konehes 21.07.2006 15:19:38 | |
---|
Kaverini soitti tässä, että olisi naapurikunnan kirpputorilla myynnissä kaksi vanhaa vahvistinta, 30 euroa kappale. Eihän siinä muu auttanut kuin lähteä kesken töistä pois vahvistinkaupoille. Tämmöisiä löytyi: HH IC100S Professional Power Amplifier Kaksi kanavaa, joissa molemmissa kaksi inputtia (normal ja bright). Toisessa kanavassa säädöt bass, treble, sustain, presence ja volume. Toisessa taasen bass, treble, brilliance ja volume. Lisäksi kytkimet sustain on/off ja output level studio/stage. Netin uumenista löytyi tietoa, että olisi 100W transistorivahvistin 70-luvulta ja että jopa Pink Floydilla olisi ollut joskus käytössä. Mystinen putkinuppi Toinen taasen oli vanha, suomalainen putkinuppi. Metallikuorinen, sisällä kaksi Telefunkenin EL34-putkea. Etupaneelissa säädöt Sävy A ja B (molemmille kaksi potikkaa) sekä neljä muuta nappulaa: B/C, D, E/F ja G. Inputteja on seuraavasti: Kaikulaite A, instr. B-F (eli siis viisi instrumenttisisäänmenoa) sekä mikr. G. Normaalia plugia ei noihin aukkoihin mene, vaan ne tarvivat jonkin sellaisen, jossa on reikä keskellä ja neljä pienempää ympärillä. En tiedä, että onko nämä toiminnassa, itselläni kun ei ole kaappia, jolla testata. HH on ainakin päällisin puolin varsin siistissä kunnossa, toinen hieman elämää nähneemmän näköinen. Osaakohan joku kertoa noista jotain/mitään? Missä hinnoissa tuommoiset pyörivät? Millainen soundi lähtee? Itse pääsen testailemaan noita vasta kuukauden päästä.. Kuva olisi tietysti kiva, mutta kun ei siihen ole mahdollisuutta. cherub with heavy metal machine |
Jani The Rock 21.07.2006 15:33:54 | |
---|
Katohan! Tuo HH kelpais mullekin... Niitähän käytti varmaan puolet brittirokkareista ja -punkkareista seitkytäluvulla, Bolanista Buzzcocksiin jne. Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
konehes 21.07.2006 15:37:23 | |
---|
Katohan! Tuo HH kelpais mullekin... Niitähän käytti varmaan puolet brittirokkareista ja -punkkareista seitkytäluvulla, Bolanista Buzzcocksiin jne. Tuota en tiennytkään! Netistä löytyi jotain tietoja, mutta aika vähän. cherub with heavy metal machine |
Tuota en tiennytkään! Netistä löytyi jotain tietoja, mutta aika vähän. Oonkin vähän ihmetellyt että mihin hittoon kaikki vanhat HH:t on hävinneet. Kyllä mä oon sellasen kautta soittanu joskus, ja kuulosti ihan asialliselta. Paljonhan niitä käytettiin justiinsa siksi, kun ne oli niin halpoja. Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
Läpistö 21.07.2006 18:42:03 | |
---|
Myyppä se suomalainen mulle ;) ja tuota saatkos siitä kuvia otettua, voisivat helpottaa kovasti tunnistamista :) "Every dream is a bridge burned down" |
32788 21.07.2006 18:53:42 | |
---|
ja tuota saatkos siitä kuvia otettua, voisivat helpottaa kovasti tunnistamista :) Hmm.............. Itse pääsen testailemaan noita vasta kuukauden päästä.. Kuva olisi tietysti kiva, mutta kun ei siihen ole mahdollisuutta. |
Läpistö 21.07.2006 19:01:05 | |
---|
Hmm.............. Kas...eipä tullu luettua alotusviestiä ajatuksella... I'll get me coat! "Every dream is a bridge burned down" |
konehes 21.07.2006 21:28:27 | |
---|
Kas...eipä tullu luettua alotusviestiä ajatuksella... I'll get me coat! Joo, eli eipä ole kuvaan mahdollisuutta. Ja en myy, enköhän mä sille käyttöä löydä:) cherub with heavy metal machine |
RKoo 21.07.2006 23:13:25 | |
---|
Mikäli myyntiä suunnittelet, olen kiinnostunut tuosta suomalaisesta nupista.. |
KaRa 21.07.2006 23:16:57 | |
---|
Hitsi kun teette aina noita himolöytöjä kirppiksiltä; ite tuppaan olemaan vähän huono-onninen :/ En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu! |
konehes 21.07.2006 23:21:28 | |
---|
Mikäli myyntiä suunnittelet, olen kiinnostunut tuosta suomalaisesta nupista.. Hehe, en ole edelleenkään myymässä:) Hitsi kun teette aina noita himolöytöjä kirppiksiltä; ite tuppaan olemaan vähän huono-onninen :/ Tuttu tuossa juuri kertoi, kuinka kaverinsa oli ostanut tuttavansa isältä priimakuntoisen Voxin AC-30:n 60-luvulta. Hinta huimat 200 euroa. Oli kuulemma ollut kukkapöytänä ties kuinka kauan..:) Etsivä löytää! cherub with heavy metal machine |
KaRa 21.07.2006 23:22:51 | |
---|
Tuttu tuossa juuri kertoi, kuinka kaverinsa oli ostanut tuttavansa isältä priimakuntoisen Voxin AC-30:n 60-luvulta. Hinta huimat 200 euroa. Oli kuulemma ollut kukkapöytänä ties kuinka kauan..:) Etsivä löytää! Että väännät sitten vielä puukkoa haavassa... kiva kiva :D En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu! |
svilo 21.07.2006 23:44:25 | |
---|
.....ja viskase ne Telefunkenin EL34:set seinään, poksahtaa mukavasti ;) /sv - tone is everything -
Q: Is solid-state really as evil as you say?
A: Yes.
(R.Aiken) |