Aihe: Rumpuin mikitys: laajakalvo vs. pienikalvo
1
Jaakkoopuukkoo
11.07.2006 11:22:03

Olen ymmärtänyt, että rumpujen mikitykseen parempi on muutama hyvä kuin usea huono mikki. Mikäs se olisi sitten overhead-osaston ratkaisu jos setti olisi esim. 2 x overhead + basari (+virveli). Muutenkin olisi kiintoisaa kuulla ihmisten mielipiteitä aiheesta; mikä olisi paras rumpumikkisatsi?
Metsät kasvavat kuin syöpä
konehes
11.07.2006 14:06:49
No eiköhän se riipu ihan musiikkityylistä, että mikä milloinkin toimii. Ja mikitystekniikasta. Aika usein toimiviksi overimikeiksi ovat osoittautuneet Neumann km184-pari. Pienikalvoiset ovat.
cherub with heavy metal machine
Mikael
11.07.2006 14:09:42

Mun suosikkivalinta on Neumann KM84i jos sellaiset vaan sattuu olemaan käsillä, mut kyllä monet muutkin niin iso- kuin pienikalvoiset toimivat tossa hommassa.
Siitä mistä aita on matalin...
Roberto
11.07.2006 16:46:26

Parhaat konkat mitä talosta löytyy, ja jos huone on hyvän ja mukavan kuuloinen niin isokalvoiset. Jos tarvii väistellä huoneen kailotusta niin pienikalvoisilla se on helpompaa.
Jaakkoopuukkoo
11.07.2006 22:52:29

En tiedä onko aihe ihan loppuunkaluttu (olen kyllä lueskellut muitakin topikkeja aiheesta), mutta tällaisena amatöörinä olisi ihan mielenkiintoista tietää, millaisia komboja on käytetty, millaisessa musiikkityylissä ja mikä on se paras yhdistelmä kunkin mielestä.
Metsät kasvavat kuin syöpä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)