Aihe: Kaksi vintagenuppia!
1
Jani The Rock
21.07.2006 15:33:54

Katohan! Tuo HH kelpais mullekin... Niitähän käytti varmaan puolet brittirokkareista ja -punkkareista seitkytäluvulla, Bolanista Buzzcocksiin jne.
Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista!
konehes
21.07.2006 15:37:23
Katohan! Tuo HH kelpais mullekin... Niitähän käytti varmaan puolet brittirokkareista ja -punkkareista seitkytäluvulla, Bolanista Buzzcocksiin jne.

Tuota en tiennytkään! Netistä löytyi jotain tietoja, mutta aika vähän.
cherub with heavy metal machine
Jani The Rock
21.07.2006 15:45:21

Tuota en tiennytkään! Netistä löytyi jotain tietoja, mutta aika vähän.

Oonkin vähän ihmetellyt että mihin hittoon kaikki vanhat HH:t on hävinneet. Kyllä mä oon sellasen kautta soittanu joskus, ja kuulosti ihan asialliselta. Paljonhan niitä käytettiin justiinsa siksi, kun ne oli niin halpoja.
Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista!
Läpistö
21.07.2006 18:42:03

Myyppä se suomalainen mulle ;)

ja tuota saatkos siitä kuvia otettua, voisivat helpottaa kovasti tunnistamista :)
"Every dream is a bridge burned down"
32788
21.07.2006 18:53:42
ja tuota saatkos siitä kuvia otettua, voisivat helpottaa kovasti tunnistamista :)

Hmm..............

Itse pääsen testailemaan noita vasta kuukauden päästä.. Kuva olisi tietysti kiva, mutta kun ei siihen ole mahdollisuutta.
Läpistö
21.07.2006 19:01:05

Hmm..............

Kas...eipä tullu luettua alotusviestiä ajatuksella...

I'll get me coat!
"Every dream is a bridge burned down"
konehes
21.07.2006 21:28:27
Kas...eipä tullu luettua alotusviestiä ajatuksella...

I'll get me coat!

Joo, eli eipä ole kuvaan mahdollisuutta. Ja en myy, enköhän mä sille käyttöä löydä:)
RKoo
21.07.2006 23:13:25
Mikäli myyntiä suunnittelet, olen kiinnostunut tuosta suomalaisesta nupista..
KaRa
21.07.2006 23:16:57
Hitsi kun teette aina noita himolöytöjä kirppiksiltä; ite tuppaan olemaan vähän huono-onninen :/
En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu!
konehes
21.07.2006 23:21:28
Mikäli myyntiä suunnittelet, olen kiinnostunut tuosta suomalaisesta nupista..

Hehe, en ole edelleenkään myymässä:)

Hitsi kun teette aina noita himolöytöjä kirppiksiltä; ite tuppaan olemaan vähän huono-onninen :/

Tuttu tuossa juuri kertoi, kuinka kaverinsa oli ostanut tuttavansa isältä priimakuntoisen Voxin AC-30:n 60-luvulta. Hinta huimat 200 euroa. Oli kuulemma ollut kukkapöytänä ties kuinka kauan..:) Etsivä löytää!
KaRa
21.07.2006 23:22:51
Tuttu tuossa juuri kertoi, kuinka kaverinsa oli ostanut tuttavansa isältä priimakuntoisen Voxin AC-30:n 60-luvulta. Hinta huimat 200 euroa. Oli kuulemma ollut kukkapöytänä ties kuinka kauan..:) Etsivä löytää!

Että väännät sitten vielä puukkoa haavassa... kiva kiva :D
En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu!
svilo
21.07.2006 23:44:25
.....ja viskase ne Telefunkenin EL34:set seinään, poksahtaa mukavasti ;)

/sv
- tone is everything -
Q: Is solid-state really as evil as you say? A: Yes. (R.Aiken)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)