Aihe: Jos voisit pelastaa yhden nuorena kuolleen ..
1 2 3 4 57 8 9 10 1117 18 19 20 21
Julmettu
06.07.2006 16:52:43
Säästän tämän 'villin kortin' itselleni...
Jag
06.07.2006 20:31:07

Marok kirjoitti hyvin... .Jokseenkin samoilla linjoilla itsekkin...
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Jarkko G.
06.07.2006 21:51:18
Ihme kyllä ei olla kai vielä sanottu, mutta ilman muuta Freddie Mercury, aivan uskomaton ääni miehellä oli.

Totta Potta!
Vanha kunnon rokkikukko on tainnut jäädä vailla mainintaa tässä threadissa. Hieno ääni ja hieno esiintyjä.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Twistyh
13.07.2006 22:32:54
Randy Rhoads.
L.Ruoska
13.07.2006 23:30:34

Captain Jackhan se on se =)
KEMOSABE WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals!
ossip
14.07.2006 14:45:49
Cliff Burton

Olisi ehkä pitänyt Metallicaa ryhdissä, eikä olisi menty sinne Load -tyyliseen kamaan.
Life sucks and then you fuckin' die
Jokapaikanapina
16.07.2006 22:53:20 (muokattu 16.07.2006 22:55:43)
John Lennon - Miten paljon olisikaan tämä mies saanut aikaan, häntä kuunneltiin ja arvostettiin ja teki kaiken lisäksi hyvää musiikkia.

Aivan oikeessa!!!

Beatles rules

Ja myös ehkä F. Mercurykin

Paljon plussaa +++
J.Ahonen
16.07.2006 23:38:55 (muokattu 16.07.2006 23:41:22)
Olen monesti miettinyt mitä tähän ketjuun laittaisin. Nyt sen tiedän. Paras ystäväni jäi lauantai aamuna junan alle. Oltiin samoilla jatkoilla. Hän katosi sieltä mitään ilmoittamatta. Oli menossa minun asunnolleni jossa tiesi olevan avain piilon. Oli hyvä ilta, hyvillä mielillä.
En tiedä vielä miten päin pitäisi olla. En ole koskaan menettänyt merkittävää ihmistä. En edes mummoa tms...Mies oli 21 vuotias. Heviä ollut jutella hänen äitinsä kanssa. Meinasi joutua tunnistamaan ruumiin, luojan kiitos lääkärit ymmärsivät mihin DNA:ta käytetään. Tuo kisko oikaisi asunnolleni, kaverilla oli tapana kulkea muutenkin ratoja ja metsiä pitkin. Käveli usein 40km päivässä.

Hän oli sielunveli, minulle ja monelle muulle. Soitettiin koko viikko ja ryypättiin. Kosketinsoittaja. Mies jota kukaan ei voittanut koskaan shakissa. Ehti soittamaan 2,5 vuotta. Oppi tuossa ajassa mm. Chopinin nocturnen, (en muista minkä, mut sen missä on se läski 12- menevä epäjako). Bachin inventio 13. Satien gymnot, ja gnossiennet. (vaikka mitä, osasi enemmän kokonaisia kappaleita kuin minä, soitan kitaraa ja olen soittanut 9 vuotta) Loistava improvisoimaan. Mieletön lahjakkuus. Paras kosketinsoittaja jota tiesin, muut ketä tiedän ovat soittaneet huomattavasti pidempään.

Viimeisenä iltana keskusteltiin henkeviä, mies kehui kuinka on päässyt ylitse ongelmistaan, ja on löytänyt ihan uutta voimaa elää. Illan teema oli "RISE ABOVE!" Vuosi sitten oli todella masentunut, puhui paljon itsemurhasta.
Uskon vakaasti että hän oli joko kaatunut, menettänyt tajuntansa, tai napsahtanut hullussa humala tilassa. Kuten tiedätte, alkoholi saattaa vääristää tilannetta todella pahasti.

http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=21617

Siinä kyseinen herra. (tuo kuvaus jäi vaivaamaan, sitä ei aikasemmin ollut)

Ei helvetti, huomasin juuri korjanneeni läjän aikamuotoja menneeseen.

Kunhan enempää kaverilegendoja ei tipu. Ei ole enään kuin pari tyyppiä, joiden kanssa voi saavuttaa saman mystisen yhteisymmärryksen. Monella ihmisellä ei ole koskaan ollutkaan näin mahtavaa ystävää. Sen näkee ja tuntee.

Olin ainut kavereista joka oli hänen kansaan viimeisen viikon tekemisissä, viimeisestä illasta puhumattakaan. En saa nukuttua saati syötyä. Ainut mihin kykenee on veden juonti ja tupakointi. Pitänee mennä lääkäriin tällä viikolla, loma loppuu, ei mitään jakoja mennä töihin. Asuntoni on tuon radan vieressä, ja juna huudattaa aina pilliä asuntoni vieressä, koska siinä on mutka ja tie joka menee radan ylitse. Luojan kiitos en itse kävellyt rataa pitkin kotiin. Lähdin suunnilleen h-hetken aikoihin himaan. Tuolloin olisin löytänyt kaverini, tai mitä hänestä oli jäljellä. Olen vanhemmilla, huomenna lähdetään kuusamoon koko ydin kaveri porukka. Alkoholia ei tule mukaan.

