Aihe: Keikkapalkkion verot
1 2 3 4
FoolOnTheHill
05.07.2006 17:04:48 (muokattu 05.07.2006 17:28:00)
Eli ihmistä tuntematta leimaat hänet kähmijäksi?

Teinpähän vain kansanedustajia koskevan oppineen arvauksen.

Korjaan kyynikon yksinkertaisesti tyhmäksi.

Ihan vapaasti. Se sopiikin jännällä tavalla yksiin Bierceltä lainatun sitaatin kanssa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi
KoskPaavo
05.07.2006 20:40:29
Mun ymmärtääkseni soittamistuloista saa tehdä soittamiseen liittyviä vähennyksiä.
Soitinlaitteella se on kai poisto, jotain 30% hankintahinnasta/vuosi.
Kyllä niitä menoja saa olla saman verran kuin tuloja, mutta jos niitä on enemmän luulen, että niitä ei voi pääduunista vähentää.

Tää nyt ei oo tieto vaan sivistynyt arvaus.

Poisto on ollut mulla 25% vuodessa soittimista, ja voin sanoa että vain mielikuvitus on rajana siitä mitä muusikko voi ammatista aiheutuneeksi kuluksi vähentää..
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
riff
05.07.2006 22:12:15
Enempi sähkömiehet tekee pimeetä keikkaa kun soittajat.

Paskapuhetta! Minä olen veroni maksava sähkömies.
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
pekkajau
05.07.2006 22:44:53
Paskapuhetta! Minä olen veroni maksava sähkömies.

Perun paskapuheeni! Anteeksi koko ammatikunnan puolesta!
isojussi
06.07.2006 13:37:51
Eikös niitä laiteta poistoina 30% per vuosi. Joku omavastuuhan noissa taisi olla, tulonhankkimisvähennyksissä. Jos keräilee lisäksi vielä muita kuitteja.

Tästä on jo mun kohdalla aikaa, mutta tulonhankkimisvähennyksessä on muistaakseni sekä ömavastuu että katto. Yrittäjällä/ammatinharjoittajalla ei ole mitään rajoja.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
paice60
07.07.2006 00:18:08
Tästä on jo mun kohdalla aikaa, mutta tulonhankkimisvähennyksessä on muistaakseni sekä ömavastuu että katto. Yrittäjällä/ammatinharjoittajalla ei ole mitään rajoja.

Muusikolla ei ole mitään omavastuu eikä kattoja poistojen suhteen. Kaikki on mennyt läpi , paitsi vaatekulut täällä Tampereella.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)