Aihe: Kumpi kannattaa ostaa?
1
Eleutheria
25.07.2006 10:45:40 (muokattu 25.07.2006 10:51:21)
Näitä tämmöisiä keskusteluja on varmaankin jo miljoonia, mutta kun aloittelija olen ja vielä aika vihreä näissä hommissa, niin katosin parhaaksi kysyä neuvoa täältä.

Kumpi näistä on kannattavampi ostos?

http://www.unisound.fi/product_catalog.php?c=42

Melko monessa eri paikassa on tuo sama tarjous tuosta Yamahasta. Vai olisiko sittenkin akustinen paras vaihtoehto aluksi?
Koulussa olen soitellut molemmilla ja hyvää palautetta on tullut, että jos nyt sitten ostaisi oman niin pääsisi eteenpäin tässä hommassa.

Tottakai muitakin mahdollisuuksia on, mutta tuossa kaksi pakettia joissa tulee mukana kaikki tarvittava, eivätkä mitään kalliitakaan ole. Tulisi paljon kalliimmaksi ostaa erikseen kaikki.
Kiitos jo etukäteen, jos neuvoja tulee.
saastara
25.07.2006 10:48:20 (muokattu 25.07.2006 10:48:57)
Ei kumpikaan.. Minicube ja Pasifica.

E: Ala soittamaan viulua.. kitara on ihan pelle soitin. :)
Lisää middleä.
McNulty
25.07.2006 10:53:44
Kumpi näistä on kannattavampi ostos?

Se kumpi on parempi siun käteen. Se mikä tuntuu parhaimmalta on tietysti paras sinulle. Vaikea sanoa suoraan mikä sen pitäisi olla kun sinä teet päätöksen. Itse varmaan menisin tuolla Yamaha-setillä jos nuo kaksi ovat ainoat vaihtoehdot.

Kuinka paljon meinasit sijoittaa rahaa? Haluatko soittaa sähkistä vaiko akustista, kumman soundi siis miellyttää enemmän?

Itse varmaankin hankkisin aluksi teräskielisen akustisen. Sillä kun reenailee niin saa sormiin voimaa ja kun ei ole heti käytössä säröjä ja efektejä, niin sillä oppii soittamaan puhtaasti. Tuo on vain meikäläisen mielipide ja aivoitus, ei millään tavalla fakta.
El zorrero más grande en el mundo
Muusikoiden.net official firestarter #1
Eleutheria
25.07.2006 10:54:01
Ei ole minusta viulunsoittoon :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)