Aihe: Lost
1 2 3 4 545 46 47 48 4981 82 83 84 85
Dunga
07.07.2006 10:37:30
Sen aseen, minkä Jack antoi Sawyerille "kaiken varalle".

Ai niin, pääsi unohtumaan.
Paskallakin on tekijänsä.
LiiMaNHeNKi
07.07.2006 11:27:35
Siinä te kiistelette joistain dynamiittipötköistä, mutta eikö ketään ihmettänyt se, mihin katoaa 5-6 litraa verta miehen räjähtäessä? ...

Heh, tätä minäkin ihmettelin. Katella ja Hurleylla oli vielä vaaleat paidat päällä, eikä kummallakaan ollut edes tippoja paidoilla. :)
Laiskuus on viisauden alku.
krushing
07.07.2006 11:39:12

Kyllähän ny kaikki kai ainaki jonku kaverinsa on räjäyttäny? Silkkaa faktaa täällä ladellaan.
ballfish
07.07.2006 11:51:30
Wikipediasta:
Dynamiitti (kreikk. dynamis, voima,väkivalta) on voimakas räjähde, joka koostui alun perin pääasiassa nitroglyserolista ja piimaasta, suhteessa kolme osaa nitroglyserolia ja yksi osa piimaata. Nykyisin se on nitroglyserolia ja selluloosaa. Nitroglyseroli räjähtää helposti itsestään esimerkiksi kolhusta tai iskusta, mutta piimaahan imeytettynä se on stabiili ja on helpompi kuljettaa. Vanhetessaan nitroglyseroli voi vuotaa ulos dynamiitista ja saattaa luoda turvallisuusriskin.

Perkule, Lostissa on faktat kunnossa!!
carnation
07.07.2006 12:27:48 (muokattu 07.07.2006 12:29:06)
Äskeisen jakson lopetus hämmensi minua syystä tai toisesta. Mutta kiva sarja.

Johtunee ehkä siitä, että alunperin tuo viimeinen jakso on tuplajakso, joka näytettiin siis jenkeissä yhteen pötköön (2x40 min). Nyt kun Nelonen on pätkäissyt sen kahteen osaan, keskelle jaksoa ei tavallaan tullut ns. kunnollista cliffhangeria.

E: ja ai niin, pikkusen muuten säikähdin ekalla katselukerralla siinä kohdassa kun Arzt räjähtää, kaverin kanssa videotykiltä katsottiin kunnon äänillä.
"Good luck, brother. See you in another life, yeah?"
Kimmo72
07.07.2006 12:28:01
Perkule, Lostissa on faktat kunnossa!!

No täähän on ihan yleistietoa. Höh.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Chrissie
07.07.2006 12:33:46
No täähän on ihan yleistietoa. Höh.

Johan nuo esitettiin Aku Ankassakin vuosia sitten.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Kärpäsruoska
07.07.2006 13:01:34
Johtunee ehkä siitä, että alunperin tuo viimeinen jakso on tuplajakso, joka näytettiin siis jenkeissä yhteen pötköön (2x40 min). Nyt kun Nelonen on pätkäissyt sen kahteen osaan, keskelle jaksoa ei tavallaan tullut ns. kunnollista cliffhangeria.

Ah, kiitän.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. Tarvitsen basistin! THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
sellisti
08.07.2006 00:49:28
Siinä te kiistelette joistain dynamiittipötköistä, mutta eikö ketään ihmetyttänyt se, mihin katoaa 5-6 litraa verta miehen räjähtäessä? Ei se minkään lihakimpaleiden kokoisiksi palasiksi yhtäkkiä hyydy. Siinä olisi pitänyt roiskua paljon enemmän, näkyä porukan kasvoilla jne! Sitä paitsi, ei yksi pötkylä dynamiittia hajota ihmistä noi pieniksi palasiksi...

