Aihe: YUP Oulussa 8.10.2003
1
alanko
09.10.2003 14:50:21
Oliko moni katsomassa? Mielestäni oli hyvä keikka. Muutama harvemmin kuultu biisikin tuli. Itse en ollut ainakaan aiemmin livenä kuullut Älä astu kauppiaan päälle ja Saatana meni korvasta sisään biisejä. Aika vähän oli porukkaa. Johtuuko sitten siitä, että eihän siitä ole kuin muutama kuukausi kun YUP viimeksi oli Oulussa.

Tässä muutamia biisejä joita keikalla tuli (en varmaan muista kaikkia, eivätkä ole järjestyksessä):

Rankat ankat
Minä olen myyrä
Turpasauna
Älä astu kauppiaan päälle
Syyllisyys
Itsepäisyyspäivä
Homo Sapiens
Normaalien maihinnousu
Tyly puhe (en oo varma tuliko tätä)
Luotijuna
Joutilas
Rakkaus on pesti hulluuteen
Porvariston hillitty charmi
Paha vaatturi
Me olemme yö
Beelsebub ei nuku koskaan
Hyvä hypnoosi
Saatana meni korvasta sisään
'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs
1960-1980
09.10.2003 19:30:56
En olllut Oulussa mutta Nosturissa kylläkin ja siellä soittivat aikalailla saman setin. Hurjassa vedossa olivat. Älä astu kauppiaan päälle ja Me olemme yö erittäin positiivisia yllätyksiä.
vaiktutus
10.10.2003 16:07:38
En olllut Oulussa mutta Nosturissa kylläkin ja siellä soittivat aikalailla saman setin. Hurjassa vedossa olivat. Älä astu kauppiaan päälle ja Me olemme yö erittäin positiivisia yllätyksiä.

Minäkin olin Nosturissa ja juuri nuo mainitsemasi biisit olivat kyllä keikan kohokohdat. Niin, ja Syyllisyys myös. Oli kyllä paras Yup:n keikka, jolla tähän mennessä olen ollut.
Jag vet inte men jag kan gissa men jag gissar inte.
von Knatter
14.10.2003 16:05:39
Olin myös paikalla ja tykkäsin niin perskuleesti!
Kaverini varasti kitaristiJussin biisilistan, joka kertoo seuraavaa:

Rankat ankat
Minä olen myyrä
Syyllisyys
Rakkaus on pesti hulluuteen
Normaalien maihinnousu
Turpasauna
Luotijuna
Porvariston hillitty charmi
Tämä päivaä oli huono päivä
Älä astu kauppiaan päälle
Itseppäisyyspäinä
Belsebub ei nuku koskaan
Joutilas
Paha vaatturi
Me olemme yö

Hyvä hypnoosi
Homo sapiens
Saatana meni korvasta sisään

Biisivalinnat olivat minunkin mielestäni todella kohdallaan.
Mieli on kuin lintu. Se lentää ja paskantaa...
lxi
20.10.2003 01:19:55
Hieman vituttaa näin jälkeenpäin, etten vaivautunut Lutakkoon. Ja nyt alkoi keikkataukokin, perse.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
jussiohman
22.10.2003 08:48:08
Jep, seuraava keikka on keväällä -05. Onneksi ens vuonna tulee nuottijulkaisu ja ennen kaikkea DVD!
Nuoren ihmisen draamantaju rajoittuu ajatukseen "minä menetän sinut" -Tommi Liimatta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)