Aihe: Mitä harjoittelemaan?
1
tommiot
20.07.2006 10:29:45 (muokattu 20.07.2006 10:31:52)
Opettele vaikkapa käyttämään niitä sointuja? :) Eli opettele komppaamaan. Jotain 1-2-3-4 -harjoituksia voi myös vetää että saa vähän tekniikkaa haltuun, niistä on ihmeen paljon hyötyä tuossa vaiheessa. Jotain laulumelodioita voi sooloiksi plokkailla aluksi. Harjoittele myös metronomin kanssa.
hesso
20.07.2006 10:35:41
Opettele vaikkapa käyttämään niitä sointuja? :) Eli opettele komppaamaan.

Joo siis juuri sitä olen opetellut ja harjoitellut kovasti.. Ei oikein ilmennyt tuosta ensimmäisestä kirjoituksesta.. Myönnetään että oli aika epäselvä viesti.. :(

Metronomi löytyy kyllä vanhempieni luota, eli se on kaivettava varmasti esiin.. Kiitoksia!
tommiot
20.07.2006 10:59:30
Joo siis juuri sitä olen opetellut ja harjoitellut kovasti.. Ei oikein ilmennyt tuosta ensimmäisestä kirjoituksesta.. Myönnetään että oli aika epäselvä viesti.. :(

Soittelet vaan lisää niitä biisejä. Kuten jo itsekin sanoit, vaihdot menevät sinnepäin :) Plektrakäden toiminnasta et puhunut mitään, se on aika olennainen osa myös.
hesso
20.07.2006 11:12:54
Soittelet vaan lisää niitä biisejä. Kuten jo itsekin sanoit, vaihdot menevät sinnepäin :) Plektrakäden toiminnasta et puhunut mitään, se on aika olennainen osa myös.

Siinä onkin suuria puutteita. Mutta sekin on parantunut jo hieman, ja olen päässyt pelkällä peukalolla soittamisesta eroon ;) Olisiko mitään hyviä kotikonsteja plektrakäden toiminnan parantamiseksi?? =)
tommiot
20.07.2006 11:29:13
Siinä onkin suuria puutteita. Mutta sekin on parantunut jo hieman, ja olen päässyt pelkällä peukalolla soittamisesta eroon ;) Olisiko mitään hyviä kotikonsteja plektrakäden toiminnan parantamiseksi?? =)

Metronomin kanssa kaikkia mahdollisia harjoituksia. Ja biisejä kun soittaa niin sekin parantaa tietenkin.
hesso
20.07.2006 11:42:47
Ok, kiitoksia!

Ei kai sitä nyt kuukaudessa voi niin paljoa oppiakaan.. :) kuitenkin mukava itsekin huomata että kehitystä on kuitenkin aika paljon tullut, varsinkin vasemman käden sormien käyttö on parantunut paljon.. palataan astialle taas kuukauden päästä ja katsellaan mikä silloin on tilanne :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)