papitsu 06.07.2006 10:56:26 | |
---|
Olikos muuten se mikki päällä minkä nakkasi yleisöön? :) Oishan tuo ollu mahtava olla paikanpäällä, mutta liian kaukana ja liian kallista minulle... PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K - jäsen |
Keikka nyt sinänsä oli ihan jees, Axl lauloi yllättävän hyvin ja bändikin komppaili taustalla hyvin MUTTA: -Voisivat ne kitaristipojat hieman treenata niitä sooloja ennen kuin esittävät niitä julkisesti -Ilmeisesti kavereiden vahvarien säröpotikat menevät noin 11:een? -Repesin avoimesti, kun kitaristi (Finck?) onnistui kämmäämään Live And Let Dien n. 5 sekunnin soolon -Don't Cry & Finlandia olivat hauskoja idiksia tuommoisina kitarasooloina, harmi vain kun homma jäi toteutukseltaan noin puolitiehen -Ulkomusiikillisia asioita raapaisten bändi voisi myös näyttää vähän uskottavammalta Aika hyvin kiteytetty. Eniten mun mielestä palelsi kitaristiosasto. Slashilta on jäänyt isot saappaat, joita ei täytetä edes kitaristeja lisäämällä. Axl oli kyllä hienossa vedossa. Ja McCartneyn rumpali oli loistava. Kitarasoolot oli aika tönkköjä ja mun mielestä biisienkin soolot oli vähän 'sinnepäin' enemmän ku kitaransoiton hurmosta. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
rockpock 06.07.2006 11:13:17 (muokattu 06.07.2006 11:14:21) | |
---|
Hauskaa kyllä huomata miten Axeli on muuttunut muutaman vuoden takaa. Ei enää sellasta kusipäisyyttä vaan jotenkin tuntuu, että Axeli oikeasti nauttii tuosta. Ottaa jotenkin huumorilla viime vuosien Axelimaiset keikkojen keskeytymiset sun muut. 2002 vuoden keikat gunnareilta on jotain aivan kauheeta. Isomahainen Axeli juoksee lavalla. Vittuilee kaikille vanhoille soittokavereilleen ja laulaa päin helvettiä. Tuntuu olevan ihan eri persoona. Axeli on kuulemma väleissäkin vanhojen gunnarijätkien kanssa, että saa nähdä tullaanko näkemään vielä alkuperäistä kokoonpanoa. Izzyhän vieraili alkuvuodesta gunnarien keikoilla.
mä luulen, ettei GnR:n alkuperäisen kokoonpanon kiertue yms. toiminta ole kaukana...jos rumpuihin tulis vielä Adler, mutta se ei kyllä vissiin enää handlaa tilanteita...sanotaan sorum/slash/duff/izzy/axl olisi kyllä semmoinen paketti, että huh! on ollut asiasta kaikenlaisia huhuja netissä. ainii, jos on nähnyt velvet revolverin ja Axl:n bändinsä kanssa, niin eikös siinä ole jo melkein koko setti =)
"Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
sähkö 06.07.2006 11:25:34 | |
---|
Keikka nyt sinänsä oli ihan jees, Axl lauloi yllättävän hyvin ja bändikin komppaili taustalla hyvin MUTTA: -Voisivat ne kitaristipojat hieman treenata niitä sooloja ennen kuin esittävät niitä julkisesti Täysin samaa mieltä! -Ilmeisesti kavereiden vahvarien säröpotikat menevät noin 11:een? Jep. Kitarat oli välillä aika pahaa mössöä. -Repesin avoimesti, kun kitaristi (Finck?) onnistui kämmäämään Live And Let Dien n. 5 sekunnin soolon No kyllähän mokia sattuu... -Don't Cry & Finlandia olivat hauskoja idiksia tuommoisina kitarasooloina, harmi vain kun homma jäi toteutukseltaan noin puolitiehen Joo, ideana ihan hauskoja, mutta jäin kyllä miettimään soolojen jälkeen niiden pointtia. -Ulkomusiikillisia asioita raapaisten bändi voisi myös näyttää vähän uskottavammalta Tästäkin täysin samaa mieltä. Kovasti ne ilmeisesti yritti, mutta pelkäksi yritykseksi jäi. Tuli jotenkin sellainen tunne, että bändi vain soitteli lavalla, mutta ne ei välittänyt yleisöstä ollenkaan. Taisi poikia vähän jännittää! Joskus tuntuu, että joillain kitaristeilla on seitsemän sormea... mutta onneksi minulla on 10! |
