alanko 09.10.2003 14:50:21 | |
---|
Oliko moni katsomassa? Mielestäni oli hyvä keikka. Muutama harvemmin kuultu biisikin tuli. Itse en ollut ainakaan aiemmin livenä kuullut Älä astu kauppiaan päälle ja Saatana meni korvasta sisään biisejä. Aika vähän oli porukkaa. Johtuuko sitten siitä, että eihän siitä ole kuin muutama kuukausi kun YUP viimeksi oli Oulussa. Tässä muutamia biisejä joita keikalla tuli (en varmaan muista kaikkia, eivätkä ole järjestyksessä): Rankat ankat Minä olen myyrä Turpasauna Älä astu kauppiaan päälle Syyllisyys Itsepäisyyspäivä Homo Sapiens Normaalien maihinnousu Tyly puhe (en oo varma tuliko tätä) Luotijuna Joutilas Rakkaus on pesti hulluuteen Porvariston hillitty charmi Paha vaatturi Me olemme yö Beelsebub ei nuku koskaan Hyvä hypnoosi Saatana meni korvasta sisään 'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs |
1960-1980 09.10.2003 19:30:56 | |
---|
En olllut Oulussa mutta Nosturissa kylläkin ja siellä soittivat aikalailla saman setin. Hurjassa vedossa olivat. Älä astu kauppiaan päälle ja Me olemme yö erittäin positiivisia yllätyksiä. |
vaiktutus 10.10.2003 16:07:38 | |
---|
En olllut Oulussa mutta Nosturissa kylläkin ja siellä soittivat aikalailla saman setin. Hurjassa vedossa olivat. Älä astu kauppiaan päälle ja Me olemme yö erittäin positiivisia yllätyksiä. Minäkin olin Nosturissa ja juuri nuo mainitsemasi biisit olivat kyllä keikan kohokohdat. Niin, ja Syyllisyys myös. Oli kyllä paras Yup:n keikka, jolla tähän mennessä olen ollut. Jag vet inte men jag kan gissa men jag gissar inte. |
Peici Kossupaukku 11.10.2003 19:14:38 | |
---|
oulussa oli vähän vaisua. ok keikka. hyvät biisivalinnat. normaalien maihinnousu, älä astu kauppiaan päälle, jne loistavia biisejä noup! ei ole enää mitään sanottavaa tästä aiheesta... |
von Knatter 14.10.2003 16:05:39 | |
---|
Olin myös paikalla ja tykkäsin niin perskuleesti! Kaverini varasti kitaristiJussin biisilistan, joka kertoo seuraavaa: Rankat ankat Minä olen myyrä Syyllisyys Rakkaus on pesti hulluuteen Normaalien maihinnousu Turpasauna Luotijuna Porvariston hillitty charmi Tämä päivaä oli huono päivä Älä astu kauppiaan päälle Itseppäisyyspäinä Belsebub ei nuku koskaan Joutilas Paha vaatturi Me olemme yö Hyvä hypnoosi Homo sapiens Saatana meni korvasta sisään Biisivalinnat olivat minunkin mielestäni todella kohdallaan. Mieli on kuin lintu. Se lentää ja paskantaa... |
lxi 20.10.2003 01:19:55 | |
---|
Hieman vituttaa näin jälkeenpäin, etten vaivautunut Lutakkoon. Ja nyt alkoi keikkataukokin, perse. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Jep, seuraava keikka on keväällä -05. Onneksi ens vuonna tulee nuottijulkaisu ja ennen kaikkea DVD! Nuoren ihmisen draamantaju rajoittuu ajatukseen "minä menetän sinut"
-Tommi Liimatta |