Pelsi 08.07.2006 23:43:07 | |
---|
Tämähän on ehkä parasta peliä pitkään aikaan. Reippaasti tilanteita, maalejakin on tullut eikä keskialueella haudota yhtään. Ei sillä lailla ole mulle väliä että kumpi tämän voittaa, mutta Portugalin eräiden pelaajien jatkuva filmaaminen käy vähän hermon päälle välillä. Mä mustat velhot oon! |
tigrushka 09.07.2006 00:05:01 | |
---|
Saksa jyräsi, komeat maalit teki Schweinsteiger (ja Petit-polo...) Tässä se taas nähtiin että minun ei kannata kannattaa yhtäkään joukkuetta: se häviää väistämättä... ;) "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
Johnny99 09.07.2006 00:05:06 | |
---|
Tämähän on ehkä parasta peliä pitkään aikaan. Reippaasti tilanteita, maalejakin on tullut eikä keskialueella haudota yhtään. No huomenna palatan taas totuttuun ja ratkaistaan mestaruus pilkulta. Elämän ohje:
"Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..." |
M-Juhana 09.07.2006 00:07:19 | |
---|
Säälimitalli otettu ! Lahm, Klose ja Schneider olivat allekirjoittaneen top 3 Saksa-futarit koko kisoissa. Kahn sai näyttää tossa pronssipelissä olevansa maailmanluokan veskari. Cristian Ronaldo ei saa koskaan yhtään "oikeata" vaparia... :-) Hieno maali Figo - Nuno Gomez, kaunis päätös molempien maajoukkueuralle. |
HaloOfFlies 09.07.2006 00:18:36 | |
---|
Huomenna sitten räjähtää Berliinissä. Ranska kävelee Italian filmaajaneitien yli ja vie maailmanmestaruuden. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
sellisti 09.07.2006 00:47:32 | |
---|
Hoopilla _pikkaisen_ keltapunamustat lasit silmillä, tilastotkin olivat väärässä, kyllä Hoopi tietää kuka ottelua oikeasti hallitsee... ;) Hoopi on muutenkin hauska kun se on niin ehdottomasti aina oikeassa. "Tuossa oli kyllä niin selvä kamppi että..." "No siinä kyllä nyt filmattiin oikein kunnolla..." "Tuo oli minusta kyllä aivan selvä paitsio..." Ja Sveitsi poistui kisoista häviämättä yhtään ottelua?! Rankkarikisaa ei ilmeisesti laskettu. Vissiin varsinaisella peliajalla sitten. Ainakaan Sveitsiä vastaan ei tehty yhtään maalia muuten kuin pilkkukisassa. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Ronnie James 09.07.2006 00:48:13 | |
---|
Oli Saksan voitto pronssipelissä sittenkin ihan hieno juttu. En tiedä, kinnostiko portugalilaisia sitten hirveästi pelata, mutta aika helpostihan tuo kaatui ilman muutamia avainpelaajiakin. Aplodit Saksalle! *taputtaa kolmesti* Ja sitten seuraa statistiikkaa... Saksa on tämän pronssin myötä kalastanut enemmän MM-mitaleja kuin yksikään muun maa, eli 10 kpl. Brassit ovat toisena yhdeksällä. Viimeisissä 11 kisoissa Saksa on jäänyt vain kolmesti ilman mitalia. "Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter." |
M-Juhana 09.07.2006 00:57:24 | |
---|
Oli Saksan voitto pronssipelissä sittenkin ihan hieno juttu. En tiedä, kinnostiko portugalilaisia sitten hirveästi pelata, mutta aika helpostihan tuo kaatui ilman muutamia avainpelaajiakin. Aplodit Saksalle! *taputtaa kolmesti* Ja sitten seuraa statistiikkaa... Saksa on tämän pronssin myötä kalastanut enemmän MM-mitaleja kuin yksikään muun maa, eli 10 kpl. Brassit ovat toisena yhdeksällä. Viimeisissä 11 kisoissa Saksa on jäänyt vain kolmesti ilman mitalia. + Gerd Müller !! :-) |
DJKaaos 09.07.2006 01:01:10 | |
---|
Ja Sveitsi poistui kisoista häviämättä yhtään ottelua?! Rankkarikisaa ei ilmeisesti laskettu. Häviö ranggareilla ja jatkoajalla menee tilastoihin tasapeliksi. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