nahkalipsi 06.07.2006 11:25:51 | |
---|
-Voisivat ne kitaristipojat hieman treenata niitä sooloja ennen kuin esittävät niitä julkisesti -Ilmeisesti kavereiden vahvarien säröpotikat menevät noin 11:een? -Repesin avoimesti, kun kitaristi (Finck?) onnistui kämmäämään Live And Let Dien n. 5 sekunnin soolon -Don't Cry & Finlandia olivat hauskoja idiksia tuommoisina kitarasooloina, harmi vain kun homma jäi toteutukseltaan noin puolitiehen -Ulkomusiikillisia asioita raapaisten bändi voisi myös näyttää vähän uskottavammalta Osuvasti sanottu, koNppaan! Alko jo v*tuttaa ne soolot. Joka välissä piti olla jotain vingutusta mikä kuulosti aivan kauheelta. Sitten ne jazz-jammailut? wtf? Menkää kotiinne soittaa jazzia ja soittakaa lavalla roskia! Uudet biisit oli pelkkää paskaa, mutta vanhat biisit toimi mun mielestä hienosti. Äxlin äänikin oli yllättävän hyvissä kuosissa. En menis katsomaan uudestaan. Nähty ja paskaksi todettu. Levyä (?) en osta, varastan senkin, vaikka pitkän linjan gnr-fani olenkin. Nyt harmittaa ettei vuonna '92 äiti päästäny 12 vuotiasta poikaansa kattoo GNR:ää :p T: Katkera lapsi. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
sirdickyj 06.07.2006 11:39:20 | |
---|
Mihinkäs aikaan Melrose kipusi lauteille? Oon menossa tänään keikalle, muttei viitsisi kauheasti etukäteen mennä. Paikkaliput kuitenkin. JuSu Tota...eikös tuolla eilen ollu silti kaikki n.sn kovasti "etukäteen" mestoilla? Kun myähästy niin paljon. Vittu että vituttaa tommonen, oikeesti mun mielestä pro-meininki on ollut jo tosi pitkään noissa kuvioissa, että suht ajoissa alkaa hommat. Tänää, jos myöhästyvät, tulee pataan. Toivottavasti kumminkin systeemit noudattelee viime Stadin keikkojen kaavaa, eli eka iltana hölmöiltiin, ja tokana vedettiin helvetin hyvä keikka. Mark 3 on miesten Purple |
sirdickyj 06.07.2006 11:41:01 | |
---|
Osuvasti sanottu, koNppaan! Alko jo v*tuttaa ne soolot. Joka välissä piti olla jotain vingutusta mikä kuulosti aivan kauheelta. Sitten ne jazz-jammailut? wtf? Menkää kotiinne soittaa jazzia ja soittakaa lavalla roskia! Uudet biisit oli pelkkää paskaa, mutta vanhat biisit toimi mun mielestä hienosti. Äxlin äänikin oli yllättävän hyvissä kuosissa. En menis katsomaan uudestaan. Nähty ja paskaksi todettu. Levyä (?) en osta, varastan senkin, vaikka pitkän linjan gnr-fani olenkin. Nyt harmittaa ettei vuonna '92 äiti päästäny 12 vuotiasta poikaansa kattoo GNR:ää :p T: Katkera lapsi. Ei se sillon -92 ollu taatusti yhtään sen parempi kuin nytkään, lavalla oli vaan enemmän sarjakuvahahmoja. Siis hyvähän se oli sillonkin, mutta se on miun mielestä tuo Axl Rose, joka tekee sen jutun. Muut voi olla ihan ketä hyvänsä. Mark 3 on miesten Purple |
