |
SiwamieS 13.11.2003 19:13:57 | |
---|
i-h-a-n v-i-t-u-n h-y-v-ä. |
sellisti 13.11.2003 22:33:20 | |
---|
Ite oon melodisemman rokin kannalla, mutta tässä on sairaan hyvät soundit! Kyllä tässä mielellään rankan mätön vastapainoksi kuuntelisi myös melodista laulua, mutta toisaalta nykyinenkin sopii äänimaisemaan oikein napakasti. Hyvä meininki, taitavaa soittoa! Soitto on laiffii. |
waxivore 14.11.2003 11:28:32 | |
---|
Tästä ei löytynyt mitään pahaa sanottavaa, vaikka tämä genre ei itseen iskekään kybällä. Enpä muista koskaan kuulleeni yhtä valmista soundimaailmaa demobändillä. Etenkin kitaroiden ja basson yhteismurina pelittää täysillä, biisissä oli myös hyviä koukkuja ja vaikkakin lopun draaman kaarta olisi voinut paisutella enemmänkin. Rumpusounditkin on just nappiin, ja laulaja hoitaa tonttinsa paremmin kun voisi toivoa; ja kun äijät vielä vetää homman näin tiukasti läpi, ei tästä voi kun pitää. Jostakin syystä mulla tuli soundimaailmasta mieleen Metallican St.Anger. Tässä se oli vaan 20-tuhatta kertaa parempi. Älä mene sieltä missä aita on matalin - Mene sieltä missä aitaa ei ole |
ooG 04.12.2003 06:43:25 | |
---|
Nyt sais sitä EP:tä sit muuten ostaa hintaan 5e /skibale. lätty sisältää 3 rallia tämän kyseisen biisin lisäksi, surffaa itsesi www.pofony.com ja ole hyväntekijä! :) |
Exhausted 22.12.2003 19:17:26 | |
---|
on muuten hyvä biisi ja hyvä levy http://www.exhausted.cjb.net |