Helsingissä ainoa suuremman valikoiman omaava nuottikauppa, jonka tiedän on F-musiikki. En kyllä tiedä postittavatko ne kotiin. Itse tilasin juuri yhden nuottikirjan brittien Amazonista, kun hinta oli F-Musiikiin verrattuna 20 euroa halvempi(!) Kannattaa siis tarkistaa myös ulkomaalaiset vaihtoehdot. Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks |
Helsingissä ainoa suuremman valikoiman omaava nuottikauppa, jonka tiedän on F-musiikki. En kyllä tiedä postittavatko ne kotiin. Itse tilasin juuri yhden nuottikirjan brittien Amazonista, kun hinta oli F-Musiikiin verrattuna 20 euroa halvempi(!) Kannattaa siis tarkistaa myös ulkomaalaiset vaihtoehdot. Mä viime kesänä tarvitsin kiireellä jonkun kappaleen nuotteja kesämökille ja F-musiikista mä sain vuorokauden viiveellä kesämökin postilaatikkoon. Eli jos on kiire tai haluaa suomalaisia, niin suosittelisin. (Mulla ei oo mitään suhteita lafkaan eli jos muitakin hyviä on, niin kertokaa ihmeessä) |