Diablero 03.06.2006 02:21:08 | |
---|
Bon Scott ehdottomasti. Ei brianissakaan varsinaisesti mitään vikaa, mutta musta tuntuu että bändi kokonaisuutena teki parhaat juttunsa bonin aikana Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä |
Sperm Donor 05.06.2006 23:06:35 | |
---|
Täysin turhaa kelata asiaa. Brian on hoitanut homman hyvin ja niin hoiti Bonkin. Bändikin on tehnyt hyviä juttuja molempien aikana. Vituttaa kun ns. oikeet AC-DC fanit sanoo että bändi loppui Bonin kuolemaan. Bändi elää ja voi hyvin edelleen. Nimimerkki -77 kuuntelun aloittanut ja 4 kertaa livenä nähnyt. |
ministeri 05.06.2006 23:38:52 | |
---|
Kyllä mulla löytyy hyllystä vain noi bonin aikaiset levyt...eikun on vielä back in black. Et kyllä se bändi oli silloin musta ihan eri luokkaa kuin brianin aikana. Mutta siinä on myös se että 80 luvulla tapahtui jotain soundeille kautta linjan kaikilla bändeillä. 70 luvulla mun mielestä ne parhaat nauhoitukset tehty ylipäätään... pitäisköhän vaihtaa kitaraa... |
teha 06.06.2006 01:12:13 | |
---|
Kyllä mulla löytyy hyllystä vain noi bonin aikaiset levyt...eikun on vielä back in black. Minustakin AC/DC oli parempi Bon Scottin aikana, mutta heidän paras levynsä on kuitenkin Back in Black. Bon Scottin levyt olivat myös hyviä, mutta kokonaisuutena heidän parhain levynsä on minun mielestä juuri tuo musta levy. Siinä ei ole yhtään turhaa kappaletta. Sen jälkeen heidän tuotatonsa on ollut hyvin vaihtelevaa, vaikka joka levyltä on aina löytynytkin muutamia hyviä raitoja. |
ministeri 06.06.2006 12:38:41 | |
---|
mä tykkään eniten kokonaisuutena Poweragesta. Soundit on parhaat high voltagella. pitäisköhän vaihtaa kitaraa... |
jussiohman 06.06.2006 13:19:05 | |
---|
Bon Appetit. tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
Makkari 06.06.2006 13:24:11 (muokattu 06.06.2006 13:24:49) | |
---|
Mä alan olla yhä enemmän sitä mieltä, että soittajat ne tekivät parempaa musiikkia 70-luvulla kuin 80-luvulla eivätkä eri laulajat. Brianin kanssa kun tekivät niinkin hyviä levyjä kuin Back In Black ja Stiff Upper Lip. Harva bändi tekee läpi koko uransa ajan pelkkiä loistolevyjä (jos mikään bändi kun niin pitkästä urasta on kyse). AC/DC ei ollut parhaassa vedossa 80-luvulla. Vaihdeltiinhan siinä rumpaleitakin, minkä uskon vaikuttaneen ihan yhtä paljon meininkiin kuin laulajan vaihto. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
Squirrel2 07.06.2006 09:54:48 | |
---|
Bonilla oli parempi lavashow Oliko? Olen pari Bonin livekeikkaa videolta nähnyt ja niissä se vaan seisoo paikallan, ehkä muutaman askeleen ottaa sivulle tms. Brian sentään heiluu enemmän kuin Angus. Täysin turhaa kelata asiaa. Brian on hoitanut homman hyvin ja niin hoiti Bonkin. Bändikin on tehnyt hyviä juttuja molempien aikana. Vituttaa kun ns. oikeet AC-DC fanit sanoo että bändi loppui Bonin kuolemaan. Bändi elää ja voi hyvin edelleen. Nimimerkki -77 kuuntelun aloittanut ja 4 kertaa livenä nähnyt. Elääkö? Minulla on kyllä kuva, että bändiläiset on jo niin vanhoja ja eläkkeellä, että turha odottaa enään uutta tuotantoa / keikkoja? Toisaalata AC/DC ja sen musiikki elää ikuisesti. Itse sanon kyllä, Bon Scott, mutta Brian Johnsson vähintään yhtä hyvä! Onko muuten mistään saatavilla Dave Evanssin laulamaa AC/DC:tä? Olisi varmaan hauska kuunnella. |
Angus 07.06.2006 11:07:29 | |
---|
