Äkkiähän se miehinen vastine syntyi, kun pisti hihat heilumaan! Olen yrittänyt saada tähän sellaista katkeran, keski-ikäistyvän suomalaisen miehen tilitys-mentaliteettia. Toivottavasti et pahastu, Gösta. KOSSUA JA VISKIÄ Likipitäen jo kakskyt vuotta tässä liitossa nyt oltu on Pelkkä ajatuskin tuskaa tuottaa jos se nalkuttaminen ei koskaan päätykään Joskus tahtoo palaa käämi koska eukon kälkätys on armoton Ensin päivät pitkät kyräillään ja sitten joudun taas sohvalle nukkumaan Se ei oo mies eikä mikään jos ei tyhjene talo tukkihumalan voimin otan puukon sekä kirveen ajan perheen hankeen Ei sitä usko perkelekään mikä helvetin tuska siitä syntyä voi kun valkkaa väärän naisenpuolen ja kyrpiintyy Kossua ja viskiä tää on mun elämä Jos kerran sitä iänkaikkista jäkätyksen noidankehää ei voi katkaista kuin kännissä Otan vielä lisää juotavaa ja alan sopertaa voi miksi olin niin pöljä etten silloin nuorempana ottanutkaan Helenaa Joka päivä joudun kuuntelemaan miten kersat aina valittaa "Mä haluun ostaa sen Gimmelin CD:n iskä anna viikkorahaa" Muija toi taas kotiin parkkisakon kun ei naiset oikein ymmärrä miten nopeasti aika juoksee kun vahtaa vaatekaupoissa rättejä Se ei oo mies eikä mikään.. Ei sitä usko perkelekään.. Kossua ja viskiä.. Otan vielä lisää juotavaa.. Muija ostelee taas riepuja mun palkkarahoilla vaikkei tässä fyrkat oikein riittäisikään maksamaan ees lainoja Mul on kossuu mukissa ja baarikaapissa on vielä monta täysinäistä putelia Koskenkorvaa oottamassa juojaansa EDIT: Pikku fiksi. Kaksi jo -sanaa eivät viihdy keskenään samassa lauseessa... I`m a rockabilly MAADMAN!!! -Screaming Lord Sutch |
Jani, kai tätä saa tyrkyttää tyttökavereille luettavaksi? Eivät ehkä jaksa etsiytyä tälle palstalle, joten voinko kopsata ja panna sähkiksellä? On jotenkin niin herkullinen tämä. Pistele pois vaan! Mutta muistathan toki huomauttaa, ettei tämä kuvaa mr. Jani The Rockin omaa arkitodellisuutta... 8-) Ja välitähän mahdolliset kommentoinnit (kehut, haukut, tappouhkaukset, "varmaan ihan törkee sovinisti toi jätkä" -tuhahdukset) mullekin! I`m a rockabilly MAADMAN!!! -Screaming Lord Sutch |