Ja sitten seuraa statistiikkaa... Saksa on tämän pronssin myötä kalastanut enemmän MM-mitaleja kuin yksikään muun maa, eli 10 kpl. Brassit ovat toisena yhdeksällä. Viimeisissä 11 kisoissa Saksa on jäänyt vain kolmesti ilman mitalia. Melkoinen tilasto on sekin, että nyt oli vasta toinen kerta vuoden 1950 jälkeen, kun MM-finaalissa ei ole joko Saksa (/Länsi-Saksa) tai Brasilia. (1978 finaalissa olivat Argentiina ja Hollanti.) "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
MV 09.07.2006 01:25:17 | |
---|
Veikö Saksa vai? "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
DJKaaos 09.07.2006 02:13:11 | |
---|
Saas nähä jatkaako Saksa tätä 20 vuotista perinnettä, että MM-pronssimitalisti karsiutuu seuraavista EM-kisoista: MM 1982 pronssia Puola - karsiutui EM 1984 MM 1986 pronssia Ranska - karsiutui EM 1988 MM 1990 pronssia Italia - karsiutui EM 1992 MM 1994 pronssia Ruotsi - karsiutui EM 1996 MM 1998 pronssia Kroatia - karsiutui EM 2000 MM 2002 pronssia Turkki - karsiuitui EM 2004 Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
tigrushka 09.07.2006 08:09:40 (muokattu 09.07.2006 08:12:29) | |
---|
Hoopi on muutenkin hauska kun se on niin ehdottomasti aina oikeassa. "Tuossa oli kyllä niin selvä kamppi että..." "No siinä kyllä nyt filmattiin oikein kunnolla..." "Tuo oli minusta kyllä aivan selvä paitsio..." Jawohl! Sekin nauratti se Kahnin yhä tuttavallisemmaksi muuttunut nimeäminen: "Kyllä _Oliver_ näki ettei tuolla pallolla ollut miätään mahdollisuuksia... _Ollie_ nyrkkeilee pallon pois". :D Häviö ranggareilla ja jatkoajalla menee tilastoihin tasapeliksi. Tuota en tiennytkään, kiitos! Saa nähdä onnistuuko Madamoiselle Henry tänään filmaamaan a) rankkarin b) kortin Italian pelaajalle c) vapaapotkun... vai löytyykö Italialta vielä paremmin eläytyviä ja ajoitettuja kaatumisia. ;) "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
Lennu 09.07.2006 08:11:35 | |
---|
Tuota en tiennytkään, kiitos! Saa nähdä onnistuuko Madamoiselle Henry tänään filmaamaan a) rankkarin b) kortin Italian pelaajalle c) vapaapotkun... vai löytyykö Italialta vielä paremmin eläytyviä ja ajoitettuja kaatumisia. ;) Nyt on turnauksen kannalta sen verta tärkeempi peli, että eiköhän Vesku Loirin opetusvideot oo käyty läpi ja Simo Salmisellekin on soitettu. |
Feggy 09.07.2006 08:29:00 | |
---|
|
Kärpäsruoska 09.07.2006 11:34:04 (muokattu 09.07.2006 11:34:19) | |
---|
Eilisen pelin tulos oli minulle vähän yhdentekevä, mutta ihan mielellään tuota ottelua katsoi. Ranska saisi kyllä ottaa kultaa. Viimeisissä 11 kisoissa Saksa on jäänyt vain kolmesti ilman mitalia. Toivottavasti ei sentään todella viimeisissä yksissätoista kisoissa. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Tarvitsen basistin!
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
Pelsi 09.07.2006 12:35:30 | |
---|
No huomenna palatan taas totuttuun ja ratkaistaan mestaruus pilkulta. Näinhän se menee. Joko Henryn kalastamalta pilkulta tai sitten jatkoajan jälkeen, jossa Del Piero tekee Baggiot. Mä mustat velhot oon! |
greshgurt 09.07.2006 12:51:21 | |
---|
Tänään sitten räjähtää Berliinissä. Italia kävelee Ranskan filmaajaneitien yli ja vie maailmanmestaruuden. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Jani The Rock 09.07.2006 12:54:49 | |
---|
Italia vie, ranskanpulla vikisee. The road never ends for me, kid. |
M-Juhana 09.07.2006 12:59:36 | |
---|
Italia vie, ranskanpulla vikisee. Nyt oon Janin puolella ! |