Oliko? Olen pari Bonin livekeikkaa videolta nähnyt ja niissä se vaan seisoo paikallan, ehkä muutaman askeleen ottaa sivulle tms. Brian sentään heiluu enemmän kuin Angus. Se on se Bonin olemus mikä tekee sen "lavashow:n" niin uskomattomaksi. Ei sellaista ketään muu pysty saavuttamaan. Elääkö? Minulla on kyllä kuva, että bändiläiset on jo niin vanhoja ja eläkkeellä, että turha odottaa enään uutta tuotantoa / keikkoja? http://www.acdc-italia.com/pages/brian_day_en.htm "Our conversation has touched various arguments, and first of all I would like to say what Brian has communicated to us in person: he said that all the Band really want to play and at the moment they are getting bored but the delays are independent from their will, however they are working hard for a great come back." |
Nono.. ehkä kallistuu Bon Scottin puolelle, minun mielestä tätä on kyllä todella todella vaikea päättää. Huomasin tuossa kun katselin ac/dc:n live pätkiä niin, että angus on jotenkin erakoitunut bon scottin kuoltua. Huomasin Bonin Anguksen vetävän omaa showtaan aina livekeikoilla. He mielestäni aina soittivat tai lauloivat toisilleen niinkuin muita ei olisi ollutkaan.. :/ Nyt angus soittelee aina lavan etuosassa yksin. Sanotaan, että Anguksen soitto oli iloisempaa Bon Scottin aikana. Kukaan samaa mieltä..? :-D |
Basisti. 04.07.2006 23:53:55 | |
---|
Huomauttaisin, että herrat ovat levyttäneet uutta albumia jo pitkään ja sen odotetaan ilmestyvän tänä vuonna. Sitten Ac/Dc vetäisee tuttuun tapaan kiertueen uudelle levylle ja saatta tulla jopa suomeen miljoonarockiin ensi vuonna.. Only Rumours. |
Bald Anus 06.07.2006 22:48:22 | |
---|
Kuuntelin yks päivä Poweragea ja totesin: "Vittu, SCOTT on parempi ku Johnson!". Sen jälkeen kuuntelin Back In Blackia ja aattelin "Eiku...". Ei niistä osaa sanoa, mutta Bon oli parempi laulamaan, siltikään en osaa päättää, kumpi. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
rockpock 07.07.2006 11:27:05 (muokattu 07.07.2006 11:28:41) | |
---|
"Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
sellisti 07.07.2006 14:18:38 | |
---|
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
notkea rotta 07.07.2006 14:48:35 | |
---|
Mulle on aina kolahtanut Brianin aikainen musa paremmin kuin Bonin,mutta ei ne Bonin aikaisetkaan mitään huonoja ole.Brianin ääni on vaan nii rokkimaisen rouhea,että on se aika nannaa kuunneltavaa. Live and let die |
donfanucci 08.07.2006 15:55:56 | |
---|
Bon Scott. Voi olla tosin, että tykkään Scottin aikaisesta enemmän muutenkin kuin vain itse Bonin laulun takia. Toki Bon on ylivertainen biisintekijänäkin verrattuna Brianiin. Yksi hyvä clippi vielä: http://www.youtube.com/watch?v=czQ4TM0-TVU (Bonin asuvalinta on vähän - köh öh) |
Angus 08.07.2006 16:47:45 | |
---|
Toki Bon on ylivertainen biisintekijänäkin verrattuna Brianiin. Niin siis sanoittajana? Kumpikaan miehistä ei koskaan ole biisejä kirjoittanut, vain sanat. |
rheinone 08.07.2006 18:42:30 | |
---|
Sanotaan, että Anguksen soitto oli iloisempaa Bon Scottin aikana. Kukaan samaa mieltä..? :-D Joo tossa on kyllä pointti. Huumoria ja soittamisen riemua oli Bonin aikaan vielä enemmän kuin nykyään. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
_R.I.P_ 08.07.2006 19:08:38 | |
---|
Brian Johnson. Ehdottomasti |
donfanucci 09.07.2006 05:43:59 (muokattu 09.07.2006 05:44:33) | |
---|
Niin siis sanoittajana? Kumpikaan miehistä ei koskaan ole biisejä kirjoittanut, vain sanat. Jep, väärä sanavalinta vain. Tosin biisin tekoahan se on sekin. |