RISE ABOVE!
stagestar
17.07.2006 00:02:01
Tarkotatko tätä Jeesusta joka esiintyy fiktiivisessä teoksessa nimeltä raamattu?

fiktiivinen ? miten niin ? ai todista ? no todista itse että se on fiktiivinen !!!

Razzle
Sammy Babitsin
Sauli Lehtonen
Ricthie Valens
Buddy Holly
Cisse ja Allu

No onhan näitä
rok rok !!!
sus
17.07.2006 00:34:32
Olen monesti miettinyt mitä tähän ketjuun laittaisin..

Ihailtavasti otat moisen asian. En tiedä miten itse voisin käsitellä moista asiaa. Jaksamisia ja silleen.
Rock'N'Roll All Night Sex And Drugs And Booze All Day Let's Go Fishing
Morris on acid
17.07.2006 01:08:01
Olen monesti miettinyt mitä tähän ketjuun laittaisin. Nyt sen tiedän.

Aika paha paikka. Mahtaa kyllä ahistaa.
Koita pärjätä.
Zigura
25.07.2006 12:02:01
En jaksanut selata koko ketjua, mutta...
Jeff Buckley
Ei tarvinnut kahta kertaa miettiä.
Raoul Duke: -Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#2
moderndrummer88
25.07.2006 15:53:20
John Bonham, Zeppelin olisi voinut jatkaa vielä vaikka kuinka kauan jos Bonzo ei olisi ennen aikojaan kuollut... erinomainen rumpali muutenkin.
HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA!
Basisti.
25.07.2006 17:05:12
niitä on monia:

Cliff Burton
Bonzo
Jimi Hendrix
Freddie Mercury
Bon Scott yms.yms.

Mutta jos pitäisi valita yksi niin jimi.
Cimble
26.07.2006 09:56:23
John Bonham, Zeppelin olisi voinut jatkaa vielä vaikka kuinka kauan jos Bonzo ei olisi ennen aikojaan kuollut... erinomainen rumpali muutenkin.

Niin, ikävä asia on se ettei Bonzo oikein kestänyt ja sopeutunut kansainvälisen rokkisuperstaran elämään. Miehellähän oli aina varsinkin kiertueilla älyttömän kova ikävä perhettään, joka johti yhä kovenevaan alkoholiongelmaan ja muitten päihteiden sekakäyttöön. Ja loppua kohti viimeisten vuosien aikana Bonzolla ilmeni lisäksi varmastikin mielenterveysongelmia, jotka näkyivät silmittömänä riehumisena ja esim. ihmisten pahoinpitelyinä.

Tässä taas nähdään että alkoholi kaataa rokkarin niin paljon varmemmin kuin huumeet. Esimerkkeinä "kaikki maailman huumeet" vetäneet biologiset ihmeet, kuten Richards, Jagger, Steven Tyler, Joe Perry ynnä muut lukemattomat elossa olevat vanhat rokkistarat. Mut näillä jotka läträä kunnolla, käy monesti huonosti jo nuorena. Bon Scott, Bonzo, Cisse Häkkinen, Albert Järvinen, Somerjoki, Irwin, Junnu Vainio, Jim Morrison... Lista on pitkä.

Bonzo oli loistava rumpali jolla oli kunnon rokkitatsi. Just tuossa katoin Zeppelinin tupla-DVD:n ja bändi kolisi aika vitun lujaa. Hienoa, tunnelmoivaa ja psykedeelistä menoa varsinkin taipaleen alkupuolella. Loppua kohti bändi jotenkin laiskistui. Sitä vähän ihmettelin kun Bonzo soitteli paikoin hitusen epätarkasti, se tosin taisi olla tapana ennen vanhaan improvisoivassa liverokissa...

Kuitenkin jos voisin jonkun pelastaa kuolleista, olisi se kai Petri Walli. Mies oli lukemani ja kuulemani perusteella superlahjakas ja poikkeuksellisen oivaltava ihminen. Lisäksi Kingston Wall on kaikkien aikojen kovimpien suomibändien kärkiporukassa. Eikä Walli tietääkseni "vammauttanut" itseään viinalla, siihen se oli liian fiksu...
moderndrummer88
26.07.2006 17:55:15
Kuitenkin jos voisin jonkun pelastaa kuolleista, olisi se kai Petri Walli. Mies oli lukemani ja kuulemani perusteella superlahjakas ja poikkeuksellisen oivaltava ihminen. Lisäksi Kingston Wall on kaikkien aikojen kovimpien suomibändien kärkiporukassa. Eikä Walli tietääkseni "vammauttanut" itseään viinalla, siihen se oli liian fiksu...

Tämä olisi kyllä toinen kova
HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA!
Dr. nakkisormi
30.08.2006 21:16:45
Randy Rhoads.
W00T??!!^^
samsonov
31.08.2006 13:22:42 (muokattu 31.08.2006 13:23:22)
Randy Rhoads kuoli kyllä niin turhalla tavalla, että ansaitsis toisen chäänssin. Ja yleensäkki kaikki jotka on kuollu nuorena jotenki muuten ku päihteiden tai itsarin takia
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
doktorkoo
31.08.2006 21:30:40
en tiedä meneekö kriteeriin nuori, mutta ainakin kuoli liian nuorena. (sinänsä vastaus oli selvä heti kysymyksen luettuani)

SRV

-jamo
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)