Jep... kokeillaanpa, saadaanko kaikkien katselunautinto pilalle analysoimalla joka ikinen yksityiskohta puhki. Jos fiktiivisen sarjan tekijät lähtisivät siitä, että jokainen asia joka sarjassa on faktaa on sataprosenttisesti kohdallaan, ei sellainen sarja valmistuisi koskaan. Mä en varmaan sitten osaa katsoa oikein, kun mua ei häiritse tuollaiset seikat.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
carnation
08.07.2006 11:41:32 (muokattu 08.07.2006 11:41:45)
Mutta oli se dynamiitin räjähdys vähän niin ja näin, kun ei Arzt sitä mihinkään edes kolhinut. Kietoi vain rauhallisesti märkään paitaan ja yhtäkkiä KABOOM ilman mitään näkyvää syytä. No mutta, televisiosarjahan se vain on!
"Good luck, brother. See you in another life, yeah?"
Juugeli
08.07.2006 16:53:26
Mutta oli se dynamiitin räjähdys vähän niin ja näin, kun ei Arzt sitä mihinkään edes kolhinut. Kietoi vain rauhallisesti märkään paitaan ja yhtäkkiä KABOOM ilman mitään näkyvää syytä. No mutta, televisiosarjahan se vain on!

Ja olihan se 1. kauden hienoimpia hetkiä, ainakin musta :) Edelle menee vain ykkösjakson miehen imeytyminen turbiiniin ja ehkä Katen ja Sawyerin En ole koskaan-leikki.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Kitarajeesus
08.07.2006 16:54:57
Nyt kyllä viime jaksoissa on jo alkanut hiukan kyrpiä että miksi ne nyt ei voi joltain vanhalta tädiltä nyhtää tietoja että ketä ne "the others" nyt sitten on. Siinähän tietenki menis jännitys mutta ei nuokaan nyt niin avutonta porukkaa ole etteikö kaikkien hengen kannalta ratkaisevaa tietoa saataisi siitä eukosta irti. aargh. Ehkä ei vaan kannata ottaa niin todesta näitä..
Olipa kerran mies joka ei kunnioittanut Uusista. Ei ole enää.
miscage
08.07.2006 18:22:33
Olen koukussa. Hyvä sarja, realismirungaus kaivoon.
Kannatan kaikkea saatananpalvontaa.
Tympee Huttunen
09.07.2006 12:40:55
Mulla tuli mieleen siinä, että koko "The Others"-joukkoa ei olisi edes olemassa. Ranskalaisnainen olisi vain keksinyt koko jutun päässään ja käynyt itse sytyttämässä nuotion mettään. Kai sieltä silti jokin porukka on tulossa.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
petrutsi
09.07.2006 15:42:10
Mulla tuli mieleen siinä, että koko "The Others"-joukkoa ei olisi edes olemassa. Ranskalaisnainen olisi vain keksinyt koko jutun päässään ja käynyt itse sytyttämässä nuotion mettään. Kai sieltä silti jokin porukka on tulossa.

Sama tuli minullekin mieleen. Tai ehkä se on *gulp* KLOONARI!
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
Jag
09.07.2006 20:32:29

Entäs Ethan? Mistäs hän sitten tuli...
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Jag
13.07.2006 17:54:41

Tänään sitten ensimmäisen kauden päätösjakso...
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Tempura
13.07.2006 21:56:12
Nyt kyllä viime jaksoissa on jo alkanut hiukan kyrpiä että miksi ne nyt ei voi joltain vanhalta tädiltä nyhtää tietoja että ketä ne "the others" nyt sitten on. Siinähän tietenki menis jännitys mutta ei nuokaan nyt niin avutonta porukkaa ole etteikö kaikkien hengen kannalta ratkaisevaa tietoa saataisi siitä eukosta irti. aargh. Ehkä ei vaan kannata ottaa niin todesta näitä..

Itseäkin vituttaa tideon pihtaaminen. Hahmot ovat monessa asiassa vässyköitä. Itseäni vituttaisi niin tuossa tilanteessa täydellinen tiedottomuus, että hakkaisin tiedot irti ihmisestä. Tyypit ovat vaan "jaa" ja koittavat sitten päässään järkeillä mistähän on kysymys. Tämä on sarjan pahin, ja aika iso vika. Ja moni "mysteeri" unohdetaan aina muutaman jakson ajaksi. Saa nähdä onko mysteereitä enemmän kuin ratkaisuja niihin loppupeleissä.

Mutta kakkoskautta odotellessa. Boksia siis.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Deino
13.07.2006 21:58:02

Hui!

Virhe!
Deino vaan
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)