Bacchus 21.07.2006 18:17:47 | |
---|
Ei ymmärrä...nuo bändithän ovat aivan eri maailmoista. Saa aika puukorva olla, jos ei noita erota. o.O Kaikkea kanssa... Niinpä... Paapapaa, liian lyhyt. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Magiz 21.07.2006 18:33:01 | |
---|
Keep it Fresh |
Bacchus 21.07.2006 18:37:14 | |
---|
Nyt julkistan the ultimate totuuden. Suurin osa musiikista on paskaa. Pitää kahlata laajan materiaalin läpi löytääkseen ne helmet. Sama kaava toistuu pienemmissä yksiköissä, eli genreissä ja näiden ala-genreissä. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
HeavyMachinery 21.07.2006 18:51:10 | |
---|
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Kulkunen 21.07.2006 18:51:22 | |
---|
Nyt julkistan the ultimate totuuden. Suurin osa musiikista on paskaa. Pitää kahlata laajan materiaalin läpi löytääkseen ne helmet. Sama kaava toistuu pienemmissä yksiköissä, eli genreissä ja näiden ala-genreissä. Pistetään tiivistetysti kaikkien puolesta: Kaikki musiikki, mitä Minä en kuuntele, on paskaa. Sitä kuuntelevat vain a) teinit, b) jälkeenjääneet ja c) äitis. Musiikki, mitä Minä kuuntelen, on oikeaa musiikkia ja jos toisin väittää, on a) teini, b) jälkeenjäänyt tai c) jälkeenjäänyt teiniäiti, eikä vain ymmärrä. Tarkoitus EI ole hyväksyä sitä, että muilla saattaa olla poikkeava maku musiikin suhteen, vaan murskata tämän henkilön ihmisarvo ja saada hänet kääntymään Sen Oikean Musiikin pariin. Käännytys onnistuu haukkumalla vastapuoli nettipalstalla läskiksi. The downward spiral never ends. |
Sergio 21.07.2006 19:21:51 | |
---|
Syyttäkää Niskistä. Se aloitti. :DD |
Bacchus 21.07.2006 19:28:37 | |
---|
Kaikki musiikki, mitä Minä en kuuntele, on paskaa. Sitä kuuntelevat vain a) teinit, b) jälkeenjääneet ja c) äitis. Musiikki, mitä Minä kuuntelen, on oikeaa musiikkia ja jos toisin väittää, on a) teini, b) jälkeenjäänyt tai c) jälkeenjäänyt teiniäiti, eikä vain ymmärrä. Tarkoitus EI ole hyväksyä sitä, että muilla saattaa olla poikkeava maku musiikin suhteen, vaan murskata tämän henkilön ihmisarvo ja saada hänet kääntymään Sen Oikean Musiikin pariin. Käännytys onnistuu haukkumalla vastapuoli nettipalstalla läskiksi. Oliko tällä sarkastisella kirjoituksella tarkoitus jotenkin kohdistua minuun? Jos näin on, niin sitten olet kyllä ymmärtänyt aikaisemmat kommenttini väärin. Mutta, jos kirjoitat ihan yleisellä tasolla, niin osut asian ytimeen. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Kulkunen 21.07.2006 19:30:16 | |
---|
Oliko tällä sarkastisella kirjoituksella tarkoitus jotenkin kohdistua minuun? Jos näin on, niin sitten olet kyllä ymmärtänyt aikaisemmat kommenttini väärin. Ei. Mutta, jos kirjoitat ihan yleisellä tasolla, niin osut asian ytimeen. Kyllä. Sun teksti liittyi tuohon ainoastaan siten, että molempiin sisältyy Ultimaattinen Totuus. The downward spiral never ends. |
nakke 21.07.2006 19:30:46 | |
---|
Nyt julkistan the ultimate totuuden. Suurin osa musiikista on paskaa. Julkistan sen lopullisen totuuden Kaikki musiikki on paskaa paitsi jatsi........ joka on tosi paskaa. xD |
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Migo 21.07.2006 19:47:03 | |
---|
Kaikki kunnon jazzi-miehet on alottanut soiton blastilla yms. ja tublebetaalit on ollut heille, kuin toinen vaimo. Niinpä.. |
Magiz 21.07.2006 19:52:07 | |
---|
Kaikki kunnon jazzi-miehet on alottanut soiton blastilla yms. ja tublebetaalit on ollut heille, kuin toinen vaimo. ja sama toimii toisinkin päin. :D Keep it Fresh |
Kulkunen 21.07.2006 20:03:40 | |
---|
ja sama toimii toisinkin päin. :D Eli toiset vaimot on alottanu jazz-miesten tublabetaaleilla? The downward spiral never ends. |
Magiz 21.07.2006 20:04:28 | |
---|
Eli toiset vaimot on alottanu jazz-miesten tublabetaaleilla? juuri näin. Keep it Fresh |
Paas 21.07.2006 20:05:22 | |
---|
Minä en blästistä oikein tykkää mutta Wintersunia kuuntelen kyllä mielelläni. Se toimii. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Magiz 21.07.2006 20:09:13 | |
---|
Minä en blästistä oikein tykkää mutta Wintersunia kuuntelen kyllä mielelläni. Se toimii. minä pidän kyllä siitä musiikista, mutta se rääkyminen ei tee minuun vaikutusta. stratovariuksen musiikki on aika pitkälti samanlaista musiikkia, ja siinä on ihan laulaja. pidän enemmän. Keep it Fresh |
Paas 21.07.2006 20:29:45 | |
---|
minä pidän kyllä siitä musiikista, mutta se rääkyminen ei tee minuun vaikutusta. stratovariuksen musiikki on aika pitkälti samanlaista musiikkia, ja siinä on ihan laulaja. pidän enemmän. Kuules, mulla olis sulle kuunteluvinkki. Jos pidät melodisesta ja puhtaasti lauletusta materiaalista niin koita saada käsiisi Tobias Sammetin metal opera part 1 ja 2 levyt. Kyse on konsepti-albumeista. Eli fiktiivinen tarina jatkuu toisella levyllä. Toteutus on nimensä mukaisesti "opera", sanoitukset ovat tavallaan vuorosanoja ja repliikkejä. Mukana useita laulajia jotka esittävät eri rooleja tarinassa. Todella mahtipontista elämää suurempaa musiikkia. Tällä kamalla nousee perskarvat pystyyn. :D The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Nolte 21.07.2006 21:07:15 | |
---|
Nyt julkistan the ultimate totuuden. Suurin osa musiikista on paskaa. Pitää kahlata laajan materiaalin läpi löytääkseen ne helmet. Sama kaava toistuu pienemmissä yksiköissä, eli genreissä ja näiden ala-genreissä. Tottapa mooses, mutta laajennan totuutta: Suurin osa mistä hyvänsä on paskaa. On muuten taas harvinaisen järkivapaata keskustelua. Enkä todellakaan tarkoita sinua Bacchus. Hyvät kamat - huono soittaja! |
KoRn88. 21.07.2006 21:10:18 | |
---|
|
wavelength 21.07.2006 21:35:48 | |
---|
Jos pidät melodisesta ja puhtaasti lauletusta materiaalista, niin koita saada käsiisi Tobias Sammetin Metal Opera Part 1 ja 2 -levyt. Kyse on konseptialbumeista. Kuulostaa vähän Epic Tilu Fantasy -osastolta... :) |