Aihe: Lordi
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14
Folcce
18.07.2006 20:31:15
Monsterrock och dansant sväng i Allsången

Nu är det äntligen dags för monstersång på Skansen! Finlands hjältar och ESC-vinnarna Lordi intar scenen i sommarens fjärde Allsångsprogram. Dessutom blir det kärt återbesök av legendariska Sven-Ingvars och spännande debut för Patrik Isaksson och svängiga Miriam Aïda.

Eli tänään klo 21 SVT Europa.
Harry Potter? Kuka vitun urpo se on? -Snoop Doggy Dogg-
kössi_kenguru
19.07.2006 00:55:30
Eli tänään klo 21 SVT Europa.

Ja heti yleisöennätys. Way to go!
aivokuolio
19.07.2006 13:49:34
Ja The Arockalypse-pitkäsoitto myynyt kultaa Ruotsissa. Nnnnice.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
sellisti
19.07.2006 19:21:07
Ja The Arockalypse-pitkäsoitto myynyt kultaa Ruotsissa. Nnnnice.

Ja yli 220 000 kappaletta on ko. albumia myyty pitkin Eurooppaa. Aikamoinen saavutus.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
santa
20.07.2006 11:22:03
Soittelin puheluita pääkaupunkiseudulle ja sanoivat levyn myyneen jo yli 300 000 kpl yhteensä.
sellisti
20.07.2006 17:27:25
Soittelin puheluita pääkaupunkiseudulle ja sanoivat levyn myyneen jo yli 300 000 kpl yhteensä.

Wau. Eipäs hassummin, "huumoribändiksi". :)
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Sarko
21.07.2006 21:05:17 (muokattu 21.07.2006 21:05:36)
EDIT: Joo ei mittää, ei jaksa haastaa :)
Stakes are high, but so am i.
-Aleksi-
22.07.2006 14:38:13
Ei oo ikinä iskenyt lordi, edes silloin kun se viisut voitti, mutta kuulinpa tuossa biisin They Only Come Out At Night, ihan helvetin kova! :P kuunnelkaapa..
sellisti
22.07.2006 19:35:40
Ei oo ikinä iskenyt lordi, edes silloin kun se viisut voitti, mutta kuulinpa tuossa biisin They Only Come Out At Night, ihan helvetin kova! :P kuunnelkaapa..

Oma osuutensa ja ansionsa on Udo "sireeni" Dirkschneiderilla..!
-Aleksi-
22.07.2006 19:38:43
Oma osuutensa ja ansionsa on Udo "sireeni" Dirkschneiderilla..!

Voit enemmänkin kertoa...
sellisti
22.07.2006 20:42:31
Voit enemmänkin kertoa...

No, levyllähän herra laulaa kyseisessä biisissä Putaansuun kera.
-Aleksi-
22.07.2006 20:46:30 (muokattu 22.07.2006 20:56:18)
No, levyllähän herra laulaa kyseisessä biisissä Putaansuun kera.

Jaa niinpä laulaakin, luulin vaan että lordi laulaa eri äänellä :P

E: On kyl pirun mahtava biisi!!
masterhat
23.07.2006 12:45:30
lordin musa ei kyl kiinnosta tippaakaan, mutta respektit menee ihan kybällä sinne suuntaan. kerrankin joku oikeasti musaa tekevä orkesteri voitti, eikä ne ainaiset tyhjäpäät joilla on kaunis ääni ja hyvä runko
Tehotyttö95
Karipiirto
24.07.2006 16:35:20

Kun puhutaan kasarihevistä niin kyllä minun mielestäni voi kaikki Negativet ja muut unohtaa. Niitä tyyppejä yhistää kasariin vain kajali silmäkulmassa. Lordi sen sijaan on kasaria puhtaimmillaan. Monsterikostyymit kuuluvat asiaan sillä tässä on kyse viihteestä eikä siitä että pitäis näyttää rankalta. Hard Rock Hallelujah on muuten todella tarttuva biisi ollakseen 2000-luvulla tehty.
Vain jalasjärviset saavat haukkua Koskuetta.
Meisseli
25.07.2006 23:23:35

Hauska juttu sinänsä on semmonen, että joka ikinen Topi ja Liisa 50++ kaljakuppilassa pönöttäessään rupeaa nyökkimään päätänsä suuntaan jos toiseenkin Hard rock hallelujah:n kajahtaessa reteoista.

Kasarihevi on nyt sitten virallisesti hyväksyttyä. Siellä ne sitten selittävät miten ovat "tykänneet Lordin mussiikista alusta asti.." voi helekatti sanon minä.
Veikkaanpa että nyt vois toimia sellanen että kaupalliset kanavat rupeaisivat Eppujen ja Mamban tilalta soittamaan esim, kissiä,alice cooperia,mötley cruea ja skid row:ta. Varmaan menisivät läpi.
Naiset hakee mua tanssimaan,vaan en lähde twistaamaan,koska en oo Travolta ja on niin hikiki. www.strangefruit-band.com
aivokuolio
26.07.2006 00:26:48
Veikkaanpa että nyt vois toimia sellanen että kaupalliset kanavat rupeaisivat Eppujen ja Mamban tilalta soittamaan esim, kissiä,alice cooperia,mötley cruea ja skid row:ta. Varmaan menisivät läpi.

Radio city?

Ainahan tuo Lordi on suhteellisen mainstreamia ollut, jo eka levy möi platinaa aikoinaan.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
foetor ex ore
26.07.2006 12:10:51
Hauska juttu sinänsä on semmonen, että joka ikinen Topi ja Liisa 50++ kaljakuppilassa pönöttäessään rupeaa nyökkimään päätänsä suuntaan jos toiseenkin Hard rock hallelujah:n kajahtaessa matkapuhelimesta
sellisti
26.07.2006 15:59:44
Meikä toivoo että tulis se grunge uudestaan ja blastais kasarin sinne syövereihin josta ne puudelit ovat jälleen esille ryömineet. Pääsis eroon näistä uusistakin Hair Metal-posettajista ja Radio Cityakin ehkä kehtais kuunnella.

Jep jep. Ja flanellipaidat tulis taas muotiin.
kh 203
26.07.2006 23:56:04

Harmi vaa et se radio citykin o menee nykyisin pohjamutia myöten. Aina ne samat vanhat kulahtaneet klassikot kute holy diver tai sit tätä 2000 luvun suomi shaishe heviä...
Voihan sitä vaikka pukeutua naiseksi mutta sisällä on aina mies ( Lord of the strings )
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)