rockpock 06.07.2006 11:52:32 | |
---|
Ei se sillon -92 ollu taatusti yhtään sen parempi kuin nytkään, lavalla oli vaan enemmän sarjakuvahahmoja. Siis hyvähän se oli sillonkin, mutta se on miun mielestä tuo Axl Rose, joka tekee sen jutun. Muut voi olla ihan ketä hyvänsä. 1991 se oli...13.8. ja 14.8. "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
Silvio Dante 06.07.2006 12:02:28 (muokattu 06.07.2006 12:14:50) | |
---|
Ei se sillon -92 ollu taatusti yhtään sen parempi kuin nytkään, lavalla oli vaan enemmän sarjakuvahahmoja. Siitähän tossa osittain oli kyse, tai itseasiassa paljonki. Nykyisestä hommasta en oo varma. Vaikuttais enemmän tommoiselta reality-tv typpiseltä ratkaisulta..."Axel Rose Survivors" Siis hyvähän se oli sillonkin, mutta se on miun mielestä tuo Axl Rose, joka tekee sen jutun. Muut voi olla ihan ketä hyvänsä. Eikös tuossa ole ollu kaiketi aika monta "ketä hyvänsä" hahmoa vuosien varrella, nyt ei vaan tuu nimet mieleen. Ovat varmaan olleet kaikki taitavia soittajia, monet tod.näk. taitavampia ku alkuperäinen jengi. Aijai! |
Silvio Dante 06.07.2006 12:06:29 (muokattu 06.07.2006 12:11:39) | |
---|
1991 se oli...13.8. ja 14.8. Jos stadin keikoista puhutaan niin ei ollu peräkkäisinä päivinä. Tavastialla esiintyi The Black Crowes merkkinen orkesteri niiden keikkojen välipäivänä. Edit: Mun moka, muistin väärin... Ne keikat oli siis 13.8. ja 14.8.1991. Ja se Black Crowes oli 12.8.1991. Aijai! |
Drifter 06.07.2006 12:53:31 | |
---|
Täällä on porukka valitellut soolojen määrää ja itsekin niistä mainitsin, mutta kyllähän ne antoi erittäin tervetulleita hengähdystaukoja keikkaan, koska olin suht edessä lattialla ja tuli hypittyä ja laulettua mukana biiseissä. Olin aivan loppu jo ekan 4-5 biisin jälkeen ja permannolla oli todella kuuma. Itse jopa pidin suurimmasta osasta sooloja ja Finck oli kyllä loistovedossa eilen. Uudet biisit saivat ainakin lattialla hyvän vastaanoton ja varsinkin Better rokkasi kovaa. Axl oli hyvässä vedossa ja tuntui tosiaan nauttivan esiintymisestä. Muu bändi nyt oli vähän statisteja biisien aikana, mutta hyvin ne soittivat. Varmaankin sitten kun settiin tulee enemmän uusia biisejä pääsevät uudet kaveritkin paremmin esille. Kaiken kaikkiaan upea keikka ja oli mielestäni parempi kuin vuoden 1991 keikat. Huomattavasti parempi kuin odotin ja paljon paljon parempi kuin yhdestäkään bootleg-videosta voisi kuvitella. Livenä todellakin näkemisen arvoinen. Tänään uudestaan. Toivottavasti on yhtä hyvä keikka! |
VilleO 06.07.2006 13:17:26 (muokattu 06.07.2006 13:21:08) | |
---|
