Aihe: mistä nuotteja?
1
aratik
23.10.2003 20:56:01
Mistäpäin Suomea löytyisi musiikkiliikkeitä joista voisi ostaa/tilata nuotteja, jossa on suuri valikoima ja harvinaisempiakin nuotteja löytyy?
blastoff
23.10.2003 21:37:47
Helsingissä ainoa suuremman valikoiman omaava nuottikauppa, jonka tiedän on F-musiikki. En kyllä tiedä postittavatko ne kotiin.

Itse tilasin juuri yhden nuottikirjan brittien Amazonista, kun hinta oli F-Musiikiin verrattuna 20 euroa halvempi(!) Kannattaa siis tarkistaa myös ulkomaalaiset vaihtoehdot.
Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks
baron
23.10.2003 22:48:21

Helsingissä ainoa suuremman valikoiman omaava nuottikauppa, jonka tiedän on F-musiikki. En kyllä tiedä postittavatko ne kotiin.

Itse tilasin juuri yhden nuottikirjan brittien Amazonista, kun hinta oli F-Musiikiin verrattuna 20 euroa halvempi(!) Kannattaa siis tarkistaa myös ulkomaalaiset vaihtoehdot.

Mä viime kesänä tarvitsin kiireellä jonkun kappaleen nuotteja kesämökille ja F-musiikista mä sain vuorokauden viiveellä kesämökin postilaatikkoon.

Eli jos on kiire tai haluaa suomalaisia, niin suosittelisin.
(Mulla ei oo mitään suhteita lafkaan eli jos muitakin hyviä on, niin kertokaa ihmeessä)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)