Vähän plussia ja miinuksia eilisestä keikasta: + Meininki kova ja yleisö hyvin mukana + Axl:in ääni toimi paljon paremmin kuin odotin, ja äijä oli energinen + Tiukka settilista + Ron Thalin Don't Cry instrumentaali oli hieno, yksi niistä harvoista hetkistä kun kitarasta sai jotain selvääkin. + Finck:in Live and Let Die soolokämmi jaksoi naurattaa minuakin (pari muutakin sooloa kuten November Rain ja Mr. Brownstone meni aika käteen, muuten ihan mies paikallaan) - Keikka alkoi helvetisti myöhässä - Soundit ainakin omilla paikoilla (lavan vasemmalla puolella ylälauteilla) hirvittävää mössöä, josta johtuen suurimmasta osasta kitarasooloja ei saanut mitään selvää. Ehkä tämä johtui Hartwall Areenan paskasta akustiikasta, tai sitten sitä säröä olisi voinut vääntää vähän pienemmälle. Välillä oli vaikea kuulla lauluakin sen särömössön yli. - Niitä välisooloja olisi tosiaan voinut hiukan karsia |
kid ego 06.07.2006 14:18:54 (muokattu 06.07.2006 14:19:38) | |
---|
Eikös tuossa ole ollu kaiketi aika monta "ketä hyvänsä" hahmoa vuosien varrella, nyt ei vaan tuu nimet mieleen. Ovat varmaan olleet kaikki taitavia soittajia, monet tod.näk. taitavampia ku alkuperäinen jengi. Jossain oli puhetta että Zakk Wylde oli liittymässä Gunnareihin aikoinaan. Muistaakseni tämä olo tapahtumassa ennen Bucketheadin aikaa. Zakk olisi mun mielestäni saattanut olla jopa todella hyvä veto, koska vaikka sankariluokan kitaristi onkin, niin melko roots-jätkä niin kuin Slashkin, ja silti riittävän erilainen. Kuunnelkaa vaikka Pride & Glorya tai Wylden Book Of Shadows. EDIT: Wylde oli tainnut käydä studiossa asti (?) näkemättä Axl'sta vilaustakaan. Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
kid ego 06.07.2006 14:20:39 | |
---|
+ Ron Thalin Don't Cry instrumentaali oli hieno, yksi niistä harvoista hetkistä kun kitarasta sai jotain selvääkin. Haluaako joku valaista Bumblefoot-fania minkälainen versio oli kyseessä? Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
Sijuk 06.07.2006 14:55:22 (muokattu 06.07.2006 15:05:44) | |
---|
Perkele että oli kova keikka. Axlin spiikit oli hyviä ja ne hissimusa jamit oli aivan parhautta ja biisit rokkas aivan helvetisti! Paras bändi maailmassa, eikä siihen tarvita mitään vitun slässejä..Se on Finck, Fortus, Bumblefoot jotka rokkaa! |
muuan 06.07.2006 15:11:37 | |
---|
Ihan helvetin hyvä keikka!!!!!!!!! Mä menin kattoo Axl´ia ja sain mitä halusin!! Ja tietyllä varauksella menin, mutta ei äijästä pahaa sanaa!!!! YES, toi toimii!!!! =)))))))))))))))))) |
Benton 06.07.2006 15:12:19 | |
---|
Mikä oli konsertin aikataulu? Monelta Gunnarit aloitti, entä lämppäri? Tänään olisi tarkoitus mennä paikan päälle. |
Miihkis 06.07.2006 15:18:34 | |
---|
Mikä oli konsertin aikataulu? Monelta Gunnarit aloitti, entä lämppäri? Tänään olisi tarkoitus mennä paikan päälle. Melrose 21, Gunnarit 22:45. Ei kannata kyllä luottaa siihen että tänään on sama aikataulu, olivat pahasti myöhässä eilen. |
nenä 06.07.2006 15:54:43 (muokattu 06.07.2006 15:55:42) | |
---|
Haluaako joku valaista Bumblefoot-fania minkälainen versio oli kyseessä? Kaveri vingutteli oudolla jalan muotoisella kitarallaan ensin pitkät pätkät hälyääntä ja sitten käveli lavan eteen ja soitteli Don't cry:n vingutelleen oikein kivasti. Yleisö lauloi mukana, kun muisti sanat ja kitaristi tuli itse mukaan aina kertseissä toimien esilaulajana ilman mikkiä. Oikein sympaattista. |
kid ego 06.07.2006 16:10:45 (muokattu 06.07.2006 16:11:28) | |
---|
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |